Gå til innhold

fruen er på tur


allinn

Anbefalte innlegg

Fruen dro avgårde for å tilbringe helgen med den nye elskeren sin..Hun møtte han for noen måneder siden da hun var i nabobyen på et arrangement. Jeg fikk en tekstmelding om morgenen..der hun fortalte at hun hadde havnet i køya med en kollega. Han var en god elsker og det ble avtalt et nytt treff..som hun er på akkurat nå. Mens jeg sitter her og skriver er hun på et hotell i oslo sammen med han.. ..fantasien min løper løpsk..men jeg har enda ikke fått noen oppdatering....jeg skal komme tilbake her når det skjer noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette vil jeg prøve å følge med på så godt jeg kan!

men skulle kona di egentlig bare møte en elsker, og havnet i seng med en annen kollega? eller misforsto jeg noe her?

uansett håper jeg kona di har det godt og at vi får hyppige oppdateringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk en sms 0335 i natt...pult i romps.. ingenting mer kjempefrustrerende!

Så kl 0846 ...puler meg bak nå ..så...går til frokost...kan ikke sitte på ei uke!....

Hun har mye å svare for når jeg får henne for meg selv i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt flere treff med par og single menn siden vi ble medlemmer her. Noen bra, noen bob bob, og noen elendige. jeg(mannen) opplevde tidlig at jeg tente mer og mer på å se henne knulle andre menn. Å kjenne sjalusien og lysten og alle andre følelser rive i sjela ble mye sterkere enn å ha tilfeldige treff. .. Siden da har hun hatt flere menn, enten sammen med meg, med meg som tilskuer, eller alene...

følelsene mine vrenges! På den ene siden blir jeg kåt...på den andre sjalu...og frustrasjonen er total.

I det ene øyeblikket har jeg mest lyst til å bruke "stoppordet" i det andre øyeblikket innser jeg at mine emosjonelle nerveender blir så følsomme av denne opplevelsen at jeg kommer til å dyrke jorden hun går på i lang tid fremover. Jeg beskriver dette som emosjonell "pisking". ...nesten for mye! Andre her som opplever det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp det det er. Vannvitig pirrende og stimulerende. Og som du skriver, er villig til å dyrke jorden hun går på. Hun blir mere verdifull, fordi andre vil ha henne (og får henne). Et urinstinkt hoss oss tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...