Gå til innhold

30årslag


t00l

Anbefalte innlegg

Kom plutselig over en ny type boksershorts! Dette er for meg en helt ny opplevelse, og den umiddelbare tanken var : hvorfor har ingen nevnt disse før?

Legger ved en link her, så flere kan få tak i disse. Det er virkelig å anbefale! Den adskiller kropp fra penis og pung med en egen lomme i selve undertøyet, så man får bedre spillerom og ikke mist følelsen e noe helt annet.

m.ebay.com/itm/261370672332?nav=SEARCH

Obs! Dette er asiatiske størrelser, men den skal også sitte litt tight. Xl ble veldig bra på meg .

Dette er ikke type sexy undertøy, annet enn at de viser veldig godt størrelsen på deg, det er hverdagsundertøy.

 

 

Uansett da denne kom ble Line i fyr og flamme og bestillte fem til med en gang.

Jeg bruker de så ofte som mulig og det føles bra. Det er komfortabelt og man får den plassen man trenger.

Hvertfall. Vi skulle på fest i en liten bygd hvor en tidligere kolega og venn av line hadde flyttet for noen år siden. Det hadde aldri vært noe mellom de og alt var ved det normale.

 

Dresscode var pent men ikke overpyntet, så dress var ute av bildet. Jeg fant frem dressbuksa og en litt mer casual skjorte og en vhalsgenser og gikk i dusjen rett etter line hadde vært der.

Hun var på soverommet og pakket det vi trengte ha med oss, siden vi skulle være der over natten.

Da jeg kom ut av dusjen hadde line kledd på seg og stod å sminket seg. Hun hadde lagt en av de nye bokserene mine klar oppå dressbuksa. Vi skulle kjøre direkte til selskapet, og måtte ordne oss nå om vi skulle være der i tide.

Jeg tørket meg og kledde på meg. Fikk på undertøy, bukse og skjorte. Genseren ville jeg ta på meg da vi kom frem. Da jeg hadde fått klærne på og hatt litt voks i håret skulle jeg putte mobilen min i lomma, datt den rett igjennom og ned i buksefoten.

Line begynte å le i det jeg satte i et "men hva f...." Hun strekte ut hånden og holdt bukselomma mi i hånda. Hun hadde klipt vekk den ene lomma mi!!! Jeg ble stående som et spørsmålstegn og spurte hvorfor hun hadde rasert dressbuksa mi.. Hun svarte kontant at hun ville ha lettere tilgang og tenkte det kunne være en morsom twist på kvelden som bare vi visste. Jeg ble raskt med på idéen og smilte til henne. Hun strålte der hun stod. I et litt kort (litt over knærne) skjørt i sort og en hvit topp med en rød liten jakke åpen utenpå.

Hun var smellvakker!

 

Da hun var ferdig å sminke seg dro vi med oss bagasjen og satte kursen. Underveis merket jeg at Line var leken. Hun holdt meg på låret og lot lillefingeren berøre utstyret mitt flere ganger underveis. Men det ble ikke noe mere ut av det, og turen fortsatte til vi kom frem.

Vel fremme ved et skikkelig bygdeforsamlingshus. Innleid for kvelden parkerte vi bilen og spaserte inn. Hverken jeg eller Line var sikre på hva som ventet oss, da vi nå var på ukjent grunn og ikke var sikre på om noen andre vi kjente var der.

Da vi kom inn døra møtte vi på kompisen/kolegaen til Line (ketil)Han stod like innom døra og tok imot gjestene sine og delte ut velkomstdrinker. Line ga arne en stor klem og jeg overrekte gaven hans og ønsket han tillykke med dagen. Han takket og bad oss finne hver sin velkomstdrink og line gikk for å henge av seg ytterjakken. Jeg ble stående å vente på henne og vi gikk inn i selve lokalet sammen. Der var det flere bord med 5-6 stoler rundt hver og et stort gavebord. Bordene var satt opp slik at det ble et forholdsvis greit dansegulv og på scenen, ja for det var da scene der stod en god gammeldags boomblaster og ga bakrunnsmusikk.

Vi tittet oss kjapt rundt. Mesteparten av gjestene var kommet og vi fant oss et bord hvor det var noen ledige stoler. Jeg luktet på velkomstdrinken min og kjente fort at vi var på bygda, og skulle akkurat til å advare line i det hun satte glasset mot munnen og bekket innpå en skikkelig svelg. Jeg så hun sperret opp øynene rimelig kvikt. Men det gikk fint. Hun fortsatte å drikke av den noe mer måteholdent, men like fullt så gikk d ned. Jeg klarte bare et par slurker av min før jeg hentet frem en liten vodkaflaske fra veska til line og blandet på kaffe'n jeg hadde funnet meg.

