Gjest Dixie Skrevet 24. mars 2014 Share Skrevet 24. mars 2014 Hei, Jeg og dama mi har en stund jobbet med å få henne til å sprute, hun har gjort det en gang for lenge siden når jeg fingret henne men det har liksom aldri skjedd igjen, og da har det visstnok ikke gitt noen spesiell følelse, det har bare skjedd uten forvarsel. Uansett, i natt når vi hadde sex lå hun på rygg på en pute mens jeg bøyde beina hennes bakover samtidig som jeg gjorde alt jeg kunne for å treffe henne på g-punktet. Hun sa at det var så deilig at hun egentlig ikke ville mer og hun følte at hun holdt på å tisse men hun klarer ikke helt å komme seg over kanten.. Er dette forvarsel til sprut-orgasme? Noen av dere som har tips til hva vi kan gjøre for å dytte henne over kanten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naughtygirl86 Skrevet 24. mars 2014 Share Skrevet 24. mars 2014 Det er det.. Man får den følelsen like før det flommer over.. Trikset er å bare fortsette, og for meg funker det utrolig bra når han presser mot gpunktet/fremre veggen.. Er så "heldig" at han finner punktet som får meg å sprute i blinde, med tommelen... ;-p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adams7 Skrevet 29. mars 2014 Share Skrevet 29. mars 2014 Hadde treff med ei dame som jeg ofte møter i går,og hun spruter ofte...også i går. Hun sprutet for første gang da hun var 42 (sammen med meg:))og hun spruter lett når jeg fingerknuller henne bestemt og i kjapt tempo.Med to fingre vendt opp mot magen hennes...fungerer som bare det:) Og har hun først sprutet en gang,så spruter hun også når jeg knuller henne:) Aldri sprutet med mannen sin,og vært gift i 25 år:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.