Gå til innhold

Min første opplevelse


erfarencuck

Anbefalte innlegg

Min første opplevelse, var også når jeg begynte å få seksuell erfaring første gang. Det tok en del år før jeg har begynt å fantasere om de hele opplevelsen, og lever nå lykkelig gift med ei dame som et par ganger i året kommer hjem nyknullet etter hun har vært på byen ensom. Godt at et sånt forum som dette finnes, og det er flott å endelig se at det er andre som tenner på samme sak.

 

Så til min første opplevelse.

 

Jeg er enebarn, og vår familie har alltid flyttet ut på landstedet fra mai til august. Mine foreldre har alltid jobbet i byen, og naturlig nok var jeg mye alene de dagene de var på jobb, men med et par gode venner på stedet så var det en herlig tid.

 

Sommeren etter jeg hadde fylt 16 var jo preget av en gryende kåtskap, og denne sommeren begynte jeg og en gutt som bodde på gården å runke litt sammen. Han hadde alltid vært litt ”sjefen” når vi lekte, og han var jo tross alt 19 år, så jeg så veldig opp til ham og var glad for at han hadde valgt meg som sin venn.

 

I forbindelse med runkingen, så så jeg at hans kuk var enormt mye større enn meg, men jeg trodde jo den gang at min kuk skulle ”gro seg til” og komme på samme størrelse som ham. En dag, når kåtskapen tok overhånd så fikk han meg til å suge ham. Jeg tenkte ikke så mye over det, men det endte i hvert fall med at han tømte seg i munnen min. Selv runket jeg etterpå, og spyttet ut hans safter.

 

Jeg tenkte ikke mer over det, og når høsten kom flyttet vi igjen tilbake til byen og dagene gikk.

 

Den vinteren fikk jeg så min første kjæreste. Vi hang sammen hele tiden, og fikk etter hvert et veldig nært forhold. Jeg var lykkelig, bortsett fra en sak. Å få pule henne, var helt uaktuelt. Det fikk vente til senere. Allikevel koste vi med hverandre, helt naken. Jeg lærte meg ikke å gi henne orgasme, men selv ble jeg alltid runket til jeg kom.

 

Når sommeren kom, fikk hun komme og bo hos oss i to uker. Og den siste uken fikk vi lov å være helt alene. Vi kjente oss som voksne, og planla hvordan middager og sånt skulle lages.

 

Den første dagen vi var alene, kom nabogutten på besøk. Han var en del eldre enn oss, og hadde også med seg noen flasker vin. Jeg og min kjæreste hadde jo så vidt begynt å eksperimentere med alkohol, og vi følte oss veldig store når vi satt oss ned på balkongen alle tre og begynte å drikke.

 

Utover kvelden, merket vi jo alle alkoholen, og plutselig kom samtalen inn på sex. Nabogutten spurte jo selvfølgelig om vi hadde mye sex, og spurte om jeg ”var god i senga”. Kjæresten min svarte som sant var, at vi ikke hadde hatt samleie enda, og at jeg fikk vente. Han lo da høyt, og fortalte at ”i fjor sommer, så sugde han kuken min. Og jeg kom i munnen hans. Om han vil ha råd fra meg om hvordan ei jente skal pules til orgasme, så får han heller spørre meg.”

 

Kjæresten min var litt full, og skrattet og lo. ”Sugde du ham?” Lo hun, og jeg kjente at jeg krympet meg i stolen. Jeg prøvde fortvilt å skifte emne, og den neste timen eller så pratet vi om musikk, og skole og alt det andre.

 

Når det begynte å bli litt kaldt, gikk vi inn på stuen, og da oppdaget jeg at kjæresten min var begynt å bli full. Samtalen kom igjen inn på sex, og hun spurte om alle mulige saker. Og nabogutten som var veldig erfaren fortalte på en saklig måte.

 

Så på ett eller annen tidspunkt tittet kjæresten min bare lenge på meg. Vi guttene forstod at det var noe hun ville si, så vi var stille og ventet.

”Jeg kjenner at jeg begynner å bli klar for å skikkelig sex med deg. Men jeg vil se hvordan man puler først. Jeg vil se og forstå hvordan det er.” Og så fortalte hun at hun ville at Tom skulle pule meg, sånn at hun kunne se på, og nesten lære hvordan det kom til å bli.

 

Jeg var helt stum. Jeg visste ikke hva jeg skulle svare, men Tom svarte bare lett. ”For meg er det ingen problem, og jeg tror det kan være bra opplevelse. Sånn sex mellom gutter er jo bare på gøy, og ikke det ekte. Men du kan se litt hvordan det blir.”

