Gå til innhold

Cuckold...dengang da?


Easy

Anbefalte innlegg

Vi hadde besøk av en kamerat i etpar uker, han skulle hjelpe til med snekring i huset jeg og kona (Cecilie) bygde. Vi kan kalle han T. Det var sensommer, det var varmt, det var sommer-OL i Los Angeles, og det var sene nattsendinger med sport. T hadde et eget rom, med bare en sengebrisk som han sov over på.

 

Etter dagens snekkerarbeid var det som vanlig dusj og en kald øl. TV'n var flyttet på soverommet vårt, vi satt i undertøyet alle tre og så nye rekorder fra California. Hun i midten bare med en stor tskjorte på seg, jeg på høyre, T på venstre side. Begge kun med t-skjorte+ bokser/truse.

Augustvarmen fylte rommet, sendingene var ikke alltid like spennende. Ingen av oss hadde noe forhold til synkronsvømming kan jeg huske, så akkurat den kvelden skrudde vi av og bare lå der alle tre i halvmørket, småpratende. Cecilie la seg i armkroken min, og fingret litt diskret innunder kanten av boksern. Hånden hennes fikk fort tak i pikken, den ble fort stiv og i mørket koste hun og tok den litt i munnen, lekte med tunga den. Runket forsiktig og stille. Det var spenning i rommet i den lune varmen. Ikke en lyd var å høre.

Jeg merket at T hadde lagt seg på siden, ante såvidt at han strøk Cecilie forsiktig på rumpe og lår. Hun stønnet svakt..jeg kjente henne så godt at jeg visste hun var svært kåt når disse lydene kom. Etterpå fikk jeg vite at han hadde presset og strøket den stive pikken sin mot baken hennes en lang stund, og at det var derfor hun la seg inntil meg.

Spenningen i rommet var enorm, og jeg var utrolig kåt. Det var vi alle sammen. Jeg listet av meg boksern i mørket, og hun koste seg med hele den struttende pikken min. Så merket jeg at hun ble skjøvet mot meg, forsiktig, og i en velkjent rolig takt. Hun stønnet høyere og mer og mer ukontrollert. Klemte hardere om pikken min og lot trut og tunge leke med kukkhodet. Han knullet henne bakfra ! Jeg merket at T begynte å puste og stønne. Tilslutt var det ikke mer hemmelighold...det gikk for oss alle tre, han inne i henne, jeg i munnen hennes, og hun i lange ristinger.

Så lå vi der...først litt flaue. Pustet ut. Men vi fant raskt ut at slik det ble slik det ble, fordi det alt lå an til det. Varmen, stemningen, alt hadde bygget seg opp i de dagene vi hadde holdt på å snekre og jobbe tett sammen. Vi drakk litt mer øl. Fingrene mine søkte sprekken hennes i mørket. Hun forsøkte halvhjertet å vri seg litt vekk, visste hun var våt og var kanskje litt utilpass med dét. Han hadde fylt henne til randen, hun var svært våt, åpen og glatt og jeg tente på et øyeblikk og la meg over henne. Uten hinder gled jeg rett inn, og det var utrolig deilig. Det bobet ut langsmed pikkskaftet, og på kortkort tid gikk det for oss begge to igjen.

Så lå vi der, hun på rygg i midten, koste med en pikk i hver hånd, og alle hemninger sluppet. Naturlig nok var T den som først fikk skikkelig reisning igjen. Cecilie snudde seg på siden, så han kom inn i henne bakfra igjen. Jeg kysset henne, og hun hvisket. Slikk meg..-nå..og så skjøv hun hodet mitt ned og sprikte slik at jeg fikk plass. Først var jeg litt motvillig, men hun ga seg ikke. Så begynte jeg å slikke, samtidig som T knullet henne bakfra. Det smakte litt salt alt det som piplet ut, men var utrolig opphissende, og cliten hennes vokste stor og stiv som den aldri hadde vært før. Jeg merket det begynte å banke i pikken min igjen, den var igjen på vei opp. Cecilie stønnet høyere og høyere og T pumpet raskere og raskere..så gikk det igjen for de begge to, nå med høylydt uhindret stønning.

Med tunge og munn merket jeg at pikken hans dunket varme stråler inn i henne. De ble liggende halvt på rygg, hun halvt oppå han, pikken hans halvstiv og inne i henne. Hun holdt fremdeles hodet mitt slik at jeg skulle slikke hennes ømme, åpne kjønn forsiktig...forsiktig. Hun styrte meg stødig til å slikke henne og han når han sakte gled ut, glatt, våt og hoven. Jeg er absolutt hetero, men ikke homofob. Så jeg slikket de "rene" begge to, og vi nøt det alle tre. Det var det mest sensuelt, tåkrøllende nytelsesfulle hun hadde opplevd som etterspill noen gang, fikk jeg høre senere.

Min struttende ståpikk fikk også litt kosebehandling, men vi sovnet alle tre innen det skjedde noe mer. Mot morgenen våknet vi, og som alle kjenner til har menn ofte ereksjon om morgenen. Cecilie hadde våknet først og koste med våre morgenlystne pikker. Senere sa hun at det var noe av det deiligste med den natten, det å våkne opp mellom to struttende sovende karer. Vi rakk ikke å være flaue noen av oss, vi knullet henne etter tur den morgenen. Og vi nøt det fritt. En barriere var brutt. Hun knullet med T når han hadde lyst dagene igjennom, og med meg når jeg hadde lyst. Jeg likte godt at han hadde fylt henne med sin sæd, før jeg tok henne, det tente meg ekstra. Noen ganger ville hun at jeg skulle slikke henne først og så ta henne. Jeg tror hun gjorde det samme med T også.

I tiden som fulgte hadde vi mange heftige trekanter, og vi tøyde stadig grenser. Første gangene vi var inne i henne begge to samtidig var et av flere nye høydepunkt. Vi er ganske store begge to, og det var slik vi oppdaget at kvinner kunne ha serieorgasmer. Det bare gikk og gikk for Cecilie når vi begge var inne i henne. Men det er vel tema for en annen historie/et annet forum.

I et halvt år hadde vi jevne "treff", og når T skulle komme til oss gikk Cecilie konstant våt og verpesjuk. Hun var helt ustyrlig til han hadde knullet henne første gang. Jeg nøt det og lot de ha treff bare de to også. Hun fortalte meg alltid etterpå hva de hadde gjort, og lot meg slikke henne "ren", og så hadde vi alle tiders heftig sex. Dette ga et veldig løft på vårt sexliv, vi fant stadig nytt å glede oss over. Etter at T etablerte seg med egen familie ble det slutt på "lekene" våre og vi mistet etterhvert kontakten. Men Cecilie og jeg har hatt mange god opplevelser med hennes frie sexliv i årene etter. Noe som også er tema for nye historier om noen vil lese...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann! detta gjorde underverker med kuken min hvertfall! Jeg liker veldig godt når det skjer veldig spontant som det var med dere, at dere bare hengir dere til øyeblikket ;)

 

 

Hvis du vil, kan du fortelle flere historier. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hansanne
Historien er faktisk helt sann, og det er mulig jeg skriver mer etterhvert. Vi har nok av opplevelser å øse av. har også endel bilder hvis int.(?)

 

Ja..mere dette var en fantastisk erfaring du delte med oss. Jeg tenner også veldig på og en gang i fremtiden få lov til og slikke kona ren for annen manns sæd. Og ja, vær så snill og del bilder med oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 years later...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...