Falk Skrevet 25. februar 2014 Share Skrevet 25. februar 2014 Hei alle sammen Har ikke vært aktiv på en god stund nå, men registrerer det samme som tidligere. Stort sett alle er opptatt av alder og størrelse på kuken. Hvorfor kommer vi ikke lenger enn dette, det lurer jeg på. Hva med å være hyggelig og ha sosiale antenner, betyr ikke det noe lenger? Sender meldinger, men det er ikke mange som tar bryet med å svare. Noen tar kontakt og vil ha en Bull til sin kone, men når man går disse nærmere på klingen så viser det seg at kona ikke vet noe om mannens profil her inne. Hvorfor kan ikke folk være ærlige på nett, syns det er utrolig trist at det er så mange useriøse her inne. Hadde trodd at dette var en annerledes nettside, men det ser ut som jeg tar feil. Ha en riktig fin kveld alle sammen, seriøse som useriøse. Mvh Falk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 26. februar 2014 Share Skrevet 26. februar 2014 Her som alle andre nettsteder så vil du treffe mennesker av alle slag. Men jeg syns jo ikke du skal kalle de som bare leser og slår av en prat for inspirasjon for useriøse, kun fordi de ikke vil treffe deg. Jeg har mange ganger brukt den unnskyldningen selv, at dama ikke vet om dette, kun for å få mannen i andre enden til å holde kjeft. For mange av Bullene er ikke særlig flinke på subtile hint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falk Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Share Skrevet 27. februar 2014 Hei Dixi Har aldri hatt problemer med profiler som er Bekreftet Par, de er seriøse. Det som er problemet er de som ikke har bekreftet profilen sin, enten de er Bull eller Par. På ubekreftede profiler er det virkelig mye useriøse mennesker her inne. Skulle være helt unødvendig nå som alle har fått tilbud om å bekrefte profilen sin og får en måned Premiummedlemskap. Heretter svarer jeg bare de som har bekreftet profilen sin. Mvh Haakon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 27. februar 2014 Share Skrevet 27. februar 2014 Det er nok ingen dum idè å kun kommunisere med de som har bekreftet profilen sin. De sier jo til omverdenen at de ønsker treff. Har personlig aldri hatt problemer med de som ikke har bekreftet profilen sin heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strap-ons Skrevet 27. februar 2014 Share Skrevet 27. februar 2014 Hei. Nå er vi bekreftet som par, men søker allikevel noen i tilsvarende alder og gjerne noen som har XXL (ref. første innlegg). Kan ikke si det tenner oss å treffe noen som er like gamle som våre egne barn. Det har da ikke noe med seriøsitet å gjøre om man har et krav når det gjelder alder og eller størrelse. Det er iallefall vår mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grovpikk Skrevet 28. februar 2014 Share Skrevet 28. februar 2014 Det er mange nivåer av useriøsitet. Enig i at det ikke kan regnes som useriøst å stille krav, det være seg alder, utseende, vekt, verktøy etc Vil selv være mer skeptisk til de som søker alt uten å være konkret på noe som helst. Det alle kan være enig i er at falske opplysninger er useriøst. Jeg syns mest synd på de konene som er brettet ut som sexobjekt uten å ville det. At man ikke får svar, selv om man er hyggelig, kan være irriterende, men det er slik i denne verden at par og kvinner blir oversvømmet av både seriøse og useriøse henvendelser. Får man ikke svar, så er det fordi de er overbelastet, ikke fordi de er useriøse. Selvsagt er det heller ikke gitt at man får til å avtale noe, selv om man har samme intensjoner. Det å komme i dialog med noen er jo ikke en bestillingsordre. For mange er det en travel hverdag, og det de bedriver med her er ekstra krydder. Det er svært få som har dette som en aktiv livsstil og som noe hverdagslig. Det er derfor ikke useriøst at man må være tålmodig for å finne tid&sted, og at kanskje noen andre rykker foran deg i køen underveis. Det finnes også dønn seriøse folk som er klossmajorer når det gjelder kommunikasjon og dialog. De kan nok fremstå veldig useriøse i visse sammenhenger, men mener det egentlig bra. For jeg tror egentlig ikke det er så mange som ønsker å være useriøse. Det er bare en god del som ender opp med å bli useriøse. Og ihvertfall i noens øyne. :-) Når det gjelder bekrefting, så vil vel kanskje menn måtte bekrefte seg for å bli tatt seriøst, siden de opplever seg i en konkurransesituasjon med andre menn her. Men par og kvinner vil vel først ta seg bryet dersom de er aktive her over tid og ser de har utbytte? Tror derfor bekreftelse viser mer om de er aktive her enn at de er seriøse. Generaliseringer om bekreftelser og premium osv kan derfor bli feil. Fort å hive barnet ut vinduet sammen med badevannet. Og så er det vel slik, på et svært sexorientert nettsted som dette, så vil definitivt kukstørrelse og andre mer eller mindre viktige detaljer kunne bli overfokusert på. Den hyggelige erotiske samtalen, uten kukfokus, kan man kanskje ha bedre hell med andre steder? Jeg vet at mange kvinner syns det er vulgært med penisfokus, så det bør være fint mulig å finne mange kvinner og par å snakke erotikk og treff med uten slikt i fokus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffekokern Skrevet 1. mars 2014 Share Skrevet 1. mars 2014 Selv så skriver jeg ikke på siden etter ett treff. Dette føler jeg er mellom meg og de jeg møter. Så jeg tror nok at det er mange seriøse, men ikke alt blir oppøyst her. Kun opplevd 1 useriøs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.