Par3739 Posted December 31, 2010 Share Posted December 31, 2010 Par fra Harstad søker ekstra mann. Reiser til Oslo med jevne mellomrom, så treff der også er aktuelt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
askbur Posted December 31, 2010 Share Posted December 31, 2010 Dersom en 44-åring kan være noe, kan vikanskje prate? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nordlig Posted December 31, 2010 Share Posted December 31, 2010 Hei, jeg er ofte i Harstad. Jeg vil gjerne komme i kontakt med dere og se hva det kan føre til. Jeg har erfaring fra treff med par. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirJohn Posted January 2, 2011 Share Posted January 2, 2011 Kan jeg få lov å vere den ekstra mannen? Er lidenskapelig, tålmodig, og utholdende, vil gjerne treffe dere. Om jeg får lov, så ta kontakt. Dere kan jo se på min profil, og så sende meg en mail. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
taastorm Posted January 5, 2011 Share Posted January 5, 2011 Hei. Mann på 35 fra Sortland, men er ofte i Harstad. Håper å høre fra dere!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mosqus Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 Er i oslo nå og da, så ønsker gjerne å være den ekstra mannen. Er kanskje litt ung, men det bestemmer dere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Par3739 Posted October 17, 2011 Author Share Posted October 17, 2011 Noen menn fra harstad som vil møte nå? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ungmanntromsø Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 sendt pm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cuckold2009 Posted October 20, 2011 Share Posted October 20, 2011 Håper hun får seg en skikkelig god stor kuk, og at dere forteller om opplevelsen her : ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stallion80 Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 (edited) Hei på dere. Dersom dere ikke har fått dørmmen oppfylt stiller jeg gjerne opp på et treff med dere. Har god erfaring med både trekanter, gangbang, swingers & cuckold fra tidligere og lover et spennende bidrag. Bare å ta kontakt på mail fjernet ihht forumets regler - mod hvis dere vil ha det litt morro Edited October 27, 2011 by Norwegianhubby Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts