Gjest Dixie Skrevet 3. februar 2014 Share Skrevet 3. februar 2014 Hei! Jeg og min kjære frøken har akkurat flyttet til kongsvinger ca og vi ønsker selvfølgelig å treffe nye menn, selv om det er litt uti skogen. Hun er 20, fyldig, store pupper, veldig søt i ansiktet og helt umettelig! Bilder finnes i hennes bildealbum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Animalize2 Skrevet 6. februar 2014 Share Skrevet 6. februar 2014 (endret) Utrolig sexy dame du har! Håper dere får det bra på Vinger! Endret 6. februar 2014 av Animalize2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per fra bærum Skrevet 25. februar 2014 Share Skrevet 25. februar 2014 Jeg kommer gjerne på besøk for god sex med hennen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snetingdal Skrevet 25. februar 2014 Share Skrevet 25. februar 2014 Er til tider i området ja.... Men kommer gjerne på besøk:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per fra bærum Skrevet 26. februar 2014 Share Skrevet 26. februar 2014 Hva med nå til fredag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phil Mycock Skrevet 26. februar 2014 Share Skrevet 26. februar 2014 Kommer lett på besøk. Anytime:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Almsvarten Skrevet 12. mars 2014 Share Skrevet 12. mars 2014 Skal til Kongsvinger 21 - 23 mars. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.