Phil Mycock Skrevet 17. februar 2014 Share Skrevet 17. februar 2014 Hei. M40 ønsker spennende bekjentskaper. Jeg har tilhold i Strømmen, men er mobil, og er spontan dersom jeg blir fristet. Jeg har egnet sted for å treffe damer og par. Sansynligvis et av de mest kinky stedene man kan tenke seg;) Jeg har noe erfaring med partreff. Både positive, og negative. Men det er de positive man husker, og jeg ser frem til å eventuelt møte det rette paret her. Kun damen i fokus, ingen fekting mellom mennene. En hotwife/slutwife alene står dog høyest på lista. Jeg er gentlemann, men bestemt og krevende. Jeg er middels++ utstyrt, og har ivrig tunge, som elsker å kjenne våt dame. Av yrke er jeg tømrer, og kan bruke hendene til så mang;) Jeg har vært medlem her i et par år, men er avventende til å gå inn som premium foreløbig, da jeg ikke er svært aktiv på forumet lengre. Om noe av dette virker interessant, nøl ikke med å ta kontakt. Ha en fin kveld, og ei kinky uke:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.