Gå til innhold

Trondheimspar søker husvenn/elsker til henne

trhpar

Anbefalte innlegg

Vi er et par på 49(han) 53(hun)

Som ser etter en mann til henne.

Ser for oss en som har anledning til å komme hit helga fredag 21, eller lørdag 22 mars på kvelden

for så om treffet er vellykka gjenta det ved passende anledninger.

Du må være frisk, respektere diskresjon

Fordel om du er velutstyrt, men like viktig er det at du vet å bruke det har fått :-)

Ønsker også en som har/eller klarer skaffe sted for treff da det ikke alltid er slik at det passer hos oss pga hjemmeboende barn.

Men blir du husvenn så er det jo mulig å komme på besøk rundt sengetid uten at det vekker noen mistanker om hva som foregår når andre sover :-)

Fortell litt mer enn høyde og vekt om deg selv så lover vi svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg er en ung og sprek mann på 26år fra Trondheim. Jeg bor alene og disponerer en leilighet på Bakklandet.

For tiden jobber jeg innen finans og er serriøs mann med ambisjoner!

Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å treffe et par, gjerne finne noen jeg kan treffe fast. Jeg er ledig den helgen dere tenker, så det hadde vært hyggelig med et glass, kan gjerne gjøre det hjemme hos meg om det passer bedre for dere.

Jeg er med på det meste, er ganske frisinnet og liker å kose meg=)

Håper dere tar meg til ettertanke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...