Vi ble sittende å prate med de rundt bordet og delte våre relasjoner til ketil. Han kjente mye forskjellige folk og få med relasjon til hverandre. Han jobber innen restaurantbransjen og har reist mye. Vært på flere av hurtigrutene og knyttet mange bånd. Like før jeg skulle til å forklare at jeg bare var med som "anstand" til fruen ble vi avbrutt av en skjærende høylytt kvinnestemme som ville ha vår oppmerksomhet. Hun skuøøe først ha alle til å reise seg opp og presentere seg med navn. En etter en ble vi med på leken hennes og fortalte hvem vi var. Når det var over tok hun frem en pakke og forklarte at siden få av oss kjente hverandre var det en måte å bryte isen på hun ville vise oss. Hun forklarte at vi nå skulle ta denne pakken og sende den til noen som hadde fanget blikket vårt og forklare hvorfor vedkommende skulle få den. Og hun begynte "jeg vil gi denne til den jeg tror har tro på å få seg noe i kveld" sa hun og gikk ut i rommet, bort til bordet vårt og ga pakken til meg.... Passe forlegen og alt for edru til å finne på noe smart der og da forklarte jeg at jeg ville gi pakken til noen med et pent smil. Og ga pakken til damen over bordet. Passe rød i kinna satte jeg meg med igjen og tok en bra munnfull av kaffedoktoren min. Line spurtet over gulvet og ut i garderoben og kom inn igjen etter pakken hadde passert noen flere. Utsagnene var relativt dristige og folk så ut til å more seg stort. Line satte seg ned og satte fra seg vinflasken hun hadde hentet på bordet. I den andre hånden hadde hun en ny velkomstdrink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun satt og smilte og nippet til drinken sin og hørte utsagnene bli drøye. Det var alt fra den de ville rote med og den de trodde hadde trangeste musa og miste utstyret osv. Isen var ikke brutt, den var knust og latteren satt løst.

Det reiste seg en godt voksen kar opp og sa at han ville gi pakken til den han trodde var truseløs i kveld og gikk bort til line. Line begynte å le og reiste seg opp. Hun begynte "jeg vil gi denne pakken til en som jeg kunne delt solarium med" sa hun og gikk over gulvet til en kar ca i midten av 30åra som var stram og enormt solariumsbrun.

Alle lo og leken fortsatte helt til pakken tilslutt endte opp hos Ketil som skulle pakke den opp. Innholdet var forøvrig en flaske cognac.

 

Etter dette kom musikken på igjen og stemningen var helt annerledes! Alle pratet, folk gikk rundt og det var generelt som å være tilbake i tid på en ordinær fest på lokalet.

 

Line minglet og gikk rundt bordene og pratet med alle og enhver. Jeg var begynt såvidt å kjenne til at jeg hadde drukket, men tok d pent da jeg ikke kjente noen og ikke ville drite meg ut. Folk kom og gikk og det satte seg ned en pen blondine på andre siden av bordet og begynte prate med meg... Om katt!! Hun hadde to, og det var det vi skulle snakke om. Jeg spillte interessert men holdt egentlig på å dø på meg her. Inntil den skrika som startet leken også kom å satte seg vedsiden av kattedamen. Hun jabbet og pratet om alt mulig og det gikk fra katteprst til fagforbund osv. Plutselig kom line å satte seg ned vedsiden av meg. Hun hadde kastet jakka og den dype utringningen i toppen hennes viste den deilige kløfta hennes godt. Hun la den ene hånden på bordet med drinkglasset mellom fingrene, samtidig som hun kjørte den andre ned i bukselomma mi som ikke var der. Hun begynte stryke meg over utstyret forsiktig med fingertuppene. Og igjennom denne bokseren og det tynne bomullsstoffet ble det fort reaksjoner der nede. Jeg hardnet til momentant og line tok tak rundt kukhodet mitt gjennol bokseren og ga meg noen forsiktige klyp med tommel og pekefinger. Hun så kjapt bort på meg og smilte. Imens praten gikk mest damene mellom satt hun og runket meg forsiktig under bordet. Jeg slet med å holde følge på samtalen og kjente jeg ble varm i kinnene. Etterhvert når det begynte for alvor å gjøre godt lurte hun en finger inn det ene "luftehullet" og strøk meg direkte på kukhodet . Jeg kjente det ble glatt mellom fingeren og utstyret mitt. Plutselig ble idyllen brutt av han brautende karen som mente line var truseløs tidligere. Han stod bak damene på andre siden og lurte på hva som var så spesiellt med meg siden "alle damene" satt der. God og full var han også. Line trekte til seg hånden og svarte hsn med at kansje de skulle ut å ta en røyk? Hvorpå han svarte at det kunne de godt. Hun reiste seg opp og lurte på om jeg ville være med. Jeg ristet på hodet, jeg satt jo der med kjempebenner. Og dressbuksa ville vist det til alle i lokalet om jeg reiste meg nå.

Line tok med seg gubben i armkrok og de gikk over gulvet og ut mot inngangen. Jeg var så kåt at jeg hodet var på helt feil sted. Jeg fyllte på koppen min og satte meg tilbake og studerte gjestene i det hånden min gled ned i bukselomma. Jeg gjorde ingenting, annet enn å bare stryke litt forsiktig i påvente sv at line kom tilbake.

Damene på andre siden var opptatt med å prate dem imellom og jeg fikk litt ro til å tenke litt for meg selv. Line kom tilbake og satte seg på bordet på andre siden av rommet.

Hun tok opp mobilen og så kom det en melding til meg: "du blir ikke sur om jeg roter litt i kveld? ;)" stod det. Jeg svarte tilbake at det ble jeg ikke, så lenge jeg fikk henne når vi kom på rommet. Hun så på telefonen sin og smilte. La den ned igjen i veska si og reiste seg opp. Så gikk hun bort til bodet med solariumsmannen og satte seg ned i fanget hans. Jeg ble sittende å se på henne flørte villig, ikke direkte med han men med de alle som satt der. Jeg nøt synet av at hun fikk oppmerksomheten deres så lett.

Line og solariumsmannen reiste seg opp og gikk ut av rommet. Line stoppet opp litt og tok opp mobilen, og der kom det en melding om at jeg skulle komme på toalettet en tur.

 

Jeg ventet litt for å gi henne litt spillerom før jeh reiste meg og gikk ut i inngangen og inn på toalettet. Der var det ingen line. Jeg så meg rundt og oppdaget at det var en trapp opp til et omkledningsrom oppe. Jeg gikk opp trappa og kom opp i en mørk gang. Jeg så meg litt rundt og oppdaget at det var en dør inn til wc der oppe også og åpnet døra og gikk inn. Der sto solariumsfyren mot en stor reol som line satt på med bena godt fra hverandre og han delvis mellom de. Han hadde hånden ned mellom bena hennes og line begge hendene rundt han. De råklinte i det jeg kom inn der. Line begynte å le og han ble litt brydd, så trekte han seg litt unna , jeg så den røde stringen hennes var trekt til side så musa hennes glimtet mot meg førhun hoppet ned. Jeg beklaget av ren refleks, hvorpå hun lo og dro han med seg inn i den ene båsen. Jeg ble stående på gulvet der et sekund og bare "måpe" for meg selv, jeg hadde gått meg på line bli fingret av en totalt fremmed. i det jeg hørte en lyd som måtte være en beltespenne som klirret. Noen dunk i veggen så ble det ganske stille. Bare noen klirrelyder fra beltespenna. Jeg skjønte kjapt hva som foregikk. Line sugde han der inne. Jeg ble stående musestillw og bare lytte. Jeg hørte nå helt tydelig at hun sugde han. Hånden min fant frem mot bukselomma igjen. Gud så glad jeg var for at line hadde klippet vekk bukselomma. Jeg strøk forsiktig og kjente hvor sinnsykt kåt jeg ble av dette. Det beste jeg vet i denne typen situasjon er å være slik til at jeg bare kan kjæle med meg selv. Ikke runke eller noe slik. Bare stryke forsiktig å nyte.

