Mr 92 Skrevet 8. februar 2014 Share Skrevet 8. februar 2014 Jeg er fra Bergen, 22 år, diskret og fordomsfri. Godt trent, men ingen superkropp. Jeg ønsker å finne noen å innlede et seriøst forhold til, der vi møtes og nyter hverandre. Enslige kvinner er å foretrekke, men et par der han må vente i neste rom, eller ser på før han evt. får være med er en god løsning også. Jeg er ikke ute etter en engangsgreie, men man må begynne en plass. En fordel om du eller dere har sted. Liker også å være utendørs, men det blir kanskje litt kaldt for noen på denne tiden av året. Jeg er også ute etter et gjensidig forhold, selvom jeg liker å sette den kvinnelige delen som førsteprioritet. Dersom det kan være av interesse for deg eller dere, ta gjerne kontakt med meg for å prate litt. Jeg er opptatt av diskresjon, så bilder blir ikke delt offentlig. Snakkes kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr 92 Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Share Skrevet 24. februar 2014 Dytter tråden litt oppover i frykt for å bli glemt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.