Gå til innhold

Hjemme på bopel


t00l

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte for en tid tilbake en vibrator til Line, selvfølgelig i cuberskin, stor, svart og visstnok en avstøpning fra en eller annen.

Her en formiddag vi hadde sex kom denne på banen og line lå på rygg og lot meg bruke den på henne samtidig som jeg slikket henne og hun sugde meg. Dette gjør henne helt vill, og følelsen av å ta henne etterpå er ikke langt fra the real deal om dere skjønner. Imens jeg lå der nede og nøt synet av denne store svarte dildoen gli inn og ut av henne lettere og lettere, la jeg merke til at kanten nederst ved knappen som slår på vibrasjonen hadde brettet seg litt opp grunnet håndteringen min. Og det gikk opp for meg at dette bare var et "silikontrekk" fikk jeg en idé. Jeg kjente det pumpet ekstra der nede bare av tanken.

Jeg fortsatte en stund til slik jeg hadde, bare for å virkelig suge til meg inntrykket av den våte trange musa hennes som omkranset denne digre saken med tydelige blodårer gli inn og ut igjen samtidig som jeg lå helt inntil og fikk med meg hver lille vridning, lyder og lukter. Hun var gjennomvåt og den penetrerte henne lett. Vi hadde ikke brukt noen form for glidemiddel, så det forklarer vel hvor tent jeg hadde fått henne. Etterhvert ble hun utolmodig og bad meg legge den vekk og knulle henne. Jeg tok den ut av henne og så på musa hennes som gapte i det jeg dro den helt ut. Sakte lukket det seg mer og mer. Jeg ba henne legge seg på maven og spre bena godt for meg, noe hun gjorde uten å mukke. Kjapt tok jeg tak i dildoen og vrengte silikontrekket oppover. Det var akkurat slik jeg tenkte det. Den rullet seg fint sammen oppover og ble til én stk. Kjempetykk sort silikonkondom. Jeg så på line som lå med ansiktet ned mot puta og hadde lagt seg oppå den ene hånda si hvorpå langfingeren hennes lekte med den våte åpningen. Kjapt rullet jeg trekket over mitt eget utstyr. Det gikk som hånd i hanske. Mitt utstyr var tykkere enn vibratoren inni, som viste seg å være en helt standard sølv vibrator. Hadde litt å gå på hva det gjalt lengden, men det løste jeg enkelt med å bare beholde en "ring" nederst på skaftet. Jeg så ned på min nyervervede mørke stake som stod ut i luften bak henne. Den ble kjempediger!! Tykkelsen ble voldsom, veldig bred og det så helt rått ut. Jeg lente meg over line og lot kukhodet gli mot musa hennes. Hånden hennes tok imot og førte den mot åpningen. Jeg kjente lite selv, men synet var nesten til å miste pusten av. Sakte gled den svære staken inn i henne og hun klynket svakt etterhvert som jeg tok noen nye tak og gled lengre og lengre inn. Blikket mitt var låst ned mot stumpen hennes hvor jeg kunne se skaftet forsvant mer og mer for hvert tak. Jeg kjente svært lite, men noe ble det uansett da hun ble hysterisk trang for meg. Da jeg kom helt inn i henne lot jeg den være der og la meg ned på henne fullstendig. Hvordan føles det spurte jeg henne. "Er det virkelig deg?" Sa hun og pustet tungt. Ja, jeg ville prøve noe nytt sa jeg til henne. Hun svarte at hun fattet ikke hvordan dette kunne være meg, men at jeg måtte hvertfall fortsette med det for dette var bare nydelig. Jeg tok henne med så lange drag jeg kunne og knullet henne rolig og forsiktig. Jeg kunne kjenne at fingrene fremdeles var der og omkranset meg når jeh var helt inni henne, da kilte hun ballene mine og grep etter de for hver gang jeg trekte meg ut igjen. Line stønnet som et dyr. Det tok ikke lenge før hun nådde sin første orgasme og hele kroppen hennes ristet. Dette var gørste gangen jeg hadde fått henne til å komme bare ved å "kosepule" henne. Normalt trengs det harde kjappe støt for å få henne over kanten. Jeg fortsatte å ta henne selv om hun kom og hun vred seg under meg og jeg kjente sammentrekningene hennes godt gjennom silikonen der nede. Stønnene hennes og hele situasjonen førte til noe jeg aldri trodde kom til å skje. Jeg kjente spenningen økte i kroppen og at jeg var på nippet til å komme. Jeg hadde kansje vært inni henne i 7-10 minutter. Og bremset ned og måtte stoppe for å ikke tømme meg med en gang inni denne "kjempekondomen". Line reagerte lynkjapt og presset seg mot meg slik at jeg gled helt inn igjen og jeg hadde ikke nubbekjangs! Med ett enkelt støt klarte jeg ikke holde det igjen og det begynte pumpe løs inni der. I ren refleks begynte hoftene mine å bevege seg igjen og jeg kjente det begynte å gli inni silikonen. Det ble varmt og klissent og minnte merkverdig om å ha vanlig sex uten "kondom" eller silikontrekk. Jeg tok hånden ned og omkranset utstyret slik at trekket ikke skulle bli igjen inni henne i det jeg trakk meg ut. Jeg tok lynkjapt av silikonen og la meg ned ved siden av henne. Line så på meg og spurte om jeg hadde kommet. Jeg nikket og gispet etter pusten. Hun så på meg og skakket hodet. "Virkelig?!" Sa hun. Jeg svarte at det hadde jeg. Hun svarte at det var merkelig for hun hadde ikke kjent noe til det.