Jeg hørte han si at hun skulle stoppe. Litt lavmælt. Så gjentok han det høyere. Jeg hørte line spørre hva han ville. Han sa atchan kunne ikke fortsette slik så lenge det sto en pervo og hørte på. Line lo der inne og sa at han skulle gi faen, bare la han høre på. Han svarte bestemt at hun skulle vente på han her oppe så skulle han fikse det. Jeg ble litt bekymret for å få meg en på trynet. Og gikk bort til vasken og begynte vaske hendene mine. Ikke spør meg hvorfor. Kansje mest for å skjule den store kulen på buksa mi. Jeg hørte han hadde igjen buksa si og dørlåsen på båsen deres gikk opp og han kom ut. "Nå kan du gå på toalettet sa han med et flir om munnen". Jeg lo tilbake av ren høflighet og fortsatte vaske hendene. Han gikk ut av toalettet og fortsatte ned trappa. Line kom ut av båsen også og gikk bort til meg. Hun stillte seg bak meg og kjørte hånda ned i bukselomma mi. Samtidig som hun sa lavt i øret mitt, jeg håper hannikke feiga ut, jeg vil at han skal knulle meg i kveld. Hun strøk meg over kukken gjennom den etterhvert svært klissne bokseren og lot tungespissen leke med øreflippen min. Jeg responderte kjapt om han var stor. Line svarte at ikke spesielt, men hun ville ha han, og skulle forklare meg det siden. Hun trekte til seg hånden igjen og gikk ut i gangen etter han. Jeg ble stående et øyeblikk før jeg gikk ut. De stod i trappa og pratet. Jeg hørte line spørre om han mente nå med en gang. Jeg latet som ingenting og gikk ned. Etter et par minutter kom line ned og bort til meg i festlokalet. Hun stillte seg mot meg og sa at han ville ta henne med inn på det ene omkledningsrommet, som var det innerst av to i garderoben. Så om jeg ventet to minutter så kunne jeg snike meg opp og inn i det andre. Hun skulle sørge for at de begge var opplåst for hun skulle høre med ketil om å låne nøkkelen.

 

Jeg nikket til henne og så hun gikk bort til ketil. De pratet litt og han ble med henne ut i gangen hvor vi hadde klesharderobe for kvelden. Jeg listet meg etter og så hun fikk nøklene. Line takket han med et kyss på kinnet.

 

Ketil gikk inn igjen og line mimet to minutter til meg. Jeg nikket.

Hun forsvant opp trappen.

Jeg ble stående og trippe ventende på at det skulle være trygt å gå etter. I det kattedamen kom og okkuperte meg. Jeg måtte være skikkelig avvisende for å få henne til å gå. Jeg ble sikkert 15 minutter forsinket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg gikk opp trappen og mot garderobedøren. Tok forsiktig i håndtaket og lirket døren opp. Lyset inne der var av og jeg fiklet med mobilen for å se hvor jeg skulle gå . Det var tre dører der inne. En midt frem i rommet og to til siden. Jeg listet meg inn over gulvet. Det var helt stille der inne. Da jeg løftet opp mobilen og lyste på dørene var den innerste herregsrderobe, og døren nermest var for damer. Den første døra var renhold... I det jeg tok rundt dørhåndtaket inn til damegarderoben hørte jeg line's stønning fra innom døra. Jeg bråslapp håndtaket og åpnet den andre døra. Da jeg kom inn dit gikk rommet rett til høre og gikk vegg i vegg med rommet line var inne på. Jeg beholdt lyset av og fill låst døren inn til meg med en vrider på innsiden. Jeg lette meg frem til en benk langs veggen og la meg ned på ryggen langs veggen mot naborommet. Det var ganske stille fra de,

Jeg hørte prating. Lente øret så godt jeg kunne inn mot veggen uten å få tak på hva de sa. I det jeg lyttet mest intenst hørte jeg line sette i et skikkelig stønn. Videre påfulgte noen sammenhengende "jaahh" og jeg hørte kroppene deres klaske mot hverandre. Jeg åpnet buksesmekken og tok ned bokserstrikken så det steinharde lemmet mitt filk puste. Hånden min jobbet sakte opp og ned skaftet og det piplet noen dråper ut av meg.

 

Han kjørte tydeligvis hardt på for det minnte voldsomt om tempoet jeg kjører på med mot slutten av økten. Og som forventet tok det bare noen minutter før jeg hørte at tempoet sakket ned til et minimum før det stoppet helt.

 

Deretter kom noe summing fra prating igjen og en dør som smalt. Jeg ble liggende helt rolig en stund. Til jeg hørte at det banket forsiktig på døra mi. "Line?" Sa jeg. Og fikk et ja. Tilbake. Jeg åpnet døren og line snek seg inn til meg.

Jeg slo på lyset og hun satte seg ned på benken ovenfor meg.

