Par3739 Skrevet 31. desember 2010 Share Skrevet 31. desember 2010 Par fra Harstad søker ekstra mann. Reiser til Oslo med jevne mellomrom, så treff der også er aktuelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askbur Skrevet 31. desember 2010 Share Skrevet 31. desember 2010 Dersom en 44-åring kan være noe, kan vikanskje prate? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nordlig Skrevet 31. desember 2010 Share Skrevet 31. desember 2010 Hei, jeg er ofte i Harstad. Jeg vil gjerne komme i kontakt med dere og se hva det kan føre til. Jeg har erfaring fra treff med par. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirJohn Skrevet 2. januar 2011 Share Skrevet 2. januar 2011 Kan jeg få lov å vere den ekstra mannen? Er lidenskapelig, tålmodig, og utholdende, vil gjerne treffe dere. Om jeg får lov, så ta kontakt. Dere kan jo se på min profil, og så sende meg en mail. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taastorm Skrevet 5. januar 2011 Share Skrevet 5. januar 2011 Hei. Mann på 35 fra Sortland, men er ofte i Harstad. Håper å høre fra dere!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosqus Skrevet 16. januar 2011 Share Skrevet 16. januar 2011 Er i oslo nå og da, så ønsker gjerne å være den ekstra mannen. Er kanskje litt ung, men det bestemmer dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par3739 Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Share Skrevet 17. oktober 2011 Noen menn fra harstad som vil møte nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ungmanntromsø Skrevet 18. oktober 2011 Share Skrevet 18. oktober 2011 sendt pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuckold2009 Skrevet 20. oktober 2011 Share Skrevet 20. oktober 2011 Håper hun får seg en skikkelig god stor kuk, og at dere forteller om opplevelsen her : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 27. oktober 2011 Share Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Hei på dere. Dersom dere ikke har fått dørmmen oppfylt stiller jeg gjerne opp på et treff med dere. Har god erfaring med både trekanter, gangbang, swingers & cuckold fra tidligere og lover et spennende bidrag. Bare å ta kontakt på mail fjernet ihht forumets regler - mod hvis dere vil ha det litt morro Endret 27. oktober 2011 av Norwegianhubby Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.