Jeg så skuffelsen i blikket hennes. Hun har egentlig som høydepunkt når hun kjenner at det tømmes i henne. Hun spurte om jeg klarte en runde til, hvorpå jeh svarte at jeg ikke visste. Hun la seg ned og tok den halvslappe staken min i munnen. Hele skaftet var innsmurt med sæd og hun slikket og sugde meg etter alle kunstens regler, men forsøket var forgjeves. Hun merket at den bare krympet i munnen og ga opp. Jeg beklaget på det sterkeste og hun svarte at det gikk bra. Jeg så på henne at det gikk nok alt annet enn bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun reiste seg opp og gikk mot døra. Jeg spurte hva hun skulle. Jeg vil ha meg en joggetur sa hun og lukket døra bak seg i det hun gikk ut. Jeg så ned på gulvet ved siden av senga. Der lå silikontrekket og det hadde begynt å renne ut av det. Jeg la en tskjorte over det og fant boksershortsen min og gikk ut på badet etter line. Hun hadde fått på seg treningsbuksa og en stram topp for å holde brystene på plass. Jeg spurte om hun ikke ville være med å ta en dusj først, og fikk til svar at hun ville dusje da hun kom tilbake. Hun sa at hun regnet med at jeg ikke ville være med som vanlig.

Jeg så mitt snitt til å rydde bort på soverommet. Etter denne fadesen følte jeg faktisk skam over hva jeg netopp hadde gjort og sa at jeg ble hjemme. Line gikk ut fra badet og kort tid etterpå hørte jeg ytterdøren smalt igjen. Jeg ventet noen minutter og gikk så bort til vinduet for å se etter henne. Hun jogget ned innkjørselen vår med høretelefonene i ørebe og svingte mot sentrum.

Lynraskt gikk jeg inn på soverommet og plukket opp, gikk på badet og vasket alt grundig for og så bruke desinfeksjonsmiddel og vaske over en siste gang. Tørket det og satte den på plass igjen.

Deretter gikk jeg i dusjen.

Etterpå gikk jeg ut på stuen og ble sittende se på netflix. Jeg rakk både to og tre episoder av dexter før jeg hørte det gikk i ytterdøra igjen. Jeg la fra meg nettbrettet og gikk mot gangdlra og åpnet opp . Jeg var litt spak i det jeg sa hei til henne. Line var blid som en sol igjen. Hun smilte til meg og sa hei tilbake. Jeg spurte om hun hadde hatt en fin joggetur. Hun svarte at det gjorde virkelig susen. Hun kom inn på stuen og fylte camelbak flaska si med vann og tok den nesten på styrten. Hun satte seg ned ved siden av meg og jeg kunne se hun var svett og god etter løpeturen. Humøret var hvertfall tilbake. Jeg lurte på om hun begynte bli sulten, da det hadde begynt å bli lenge siden vi egentlig skulle lagd oss noe mat. Hun svarte at det var hun, men først ville hun ha seg en dusj. Jeg nikket til henne og hun gikk ut på soverommet og fant nye klær og la de inn på badet. Så ropte hun på meg fra badedøra. Jeg gikk ut til henne hvorpå hun lurte på om jeg ville bli med. Jeg kjente at jeg var ikke helt "up for it" da jeg heller ville ta det i kveld, og svarte at jeg hadde dusjet når hun var ute. Ok svarte hun og spurte så om jeg kunne være på badet og holde henne med selskap når hun dusjet, så kunne vi finne ut hva vi ville ha til middag. Jeg satte meg ned på en krakk vi har på bade og så på line løsne hårstrikken samtidig som hun så seg i speilet. Hun pratet og pratet om alt mulig og jeg ble bare sittende å se på henne. Hun vrengte av seg toppen og stod rett mot meg. Ingen bh? Tenkte jeg, den var ny. Hun snudde seg rundt og så seg i speilet. Jeg la merke til et kloremerke hun hadde på venstre skulder og kommenterte det, hun vred seg i speilet og så på det. Det må være fra isted sa hun og fortsatte prate. Jeh ble sittende og tenke igjennom og kunne ikke komme på å ha klort henbe, men for all del, det kunne skjedd likevel. Hun stod fortsatt med ryggen vendt mot meg og bøyde seg ned og tok av buksa. Ingen truse heller?? Jeg spurte om hun hadde begynt å jogge truseløs. Hun gikk ut av buksa som lå vrengt på gulvet og så på meg og sa "ja, det er da ingen vits i å grise til en helt ren truse med restene dine bare for en joggetur"

 

Jeg skjønte poenget, men det var ganske ulikt line å jogge truseløs her hjemne hvor vi bor. Det er ingen her som vet om vår alternative livsstil.

 

Line sparket buksa bort til meg og bad meg legge den til vask. Jeg bøyde meg ned for å plukke den opp da jeg la merke til at det var en stor flekk med sæd i skrevet på den. Det vistes rimelig god også mot den svarte buksa. Jeg så opp på henne i det jeg plukket den opp. Ja, der skjønner du hva jeg meber sa hun og tok kammen sin og begynte gre håret. Hun ble stående å børste på samme sted lenge for og få opp en skikkelig floke . Jeg samlet meg og sa "line, hvor har du vært?" Hun svarte kjapt " ute å jogget vel, det vet du da" jeg tenkte meg ikke om og fortsatte med , jammen det er da en stor flekk med sæd i buksa di!

Hun stoppet å børste seg og så på meg, " ja, det siste du gjorde før jeg dro var å ha sex med meg og komme i meg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så rett i øynene hennes. Hun stod der splitter naken forran meg og strevde med den floken sin.

Jeg kjente det raste inni meg, brant. Dette ble noe annet, dette var ikke avtalt spill... Jeg tok meg sammen og sa, men Line, jeg kom ikke i deg, det kom ikke så mye som en dråpe inni deg fra meg. Hun reagerte lite, mye mindre enn jeg tenkte hun ville gjøre. Hun gikk helt bort til meg og stod rett fremfor meg og så ned på meg der jeg satt. Hun tittet ned i buksa si og svarte kjapt, da må det være fra meg da, da er det nok ikke sæd. Jeg kjente meg fornermet! Jeg så ned i buksa hennes igjen, det fantes ikke tvil! Jeg så opp på henne igjen. Hun la fra seg børsten på badebenken. "Det der er ikke fra deg Line sa jeg, det der er sæd fra noen andre, sikkert som banken. Og hvem i helvete har du knullet her hvor vi bor? Dette er ikke bra! Dette blir noe annet! Hun stirret meg rett i øynene og sa "hvis vi nå hadde vært på et annet sted og jeg angivelig hadde hatt sex på en løpetur hadde du vært klar for å hoppe på meg nå!" Jeg svarte momentant at dette blir noe annet, vi bor jo her, og om dette kommer ut blir det jævlig vanskelig å være oss! Innrømmer du at du har hatt sex med noen andre som jeg ikke har godkjent?!

 

Line stod forran meg og bare gliste. Hun bøyde seg ned og tok hånda mi og førte den mellom bena sine. Hun dro håndflata mi over musa si som fortsatt var gjennomvåt og klissete. Jeg tok til meg hånda og så på den. Den var innsmurt i sæd. Utvilsomt! Jeg ble svar skyldig og ble bare sittende. Så satte hun seg ned på huk forran meg og tok tak i håret sitt, "ser du floken?" Sa hun. Jeg tok tak og stirret på det lyse håret som hang klistret sammen. Jeg nikket. Det der er også sæd! Sa hun. "Tror du ikke jeg vet du ikke kom i meg?" Sa hun. Jeg ble svar skyldig. Det merket jeg med en gang fortsatte hun. "Og du ville ikke fortelle meg sannheten, og sendte meg ut kåt som bare det, det var jo som et skikkelig forspill! Og jeg holder avtalen vår og ligger ikke med noen jeg ikke har ligget med før! Og dette kommer garantert ikke ut, for han vil nok bare nyte det at han har fått ligge med meg igjen bak ryggen din, uten at noen får vite det. I håp om at det gjentar seg" sa hun.

 

Jeg kjente det voks kraftig der nede. Jeg holdt på å forgå faktisk. Hvor har du vært sa jeg? Line smilte og la hånden sin på utstyret mitt utenpå buksa. Hun strøk forsiktig opp og ned på det etterhvert knallharde lemmet mitt. Hun lurte på om jeg virkelig ville vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hun hadde sagt surret om og om i hodet mitt. Ligge med henne igjen? Hvem faen?!

Jeg svarte til henne at dette måtte jeg vite, for akkurat nå var det faktisk ubehagelig, mer enn noe annet.

Hun fortalte at hun hadde jogget inn til det ene boligfeltet i sentrum, sånn passe irritert over at jeg hadde snytt henne. Hun kjente seg veldig lite tilfredstillt. Hun løp igjennom boligfeltet uten å tenke videre, for hun skulle bare forbi og opp til friområdet som ligger et par km lengre unna, da hun passerte huset hvor familien til den ene eksen hennes bor. De var kjærester veldig tidlig, line var bare tenåring da hun var sammen med han, og han hadde vært nokså brutal mot henne dengang. Skulle ikke mye til før hun fikk seg en ørefik. Han var innvandrer fra østen. Og i tillegg hadde han laget nokså mye kvalm med noen nakenbilder han innehadde da vi to ble sammen, hevdet at de var tatt på daværende tidspunkt og lagde mildt sagt et jævla styr.

 

Uansett, da hun passerte hagen så hun at han drev på i hagen. Hun enset han egentlig ikke, men han fikk med seg at det var henne som løp forbi. Han hadde sluppet det han holdt på med og ropt etter henne. Line hadde snudd og jogget tilbake tiø innkjørselen hvor han sto og ventet på henne. De hadde begynt å prate, og etter så mange år som det nå var gått, satt praten løst og mesteparten av minnene nå var de positive egentlig.