 

Og før jeg visste ordet av det, hadde kjæresten min og Tom overtalt oss til å kle oss begge nakne. Jeg husket at kjæresten min tittet på Toms kjempekuk, men tenkte ikke mer over saken. Jeg var full, og tenkte igrunn bare på hvordan det skulle bli. Og tenkte på at dette er ikke ekte sex.

 

Når vi gikk inn på soverommet, gikk Tom ut igjen, og kjæresten min sa igjen at skulle vi to ha sex så ville hun se og lære litt om hvordan det kom til å bli. Og at dette var jo bra også for meg, for da kunne jeg se hvordan man pulte noen.

 

Tom kom inn igjen og hadde med seg en boks vaselin. Han ba meg legge meg på rygg, og skreve. Så tok han opp boksen, og smurte inn rumpa mi. Han forklarte at dette måtte man ha til gutter, men vi kjente jo til at kjæresten min ble veldig våt når vi koste uten klær. Så var det nesten sånn jeg hoppet. For han puttet inn en finger inn i rumpa vi. Det var ubehagelig.

 

Så stilte Tom seg på kne foran meg, og sa at den første gang pikken skal inn, så gjør det litt vondt. Både for jenter og gutter, og at det derfor var viktig at gutten la bena til jenta over sine skuldre. For det verste man kunne gjøre, var å ta ut igjen kuken etter den var inne. For det kom til å bli veldig godt etter hvert for jenta.

 

Han løftet så mine ben opp på skuldrene, og jeg tittet bare på kjæresten min. Hun tittet fascinert på det som skjedde nede hos Tom. Og plutselig kjente jeg smerten gjennom hele kroppen. Han begynte å presse seg inn, og det var annerledes og vondere enn alt jeg hadde kjent. Og selv om jeg prøvde å komme meg unna, hadde han full kontroll over kroppen min. Mine ben lå over hans skuldre, og han presset på innover. ”Så, så” sa han helt rolig. Det blir bedre etter hvert. Så, ble han liggende helt stille over meg. Og litt etterhvert begynte smerten å forsvinne. Jeg trodde at dette var alt man skulle gjøre første gang, og regnet med han kom til å bare være der en stund.

 

Og så etter en god stund, sa han ”da kan man begynne”. Det som skjedde nå, var helt utrolig. For når han trakk seg ut igjen, var det plutselig veldig godt. Jeg trodde han var på vei helt ut, men istedenfor støtte han inn igjen. Det var litt vondt, men idet han trakk seg ut kjente jeg at det var godt. Han holdt et sakte tempo, og etter hvert begynte det å bli deilig. Jeg kjente at kuken min ble kjempestiv. Og han fortsatte i høyere og høyere tempo. Til slutt lå jeg bare og ble kåtere og kåtere. ”Er det godt nå” spurte kjæresten min. Hun satt i stolen og bare tittet på. Hun var helt fascinert. ”Ja, det er helt utrolig deilig, sa jeg”.

 

Tom fortsatte å pumpe på. Raskere, hardere, og så la han ned mine ben. Jeg tenkte at jeg skulle vise frem for dama mi, og la de rundt ham sånn at hælene mine ble liggende på hans rumpe. Det var godt, og han fortsatte å pule meg.

 

Så ba han meg plutselig om å stå på alle fire. Han trakk seg ut, og jeg stilte meg opp som han ba om. Han stilte seg da bak meg, puttet den inn og begynte på igjen. Han forklarte at dette var doggie stilling, og så fortsatte han raskere og raskere. Og nå kjente jeg at jeg snart kom selv. Og fordi han holdt en fast rytme, så helt uten at jeg hadde tatt på meg selv, kjente jeg at jeg sprutet og sprutet. For hvert støt han trykket på, så tømte jeg en runde til. Det varte så lenge, og det sluttet aldri. Til slutt kjentes det ut som noe eksploderte inni meg. Og jeg hørte Tom nesten rope at han kom.

 

Så trakk han seg ut, og jeg ble liggende i sengen. Kjæresten min kom bort, og klinte med meg. ”Jeg vil ha sex med deg i løpet av natten” sa hun. Jeg kjente at alt rant ut av meg, og det verket som aldri før i ballene etter den lange orgasmen.

 

Tom sa at han gikk i dusjen, og nå kunne jo vi samles i stua etterpå. Vi ble liggende å kline, og når jeg hørte han var ferdig, var det min tur til å gå i dusjen.

 

Etter jeg var ferdig, så jeg at de hadde tatt på seg jakker og gått ut på verandaen. De satt og røkte, og jeg merket med en gang de hadde snakket sammen.

 

Kjæresten min sa at hun ville at vi to skulle gå og ha sex nå, men hun ville ikke at Tom skulle gå enda. Så tok hun meg i hånden, og vi gikk inn på soverommet. Jeg ble kåt på et sekund, og har aldri noensinne kjent noe så deilig som når jeg førte inn pikken inni henne. Jeg hadde hennes ben på mine skuldre, og gjorde akkurat som Tom hadde vist meg. Men når jeg skulle begynne å pule henne, etter jeg hadde lagt stille i henne, kjente jeg at jeg kom med en gang. Det var to-tre støt, så falt jeg sammen over henne. Hun hadde vært så trang at det nesten gjorde vondt hele tiden, og det var umulig for meg å holde tilbake.

 

Vi ble liggende og kysse og kline. Og når jeg spurte om det var godt, smilte hun bare. Vi ble liggende en stund, så sa hun at hun måtte spørre meg om noe, og at jeg ikke måtte bli sint. Hun forklarte så at hun også gjerne ville få orgasme, dette var jo hennes første kveld med ekte sex. Og Tom kunne jo dette så godt. Og det betydde jo ingenting, bortsett fra at hun også kunne få hele følelsen den første kvelden. Jeg kjente sjalusien, men forstod jo også henne. Livredd for at hun kanskje ikke ville ha sex med meg igjen på lenge, bestemte jeg meg for at det kunne gå greit. For deretter så kunne jo jeg sikkert få så mye sex jeg ville.

 

Hun ropte da på Tom, og spurte om han ikke ville komme inn. Han spurte om det var greit for meg. Og før jeg visste ordet av det, var han naken igjen. Han lå over henne, og jeg hoppet til når de begynte å kline. Det virket som de hadde helt glemt meg. Når han så helt tett over henne, og førte inn pikken, hørte jeg henne stønne høyt. Så lå de og klinet, mens han sakte pulte henne. Hun tittet ikke på meg en eneste gang, men lå og så i hans øyne når hun ikke klinte med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det neste sjokket var når jeg hørte henne si ”Du er så utrolig deilig. Det er så deilig å ha sex med deg Tom”. Hun hadde ikke sagt noe sånt til meg. De lå virkelig og elsket, det var sånn at jeg kunne merke hvor nære de var hverandre. Og imens han sakte men sikkert gled inn og ut av henne, sa hun alt mulig til ham innimellom. Jeg husker alt, fordi de brente seg inni meg for evig tid. ”Du får meg til å føle meg som en kvinne.” ”Jeg kjenner at fitta mi tilpasser seg kuken din.” ”Jeg er så kåt på deg.” ”Dette er det beste jeg har opplevd noen gang.” ”Jeg kan ikke få nok.” ”Hadde jeg visst det var så deilig, ville jeg gjort dette for lenge siden.” ”Det er litt sexy at du er så stor.” ”Kjenner du hvor våt jeg er?” ”Knull meg hardt.” ”Gjør hva du vil med meg.” ”Nå er jeg din.” ”Bruk meg.”

 

Jeg merket at jeg ikke hørte hjemme der. Min kjæreste lå med en annen, og jeg var ikke del av det. Kanskje for å få en reaksjon, så flyttet jeg meg over til stolen ved siden av senga. Men de fortsatte, og jeg merket at rytmen til Tom gikk raskere og raskere. Og så begynte kjæresten min å stønne. Hun ble helt borte. Jeg så hun holdt rundt ham, klenget seg fast. Med hender, og bena som hun flettet rundt ham. Stønnene hennes fulgte hans rytme, og det gikk raskere og raskere. Og hun stønnet høyere og høyere. Og så forstod jeg at hun kom. Og det varte så lenge. Hun smilte til ham, klinte med ham, og holdt rundt hans ansikt. Hele tiden kom hun, og det varte lenge. Og så så jeg at Tom også begynte å komme. ”Fyll meg, jeg er din” Hørte jeg kjæresten min viske. På en kjærlig, nærmest moderlig måte. Og han krummet ryggen og jeg forstod at han hadde fylt henne med sperm.

 

Etterpå lå de og pustet ut. Han oppe på henne, og de småkysset. Smilte til hverandre. Han lå fortsatt med kuken inni henne. Når han så trakk seg ut, og gikk i dusjen spurte jeg om det var godt. For henne. Selv merket jeg nå plutselig at jeg var kåt igjen. Jeg så plutselig at det rant sæd ut av henne. ”Det er sikkert fordi han er jo blitt mann, og du er jo ung. Det er sikkert derfor han har mer sæd enn deg.” Sa hun. ”Og jeg kjente jo at det var deiligere at han også var stor, så jeg gleder meg til din vokser til samme størrelse.”

 

Vi klinte litt, og hun sa at nå var det hennes tid i dusjen. Så om jeg ville prøve å komme inni henne igjen, så fikk jeg lov til det. Jeg la meg over, prøvde å kysse henne men hun bare vridde seg bort. ”Bli ferdig nå” sa hun. Og idet jeg førte inn pikken, fikk jeg nesten sjokk. Jeg kjente nesten ikke fitta hennes. Hun var ikke trang, det var bare vått rundt pikken. Jeg kjente at hun var utrolig varm, og jeg forstod jo at det meste av det våte var hans sperm. Han hadde fylt opp min kjæreste. Og i tillegg hadde han utvidet henne. Første gang hadde jeg kjent at jeg bunnet i henne. Nå følte jeg ingen bunn, og kunne putte min pikk helt inn til roten. Jeg kjente ingen bunn i henne.

 

”Nå kjenner jeg at du ikke er helt utvokst enda, og at du ikke fyller meg helt” sa hun. Jeg kjente det sved. Av sjalusi, litt kåtskap og jeg følte på en måte at jeg hadde mistet henne. Hun var ikke min lengre, nærheten hadde blitt litt borte. ”Men det var bra at han har tatt bort hele jomfrudelen i meg, sånn at jeg er kvinne” sa hun. Det var nok. Jeg kom igjen, og rett etterpå så bare vridde hun seg bort fra meg og gikk rett i dusjen.

 

Hele den uken måtte jeg dele henne med ham. Hun mente på at siden jeg fortsatt ikke var utvokst, og langt ifra fikk henne til å komme, så måtte hun få lov også til å ha det godt. Jeg innfant meg med situasjonen, og var i det hele og store kjempefornøyd med at jeg nå fikk ha sex så mye jeg ville. Og de gangene jeg ville ha sex med henne når hun var nydusjet, fortalte alltid Tom at han hadde en ny stilling eller noe å vise. Så det var hele tiden sånn at jeg pulte henne med ei fitte som allerede var oppfylt av sperm. Tom sa også at det var viktig, siden jeg ikke hadde sperm. Så måtte han fylle henne. Fordi om vi pulte for mye uten at hun var veldig våt, ville hun bli sår. Og da kunne vi ikke ha sex på mange dager.

 

På nettene, våknet jeg flere ganger av at de hadde sex, og det ble sånn at jeg ble liggende våken og vente til han var ferdig. Og så var det min tur.

 

Den tredje dagen, introduserte han også henne for analsex, men dette syntes hun var bare vondt. Han fikk overtalt henne til å få lov å fortsette til han kom. Men når jeg spurte, var det helt uaktuelt for henne å la meg prøve. Dette fortsatte alle dagene. Han klarte å overtale henne til å prøve igjen, ”se om det ikke blir godt denne gangen.” Og så fortsatte han hver gang til han kom.

 

Når høsten kom, var vi igjen hjemme i storbyen. Men fordi vi nå var ”voksne” fikk vi lov å reise enkelte helger til landstedet selv. Det var alltid kjæresten min som ville reise, og hver gang dukket Tom ”tilfeldigvis opp”, og den samme historien gjentok seg. Han bodde hele helgen, og det var mest han og kjæresten min som pulte. Det var under en av disse turene vi igjen sammenlignet pikkene våre. Tom hentet en stor, tykk barberskumflaske og viste at hans var like stor. Selv har jeg den dag i dag en pikk på 13 cm, og jeg vokste aldri til….

 

Dette var vel måten jeg ble en cuckold. Jeg begynte å bli utrolig kåt hver gang vi reiste til landstedet, fordi det var de eneste gangene jeg fikk ha sex med kjæresten min flere ganger i døgnet.

 

Jeg og kjæresten min var sammen i 5 år. Vi holdt hele tiden kontakt med Tom, og reiste også på en tre ukers tur til syden sammen. Hun bodde på hans rom hele reisen, og kom bare inn til meg for kort sex. Under den reisen lærte jeg meg gleden av å slikke henne ren, og vi utviklet vårt tenningsmønster mot at jeg ble mer og mer passiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det var rett fra levra ja....veldig kult at det er noen som tar det første skrittet og skriver en så bra historie til oss.

 

 

Kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...