 

Var ham bra? Spurte jeg. Hun så på meg og smilte. Det var deilig så lenge det varte. Sa hun. "Jeg finner ikke igjen trusa mi" sa hun. Jeg svarte at det går vel bra. Vi skal da hjem om litt. Jeg spurte hva de pratet om da det ble opphold der inne. Hun sa at etter hun hadde sugd han og han hadde slikket og fingret henne hadde hun hadde spurt om han hadde beskyttelse, og at det var sikkert det jeg hadde hørt.

Beskyttelse? Sa jeg, og smilte. Hadde han det da? Line så på meg og smilte, hun dro opp kjolen sin og spredde bena mot meg. Jeg kjente det rykket til godt i buksene da musa hennes glinset mot meg. Hun tok den ene hånda ned mellom bena og lot langefingeren gli inn mellom kjønnsleppene sine. Hun lot fingeren gli inn og ut noen runder og det var veeeeldig fuktig der nede. Hun så på meg og sa: "han sa han hadde beskyttelse på, men av en eller annen grunn er det masse sæd inni meg. Hun lot fingeren gli ut og oppover mot klitten sin. Jeg utbrøt noe slikt som: løy han til deg? Hun svarte at det er hvertfall mistenkelig klissete med tanke på at han sa så... Hun lot fingertuppen gli mot klitten littegrann før hun satte seg på kne forran meg og åpnet buksesmekken min. Den knallharde kuken min tittet allerede over bokserkantenog hun brettet den ned. Jeg var helt klissete på magen hvor kukhodet lå. Hun løftet den opp og slikket av dråpene på magen før hun lot tungen gå rundt kukhodet mitt samtidig som hun runket meg forsiktig. I det hun lot meg gli inn mellom leppene sine kom jeg som en rakett. Jeg skjøt hele ladningen min rett inn i munnen hennes. Hun sperret opp øynene og forstatte melke meg og lot hver en dråpe gli ned svelget.

Hun smilte og begynte le i det hun trekte leppene av meg og sa "hva ér dette for noe da? Jeg rekker såvidt å tenke meg om før jeg blir pumpet full i kveld! Står det sædbank i panna på meg kansje?" Jeg satt der og så på line forsiktig dra ut av meg de siste dråpene samtidig som jeg stadig krympet i hendene hennes. " hun slapp grepet og sa at da fikk vi gå ned å feste litt mere før vi skulle på hotellet. Kansje jeg var klar for litt mere da vi kom dit.

 

Jeg fikk på meg klærne og line stod og ventet ved døra. Vi gikk ut og ned. Da vi kom ned trappa så vi han solariumsbrune karen klinte seg ut av lokalet sammen med kattedamen. Jeg så på line og begynte le. Hun lente seg bort til øret mitt og hvisket, jaja, kansje han klarer litt lengre nå med den lille kuken sin. Jeg håper hun er på pillen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk inn i festlokalet småflirende, og stillte oss i hjørnet og så på livet. Det begynte bli tynt i rekkene allerede, og det så ut som siste innspurt på en fjortisfest. Det var klining over en lav sko, og musikken hadde blitt lavere og roligere.

Vi sto der en stund inntil roen ved oss brått ble brutt av enhøy stemme ved siden av oss. Det var karen fra tidligere. Fortsatt godt full og drøy i kjeften. Han utbrøt : neimense, der har frøken truseløs funnet seg en unggutt til å ta hånd om seg i natt! Så kikket han på meg og sa: du vet hun ikke har på undertøy? Eller er du for ung til å vite hva slikt er du kansje? Er du jomfru ennå også kansje?

 

Jeg så på line som stod og lo vedsiden av meg. Hun utbrøt: du tror kansje du har mer å tilby en dame?

Han så på henne og så ut til å bli paff av responsen. Ja visst faen! Kom det fra han. Gubben var sikkert i slutten av 50 åra, godt kraftig og snau.

Jeg skulle vist deg hvordan en truseløs ungpike skal knulles .

 

Line svarte med : hvorfor sier du at jeg er truseløs?! "Skal vedde mye på at du er det! Jeg kjenner til sorten" svarte han!

 

Jeg så line tenke seg om. Fyren var direkte motbydelig i kjeften og oppførte seg som en dritt. Jeg lente meg mot henne og spurte om jeg skulle få han bort. Hun ristet på hodet og sa at da blir det garantert håndgemeng, jeg har en annen idé sa hun.

 

Hun lente seg bort mot han og hvisket noe til han. Han gliste rundt og sa "det er greit ja!"

