Gå til innhold

Hilde i London


Gjest HenryMiller

Anbefalte innlegg

Gjest HenryMiller

Mobiltelefonen ga fra seg to korte piiip. Han våknet med en gang, for han hadde ventet på melding. Han så på klokka på nattbordet, den viste 0030. I det han grep etter mobiltelefonen kom det to nye piip i rask rekkefølge. Han åpnet den første meldingen, en MMS. Han kjente stikket av sjalusi i brystet, samtidig som han kjente at opphisselsen grep tak i ham. Bildet viste den velkjente rosa toppen til Hilde. Den var flekkete av en velkjent klebrig, gråhvit, slimete. Noe hadde trukket inn og laget våte flekker på tøyet, noe hadde kommet på halsen hennes også.

 

Han visste med en gang at dette var Hilde, og at det var en mann som hadde sprutet ut over henne. Underlivet hans reagerte momentant. Han ble hard og stor. Han hadde ventet på det, men hadde ikke vært sikker på om hun ville tørre, når det kom til stykket. De hadde avtalt at hun hadde frie tøyler når hun skulle til London for å undertegne kontrakten med det engelske datafirmaet. De hadde lenge fantasert om at hun skulle la seg ta av en annen mann, og at hun så skulle dokumentere det, og fortelle ham om det etterpå. Begge ble tent av denne fantasien, og de brukte den aktivt til å krydre sexlivet sitt. Etter hvert hadde tanken blitt mer og mer konkret, inntil de nå hadde avtalt at hun kunne prøve.

 

Han åpnet den andre meldingen: Det var en tekstmelding med en kort beskjed: ” Bildet er fra toalettet på The Coalhole på Strand. Jeg sender deg mail fra PC-en når jeg er tilbake på hotellet. Jeg elsker deg”

Han la seg på senga, tok fram kuken og fantaserte om hva som foregikk i London. Det gikk ikke lang tid før han kom med noen kraftige rykninger. Sæden sprutet opp over magen. Etter hvert sovnet han, men han sov urolig, og drømte om Hilde med en fremmed mann.

 

Piip-piip. Han så på klokka. Den var 0245. Ny melding: ” Jeg har mailet til deg på PC-en, kjære”.

Han sto opp og gikk inn på kontoret og åpnet mailboksen på PCen. Ganske riktig, der lå en melding til ham:

”Jeg elsker deg, kjære. Tusen takk for at du lar meg få lov til å oppleve dette. Det begynte på puben i kveld. Jeg satt alene med en halv flaske hvitvin da det kom bort en amerikaner til meg og spurte om han kunne sette seg ned. Jeg likte ham, og sa ja, for det var fullt ved alle de andre bordene. Etter hvert kom det flere som ingen av oss kjente og ville sette seg ned ved bordet. Vi svarte selvsagt ja, for puben var stappfull. For å gi plass til de andre måtte vi sette oss tettere sammen.

 

Jeg kjente at jeg ble påvirket av vinen og den tette stemningen. Han trykte låret sitt mot mitt, og etter hvert kjente jeg at han la en hånd på kneet mitt.

Jeg tenkte hele tiden på at du hadde gitt meg lov til å gjøre hva jeg ville, og tanken på at dette kanskje var muligheten vi hadde snakket om, gjorde at jeg ble kåt. Hånden hans gled oppover langs låret, og under skjørtekanten. Ingen kunne se hva som foregikk under bordet, så jeg lot ham få lov. Han var veldig målbevisst, og visste hva han ville med meg. Han trakk til side trusekanten og førte to fingre inn i musa. Jeg måtte konsentrere meg veldig for at ingen skulle ane hva som skjedde. Jeg tror ikke de ante noe, for alle var opptatt med sitt, og det var veldig mye støy i lokalet. Han var veldig dreven, og visste nøyaktig hva han gjorde. Jeg holdt pusten mens han brukte tre fingre på meg, to inne i fitta, mens en masserte klitten. Jeg var så kåt at jeg kom nesten med en gang. Jeg klarte å være stille, så ingen hørte noe, og ingen tok notis av at kroppen min skalv.

 

Come with me, sa han. Vi gikk inn på herretoalettet og fant et ledig avlukke. Han beordret meg til å gå ned på knærne og suge ham. Jeg gjorde som han sa og lot ham knulle meg i munnen. Det var aldeles nydelig. Han hadde en stor, kraftig kuk full av sprengfulle blodårer som krøllet seg oppover skaftet. Han sprutet ut over toppen, ansiktet og halsen min. Det var han som tok bildet jeg sendte i MMS-en. Jeg elsker deg mer enn noen gang, kjære. Jeg skal holde deg oppdatert.”

 

Han var kåt og hard igjen. Hilde hadde virkelig turt å gjennomføre det de hadde drømt om. Han kjente at han var full av blandede følelser; kåthet, sjalusi og en uendelig kjærlighet til Hilde.

Mens han satt og kjente på følelsene sine, tikket det inn en ny melding i outlooken. Han åpnet den. Ingen tekst, men et vedlegg, en bildefil. Han åpnet den mens hjertet hans nesten stoppet av spenning. Bildet var ikke til å misforstå. Det var bilde av Hilde som spriket med lårene, så en kunne se opp i fitta hennes. Han kjente den godt, så det var henne, ingen tvil. Hun var rød, hoven, våt, og mellom leppene, og oppover venusberget, var det masse sæd fra en fremmed mann.

 

Igjen stakk det til i ham. Hun hadde altså gått hele veien. Hun hadde sagt før hun reiste, at hun ikke trodde at hun ville tørre å la en mann komme i seg, men at hun kanskje kunne la det komme til onani, og kanskje oralsex. Men hun hadde virkelig latt det gå hele veien…..Han begynte langsomt å runke seg selv igjen, mens han satt og så på bildet. Det var så vulgært, og det var så vakkert….

 

Mens han satt slik og tok på seg selv, dukket det opp en ny melding, denne gangen med en vedlagt videofil. ”Kos deg med denne, elskling. Jeg skal fortelle alt når jeg kommer hjem med flyet kl. 2330. Du henter meg på flyplassen, ikke sant?”

Han åpnet videofilen. Den viste Hilde som ble tatt mens hun stod på alle fire i doggystyle. Nå var hun ikke stille. Som hun hadde fortalt at hun var på puben. Hun stønnet, ropte høyt, og skrek mens den svarte mannen som tok henne bakfra banket kuken inn i henne gang etter gang. ”Fuck me, fuck me, fuck me” skrek hun. Dette var en side av Hilde han ikke hadde opplevd før. ” I’m your slut, your whore. I am coooooooming” skrek hun. Han så at hun kom i en serie orgasmer. Han kjente sjalusien. Han kjente kåtheten, og han kjente kjærligheten til denne kvinnen velte opp i seg, mens han så Hilde synke sammen på senga med den svarte mannen over seg. Videoen stoppet. Han runket seg til enda en orgasme før han gikk og la seg.

 

Han rykket til da det gikk opp for ham: Han hadde sett Hilde bli tatt av en svart amerikaner, men, hvem var det som hadde gjort videoopptaket? Han ble lysvåken. Hilde har nok noe mer å fortelle når hun kommer hjem i kveld, tenkte han.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...