Det viste seg at han var hjemme for å ta med siste rest av flyttelasset til faren sin som hadde flyttet fra stedet. I tillegg fjerne sine eiendeler fra huset som nå skulle ut for salg om kort tid. Etter en stund med prating hadde han spurt om hun ville bli med inn å se en siste gang før huset skulle selges, kansje ta en kaffe eller noe.. Line hadde blitt med inn av ren nysgjerrighet. Dette var tross alt huset hvor hun hadde mistet jomfrudommen, og mye minner var derfra.

Da de kom inn hadde han satt på kaffe'n og spurte om hun ville ha en "tour" for gamledagers skyld. Line ble med og de startet med å gå ned i kjelleren og bort til der han hadde gutterommet sitt. Det var jo egentlig det line hadde lyst å se igjen. Da de åpnet døren var nesten alt som før. Det var en enkeltseng i smijern, speil i taket over senga, en skrivepult med data og kontorstol ved siden av, klesskapet og en lenestol.

Line ble stående og se seg rundt inne på rommet. Han hadde spurt om hun husket alle timene de hadde hatt der inne, hvorpå hun hadde svart at de var jo bare tenåringene. Alt de egentlig gjorde der inne var jo å ha sex i alle mulige former. Han hadde åpnet klesskapet sitt og tatt frem en topp hun hadde lagt igjen der siste gangen hun var der. Han ga den til henne og sa at, denne er vel din, men det er vel noen kilo siden den passet. Line hadde tatt imot den og holdt den mot seg. Han hadde fortsatt å grave i skapet og fant det ene etter det andre som tilhørte henne. Tilslutt en sommerkjole som knapt nok kan brukes ute, lårkort er vel å skryte på lengden på den. Line ble stående å suge til seg inntrykkene. Han hadde kommet nermere henne og lagt hendene rundt lårene hennes bakfra. Line kjente hun følte seg lita igjen. Han smøg fingrene nedover og rundt fremsiden, og hadde tilslutt pekefingrene hvilende mot musa hennes. Line hadde ikke fått frem et ord. Bare gispet til. Han smøg fingrene lengre inn mellom bena hennes samtidig som han presset seg mot henne. Hun kunne kjenne kukken hans ligge mot rumpa si. Så lente han seg ned og hvisket i lret hennes, jeg kjenner hvor bløt du er. Bare gi opp, du skal ikke ut herfra riktig ennå, jeg vet du står og tenker på alle de herlige øyeblikkene vi hadde her nede.

 

Jeg var helt borte i historien til Line, hadde hun knullet ekstypen sin? Jeg brøt ut: Også han da?! Som egentlig bare var drittsekk.

 

Line svarte at han var ikke bare drittsekk, og hun hadde ofte tenkt på sexen de hadde hatt, for jeg hadde aldri spurt hvordan han var i senga.

 

Jeg spurte, hvordan var han i senga da? Hun svarte at han var helt på! 100% oppslukt i øyeblikket. Også kunne han virkelig å bruke utstyret sitt.

 

Hun lurte på om jeg ville høre resten. Jeg nikket.

Hun åpnet buksa mi og brettet den ned, tok frem den knallharde staken min og begynte kjæle med den samtidig som hun fortsatte;

 

 

Hun hadde snudd seg mot han for å gi han beskjed om at hun var ikke slik, og at han garantert ikke kom i buksa hennes igjen slik som han hadde holdt på da hun ble sammen med meg. Før hun rakk å si et ord hadde han bare lagt en finger over leppene hennes og sagt shhh! Samtidig som han brukte den andre til å løsne beltet og buksa si. Han tok hånden vekk fra munnen hennes og brukte den til å føre hånda hennes ned mot pikken sin. Line kjente den lå i hånden hennes, stor og hard. Plutselig føltes det som de var tenåringer igjen og hun gikk ned på kne forran han. Hun dro ned bokseren hans og stirret på den harde staken som sto knallhard mot henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente det begynte renne ut frs meg, det fløt over og Line likte dette, hun lente seg frem og lot tungespissen gli over kukhodet mitt og slikket i seg dråpene. Hun så på meg og lurte på om jeg ville kle sv meg og bli med oppi senga vår før hun fortalte meg resten. Jeg svarte momentant ja og ble med ut på soverommet. Line ga meg beskjed om å legge meg med putene bak ryggen mot veggen og bena spredd. På et øyeblikk var jeg på plass.

 

Hun gikk bort til gangen og plukket ned et speil vi har på veggen der og plasserte dette på en stol ved fotenden av senga. Deretter la hun seg på magen mellom bena mine med bena godt fra hverandre slik at jeg så rett hjem i speilbildet.

 

Hun la seg med hodet helt ned i fanget mitt vedsiden av kukken min som lå rett oppover magen på meg og strekte ut tungen borti skaftet mitt.

Hun fortsatte. Da hun satt på kne forran ham og betraktet utstyret hans som en gang i tiden hadde vært den første til å inni henne ble hun helt vannvittig kåt. Hun kjente pulsen økte og at hun ble varm og våt nedentil på en måte som var helt ny for henne. Han hadde bedt henne ta av seg toppen slik at han fikk se brystene hennes. Dette var vanlig takst da de var sammen også sa hun, hun måtte ha bare bryster når hun sugde han. Og dette hadde skjedd offentlig på fest noen ganger også. Line vrengte av seg toppen og blottet brystene for han. Hun skulle akkurat til og ta han i munnen da han stoppet henne og sa med et glis om kjeften at hun skulle bare ta det med ro, han skulle stoppe henne før han kom. Dette var også noe han hadde brukt å si til henne før, for line hatet dengang og få spruten i munnen og ansiktet.

Forøvrig gjorde hun aldri dette til meg heller. Line fortalte at dette gjorde henne helt vill, alle minnene og følelsen av at han var sjef gjorde henne våt som en svamp!

 

Hun lot han gli inn i kjeften sin og begynte suge han.

 

Jeg avbrøt en gang til, hvordan var han? Er han stor? Mørk? Forklar!

 

Hun stoppet opp et øyeblikk, løftet opp utstyret mitt og studerte det, og sa at han var noe samme tykkelsen som min, litt lengre og selvfølgelig omskjært. Videre hadde han derfor et større hode enn meg og selvfølgelig som alltid glattbarbert. Det var der hun hadde fått smaken på barbert utstyr. Hun la kuken min ned igjen og dro hele håndflata over den og fortsatte. Hun sugde han en god stund. Og de hadde øyekontakt mye av tiden han hadde lagt den ene hånden bak på bakhodet hennes og hjulpet til og føre henne langs skaftet. Ut av intet uten forvarsel hadde hun kjent at munnen ble full av sæd. Han pumpet løs i munnen hennes. Hun hadde blikkontakt med han akkurat i det det skjedde og han sto med et kjempeglis om kjeften. I ren refleks som fra før i tiden hadde hun trekt bak hodet og spruten hadde gått utover ansiktet hennes og i håret hennes.

Hun så på meg og holdt opp håret sitt, sæden i håret var nå forklart.

Han hadde begynt å le i det hun fikk spruten i ansiktet. Dette hadde han gjort mange ganger tidligere, og nå visste hun hva som ventet.

Han gikk ut av buksa og bokseren sin, vrengte av seg på overkroppen. Så gikk han bort til lenestolen sin og dyttet den bort til senga. Satte seg oppi og la bena oppi senga. Line kjente til hva han ville og reiste seg opp, tok av seg buksa og gikk bort til han. Han tok tak rundt hoftene hennes og rev stringen hennes i filler av henne. Der fikk jeg forklaringen på trusa.... Hun la seg oppi senga med overkroppen over bena hans og ansiktet ved kukken hans og spredde bena sine. Han lente stolen bak og stirret i taket hvor speilene var festet. Line fortsatte å suge han, og kjente hvordan de siste mengdene med sæd kom ut og inn i munnen hennes etterhvert som hun fortsatte å suge han. Hun hadde prøvd å runke han litt samtidig, men fikk beskjed om at det kunne han bedre selv, og at hun skulle fortsette å suge han. Hun fortsatte og kjente hvordan han vokste i munnen hennes. Hun fikk beskjed om å slikke ballene hans. Så hun begynte med det. Han hadde lent seg ned på gulvet og tatt frem mobilen og før hun fikk tenkt seg om hadde han knipset et par bilder av henne, naken med kuken hans over ansiktet og munnen godt rundt ballene. Hun kjente at dette tente henne hvertfall mye. Han stoppet henne og ga henne beskjed om å legge seg på rygg i fanget sitt. Hun vred seg rundt og smøg seg opp i fanget hans. Der hun lå såg hun speilbildet av de to i det hun senket seg ned på kuken hans. Hendene hans fant brystene hennes og han hadde begynt å kna de samtidig som han rolig begynte knulle henne.

 

Jeg så i speilet line hadde satt opp for øyeblikket at den ene hånden hennes fant frem til den lyserøde musa hennes når hun fortslte dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sittende og se på hånda hennes som lekte seg med den dyvåte musa hennes samtidig som hun kjælte lett med neg og fortslte videre.

 

Det føltes helt sykt deilig i det hun kjente han trengte inn i henne. Hun vår så kåt at det innimellom var vanskelig å holde øynene åpne. Det kjentes så ekte, så kjent og så godt. Han visste akkurat hvordan hun liker å bli tatt. Hun lukket øynene en god stund og bare følte på at han gled inn og ut av henne og nøt kroppskontakten. Hun hadde savnet å bli brukt slik som dette, så intenst, så rått men samtidig så ømt. Slik hadde de sittet en god stund før han bad henne flytte seg, så la han seg i sengen. Og line fikk beskjed om å legge seg på siden atmed han. Hun la seg ned og han løftet den ene foten hennes og gled tilbake inn i henne. Han kysset henne i nakken samtidig som han trengte inn i henne. Og hun fortalte at han hadde sagt at nå skulle hun bli knullet slik som hun hadde lengtet etter siden de skillte lag. Hun hadde ikke svart, men snudd seg rundt og kysset han m, før han satte opp tempoet og knullet henne hardt. Hun kjente han gikk til bunns hver gang og at hun kom! Hun kom så hun mistet sans og samling og skrek så hun var sikker på at hele nabolaget hadde hørt det. Så hadde han snudd henne rundt på rygg og tatt det med ro igjen. Han knullet henne med lange myke drag og klinte hemningsløst med henne.

 

Jeg så hånden til line var svært sktiv der nede, hun tente noe ekstremt på og fortelle dette, det var med en sjelden lidenskap. Hun fingret seg med to fingre og stønnet samtidig som hun fortalte meg mere.

Han hadde holdt dette rolige tempoet med et hardt støt når han kom helt inn, holdt seg der et øyeblikk før han trekte seg hele veien ut igjen. Så la han hånden over panna hennes og holdt henne nede samtidig som han klinte med henne og fortsatte å ta henne rolig og ømt.

Det hele var visst helt merkelig for det hadde kjentes ut som hun holdt på å komme hele tiden, sånn på nippet til og bekke over konstant.

Hun nøt følelsen av han inni seg og gløttet opp i taket på speilet noen ganger og sugde inn de visuelle inntrykkene hun ikke hadde sett på mange år. Hun hadde visst stønnet så høyt at han gliste nesten rundt. Dette var ikke vanskelig å tro, for hun var hes i stemmen der hun lå og fortslte om hvor godt det hadde vært.

Han fortsatte å knulle henne på samme måte en god stund inntil hun kjente det begynte å presse ekstra for hvert støt han trengte inn i henne og klarte ikke komme med et ord før

Han trengte tunga si inn i munnen hennes i det han begynte å punpe musa hennes full, med rolige bestemte drag ble hun sakte fyllt opp av den tidligere tenåringseksen sin. Det hele skøv henne rett over kanten og orgasmen fikk henne til å begynne skjelve samtidig som hun ikke fikk frem et ord i det tungene deres var travelt opptatt med hverandre. Han løftet opp overkroppen og så henne dypt i øynene i det han trekte seg ut av den fullsprutede musa hennes, og ble sittende på kne forran henne . Hun fortslte hvordan hun nøt synet av den glinsende kuken som sto rett ut mot henne og hun klarte ikke la være og sette seg opp og ta rundt den. Hun bøyde seg ned og tok han i munnen en siste gang, sugde han helt tom før hun reiste seg opp. Han hadde lagt seg ned i senga og tatt frem mobilen som lå på nattbordet. Tittet bort på henne og sagt st han kom til å være der en del fremover inntil huset ble solgt. Så om hun trengte en runde til var det bare å gi lyd fra seg. Line fortalte hvordan hun hadde rødmet, dey hele var rimelig surrealistisk og kåtskapen hadde rett og slett løpt av sted med henne. Hun smøg på seg treningsbuksa og toppen, satte håret i strikk og så på han. Han hadde bare gløttet på henne og sagt at hun visste hvor døra var. Hun følte seg en slags skamfull i det hun gikk opp trappen og satte kursen hjemover samtidig som hun kjente smaken av han i munnen og at det rant ut av henne nedentil.

 

Jeg spurte om hun angret, hun så på meg samtidig som hun holdt den knallharde bankende og dryppende kuken min i hånda. "Helt ærlig?" Sa hun. Jeg svarte med et ja. "Nei, nei ikke i det heletatt, faktisk så er det noe av det råeste jeg har opplevd, så om du fortsatt vil ha meg etter dette angrer jeg ikke i det heletatt"

 

Line kløv oppå meg med ansiktet vendt mot meg og førte den pumpende kuken min mot den nypulte musa si, hun senket seg rolig ned skaftet mitt og jeg så på henne. Dette var mye mer følbart enn noe annet, mer ekte, mer tennende. Hun lente seg frem og lot meg penetrere henne noenganger, jeg tittet i speilet. Skaftet mitt var innsmurt i hvitt skum.

Følelsen av å gli inn i jenta di etter at noen andre har tømt seg i henne vil for meg alltid være helt ultimat. Jeg vet ikke om det er psykisk, men jeg mener det føles helt annerledes, våtere, mer friksjon, på en måte trangere, selv om det kansje ikke er det.

 

Jeg så opp igjen på henne, kommer du til å ligge med han igjen?

Hun svarte at hun visste ikke... Jeg svarte at de bildene skal jeg ha. Vel vitende at eneste mulighet for å få tak på de var om line distraherte han. Hun så på meg og sa at hun mistenkte at han hadde hele greia på film fra senga, for mobilen hans lå oppned på nattbordet da de var ferdige. Og det første han gjorde etterpå var å ta den opp og trykke på den. Jeg kjente st dette var nok prat, nå ville jeg knulle den nypulte dama mi. Jeg tok tak i baken henbes og løftet henne litt og førte henne opp og ned kuken min samtidig som jeg koste meg med synet i speilet ved sengeenden. Jeg prøvde et øyeblikk og la meg inspirere og bare la henne ri meg rolig, men mistet fokus og løftet henne litt opp og tok henne hardt og brutalt. Line stønnet og klynket omhverandre inntil jeg kjente det kriblet i hele kroppen da jeg tømte meg i henne. Line kom ikke denne gangen, men virket svært tilfreds i det vi sank sammen vedsiden av hverandre i senga. Jeg tok og dro dyna over oss da jeg kjente at det vsr fuktig på magen min, jeg tok hånden ned, det lå en liten dam med sæd der. Kunne tyde på at jeg hadde fyllt henne godt. Vi ble liggende lenge før vi gikk og tok en dusj sammen hvor vi bare koss og kysset.

 

Det ble forøvrig bestillt ferdigmat levert på døra denne dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...