Så ga han meg en knyttneve på skuldra og ønsket meg bedre lykke neste gang. Line snudde seg mot meg og sa at om hun ikke var tilbake innen et kvarter skulle jeg se etter henne. Du skal vel ikke? Sa jeg. Hun ristet på hodet og sa at hun ville stoppe kjeften på ham.

 

 

De gikk ut i gangen og jeg gikk etter et stykke. Jeg så line dirigere han med seg opp trappa. En million tanker raste igjennom hodet mitt. Hun har da ikke tenkt å... Vel jeg roet meg med at hans tilstand tilsa at dette klarte han ikke uansett.

 

Jeg gikk ut en tur og snakket litt med de som sto og røkte. Tiden gikk sakte. Jeg gikk inn igjen og tittet opp trappa. Ingen å se.

Jeg gikk opp og åpnet døra til toalettet. Der var de heller ikke. Så gikk jeg inn igjen til omkledningsrommet. Jeg hørte noe pesing. Dette var jeg veldig usikker på hva jeg syntes om. Jeg sto i gangen inne ved garderobene. Det var helt stille. Jeg lyttet på dørene. Det kom noe lyd fra damegarderoben, men hva klarte jeg ikke helt og plassere. Jeg lyttet på døren. Jeg kunne høre line klynke forsiktig. Ikke mye lyd fra henne, men noe skjedde. Jeg ventet et øyeblikk og lydene økte forsiktig . Etterhvert som jeg bestemte meg for at dette var urovekkende gikk jeg og låste døra til garderobene bak meg. Slo av igjen lyset og stillte meg helt inntil døra hvor de var. Jeg benyttet meg av lydene der inne til å sakte åpne døra inn til de og la den gli litt opp på gløtt. Jeg tittet inn og så ryggen på gubben. Han satt på knærne ved benken hvor line satt da vi var der inne. Og line lå satt omtrent akkurat der hun hadde gjort med bena godt fra hverandre og kjolen dratt opp. Han hadde ansiktet begrarvd mellom lårene som han hadde en hånd på hver av og slikket henne ivrig i den nypulte musa hennes.

 

Line klemte hodet mot veggen og tittet oppover og stønnene hennes var tette og lavmælte. Hun pustet fortere og fortere. Og før jeg rakk å reagere kom hun noe voldsomt! Jeg så hun knyttet nevene og ropte guuuuuuuuud!!! Hun kom seg ingensteder, jeg så hendene hans tok hardere grep og åpnet bena hennes hardere og la seg på og slikket og sugde musa hennes. Hun klynket og begynte nermest pipe. Jeg vet hvor øm hun er nedentil rett etter hun har kommet. Han kjørte på og slikket henne mer og mer intens og line så ut som hun gav opp og hun hyperventilerte litt før hun faktisk brølte ut i det han skøv henne over kanten enda en gang. Hun kom så hun hulket i med det samme og det hørtes it som en blanding av stønning, latter og gråt i det hun prøvde lukke bena som han holdt knallhardt fra hverandre. Han bråslapp bena hennes og hun ble sittende og stirre i taket i det han reiste seg opp forran henne. Hun dro begge hendene ned ansiktet og holdt de der en stund før hun rettet hodet fremover og så på han. Hun gløttet mot døra jeg stod ved og hun må ha lagt merke til at den var på gløtt. Men før jeg rakk se noe æn reaksjon falt buksene hans mot gulvet. Og line ble sittende å stirre rett mot han. Hun lente seg frem og vred seg litt på benken slik at jeg fikk bedre innsyn. Hun hadde sett meg. Han sa ingen ting, men den feite faktisk ganske store kukken hans pekte rett ut og litt ned mot ansiktet til Line. Det var en surrealistisk følelse. Under alle andre omstendigheter hadde dette vært helt utelukket, men det var noe villt tennende med denne egentlig hæslige litt overvektige skalla gamle gubben og min råsexye dame i midten/slutten av tyveårene. Spesielt etter den behandlingen hun netopp hadde fått.

Line bøyde hodet frem og tok hendene rundt utstyret hans og løftet den opp. Hun dro bak forhuden hans og blottet et bredt kort kukhode før hun lot tungespissen berøre skaftet hans helt nede ved ballene samtidig som hele greie lå over ansiktet hennes. Hun jobbet seg sakte oppover samtidig som hun masserte pungen hans med den ene hånden. Han satte flathendene i veggen bak henne og pustet tungt. Line slikket og lot skaftet gli inn i munnen mer og mer underifra. Hun holdt hodet på skakke og hadde den på langs av munnen og sugde/kysset seg til topps . I det hun kom til hodet rettet hun hodet og brettet tunga rundt den og lot han gli inn i munnen sin. Han skøv på forsiktig med hoftene og kom ca halvveis inn før jeg så line trekke seg bakover. Hun brekte seg. Han skøv på mer og klemte seg lengre inn. Hun møtte veggen bak seg og han kom lengre inn. Hun la begge hendene på lårene hans og gav et lite skyv unna såpass at han tok hintet. Han så med på henne og tok hendene ned på hodet hennes. Jeg så han krysset fingrene bak hodet hennes og holdt henne med et solid grep. Han begynte med hoftebevegelser og bokstavelig talt knullet munnen hennes. Line strevde litt og jeg så hun lukket øynene. Han tok dype drag og holdt seg i ro en stund for hver gang han var så langt inn han kom.

Line benyttet anledningen når han trekte seg ut til å flytte seg litt til siden og få han ut av munnen.

Hun reiste seg opp og det så ut som hun skulle til å gå da han tok tak rundt hoften hennes og lente henne bak over benken så ryggen gikk i veggen. Han løftet kjolen hennes og stillte seg til mellom bena hennes. Hun ristet på hodet og sa nei. Men kom ikke stort lengre før hsn presset seg på og jeg hørte den klissete våte lyden av når man presser mot en våt mus og glir inn. Line klynket og la den ene hånden over munnen sin samtidig som han presset mere på. Hun sto halvlent over benken med ansiktet mot han og han tok hendene rundt skuldrene hennes og lot de gli ned mot utringningen hennes. Så tok han tak i halsen på toppen hennes og rev den rett opp. Den hvite bh'n hennes kom til syne og hun så rett og slett sjokka ut. Han tok tak i bh stroppene og dro de over skuldrene så skålene løsnet fra de herlige brystene hennes og gled nedover. Så lot han hendene hli ned mot hoftene hennes og holdt henne godt i det han begynte å støte inn og ut av henne. Line stønnet voldsomt og jeg så hun stirret han rett i øynene imens han sakte knullet henne. Hun skalv. Jeg så hele jenta ristet samtidig som han med rolige faste bevegelser penetrerte den våte musa hennes og lydene av våt mus som åpnet seg og klemte mot utstyret hans var tydelige. Line kjørte hendene i veggen bak seg og holdt øyekontakten med han hele tiden. Han bare "kosepulte" henne med en råskap jeg sjelden har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente det presset på i buksen og lot hånden gli ned i bukselomma hvor jeg lot fingrene lete seg frem til åpningen på bokseren. Det var klissete og glatt både fra nå og etter jeg hadde tømt meg i line. Følelsen av å stå der med en knallhard en med rester etter at jeg ikke hadde vart lenge nok til å knulle henne. Samtidig som jeg så denne gubben trenge seg inn i min veldig villige dame som tydelig nøt dette til det fulle var helt ekstrem. Han jobbet seg inn og ut av henne med store rolige bevegelser og line virket helt borte. Ikke ett eneste blikk gikk min vei.

Slik holdt han på lenge , inntil han trekte seg ut av henne. Så la han begge hendene på skuldrene hennes igjen og klemte henne ned. Line sank sammen på kne forran han og han trengte seg inn i munnen hennes igjen . Hun sugde han av hjertens lyst og lot hendene jobbe med kuken hans. Plutselig trente han seg ut av kjeften hennes og gikk på siden av henne mot døra hvor jeg stod. Han skøv henne over på alle fire og stillte seg bak henne. Løftet kjolen opp igjen og brettet den over ryggen hennes. Han tok den ene hånden ned og fikk satt seg på plass. Så tok han et godt tak rundt hoftene hennes og trengte inn i henne. Line klynket mer enn hun stønnet i det han sank inn i den dyvåte musa hennes igjen. Han fortsatte i samme stil og brukte lange rolige bevegelser på hvert støt. Han blokkerte fullstendig innsynet mitt, noe som nesten tennte meg enda mere. Line stønnet og pustet tyngre og tyngre. Han sakket tempoet, men kjørte harde dype støt og klemte ekstra på for hver gang han var helt til bunns i henne. Jeg så hendene hennes mot gulvet knuttet seg og hørte hun holdt pusten. Hun pustet ut i et kraftig hyl og klappet sammen med hendene og jamret seg noe voldsomt. Hun kom! Hun kom noe helt jævlig. Han økte farten bittelitt og hun pustet, nei nei. Jeg klarer ikke mere, før hun hyperventilerte og fortsatte med en ny orgasme rett etter den første. Han klemte henne ned mot gulvet og la seg over henne. Tok tak i handflatene hennes og holdt henne. Vil du ikke mere? Sa han til henne, hun sa nei, jo, også kom det en slags gråtkvalt/stønnende "vet ikke."

 

Han sa ikke mere, men lå over henne og bare gled over rumpeballene hennes med lårene. Jeg hørte det begynte bli seriøst bløtt nedentil hos line, det slurpet i musa hennes for hvert støt. Hun pustet fortere og fortere igjen, og utbrøt jeg klarer ikke!! Han ble helt tolig og line brøt ut i enda en orgasme, nå pep hun mer enn hun stønnet, og han trekte bakpå og tok tak i rumpeballene hennes med hendene og kom med noen harde stønn" jeg var helt hypnotisert og ble stående å stirre på at han hvite på knærne, fremdeles inni henne. Han tok opp hånden og tørket av seg i panna. Så tok han hånden ned og tørket av den på kjolen hennes som han brettet nedover. Så trekte han seg bak litt, jeg hørte det godt i det han gled ut av musa til line. Og så tok han kjolen som han holdt i hånda og tørket av skaftet sitt. Jeg holdt på å forgå! Snakk om å bruke ei jente!!! I det han reiste seg skyndte jeg meg ut gangen og åpnet døra ut til trappeoppgangen.

Jeg stillte meg der og dro frem mobilen fra skjortelomma slik at jeg skulle virke opptatt med mitt når han kom ut. Det drøyde, jeg begynte bli litt stressa og var på nippet til å gå inn igjen da døren fra garderobene åpnet seg. Det var han. Han så på meg og bare nikket i det han dro mobilen sin opp fra lomma og fortsatte ned trappa.

Jeg gikk inn og låste døra bak meg. Og gikk inn til Line. Hun lå fremdeles på gulvet med kjolen brettet over ryggen. Hun snudde på hodet og så på meg og smilte. Hun virket helt ferdig. Jeg ble stående å betrakte henne et øyeblikk. Det rant sæd ut fra henne og musa hennes var helt klistret sammen. Jeg satte meg på gulvet ved henne og lurte på hvordan det gikk med henne. Hun sa at hun hadde det bra, men at hun var jævlig sliten og det kjentes ut som musa hennes hadde blitt revet opp. Hun snudde seg rundt på ryggen og satte seg opp. Jeg var bare rolig en stund før jeg spurte henne om dette var planen? Hun svarte at hun skulle bare lure han til å slikke henne etter polett karen hadde tømt seg i henne, men at han var så brutalt rå med henne at hun klarte ikke stoppe.

Jeg utbrøt, det renner jo faktisk ut av deg, så jeg tror han tømte seg!!

Hun begynte å flire, den jævelen, han brukte sammentrekningene mine til å komme han! Hva mener du sa jeg. Han trekte seg nesten helt utav meg og bare trengte såvidt inn i meg da jeg kom, så han tømte seg helt ytterst i meg.

 

Hva skjedde etterpå da? Hvorfor brukte han så lang tid ut etterpå? Sa jeg. Hun forklarte at han hadde satt seg på kne forran henne og bedt henne vaske han ren etter seg.

Jeg var helt bortreist. Vi fikk samlet oss litt og stablet henne på bena. Så ringte jeg etter drosje før hun fikk låne vhalsgenseren min da vi gikk ned og mot utgangsdøra. Det var helt stille. Alle hadde dratt, vi var de siste ut.

 

Vi kom oss i drosjen og tilbake til hotellet. Da vi kom på rommet var jeg klar som et egg etter å hoppe på henne. Men line var oppbrukt og "utpult" jeg fikk blankt avslag.

Dagen etter da vi hadde våknet skippet vi frokosten og kjøtte rett hjem.

Det gikk over en uke før jeg fikk borti henne etter dette, og hver gang vi har sex nå, så er hun ikke helt tilstede og litt irritabel. Vi har snakket om det, og hun har forklart at hun må bare komme over dette litt. Han satte virkelig spor, jeg tror aldri jeg klarer få henne så kåt og få henne til å komme slik som han gjorde.

 

Men bildene i hodet jeg sitter igjen med... Priceless!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...