Manandwife Skrevet 30. januar 2014 Share Skrevet 30. januar 2014 (endret) Jeg mottok følgende personlig melding fre en "Bull" her inne. Er dette akseptabelt? Jeg sender ballen over til parene her inne, og lurer på om slik info er greit å dele? For min del ville jeg aldri funnet på å kontakte noen som helst for å dele mine opplevelser med par, eller HW's. Her er meldingen: Hi. I just wanted to say hello. Seems we have a few common friends. I saw that you are meeting......... She is a really good fuck, very nice body and the guy is quite ok ad well. She callednherself .......when i met them. She is danish and is very vocal in bed. You will have a great time with her. Are they still living aroung ........l? Also have met.......... They are a really nice couple as well. She is a very sexy woman. C is in a class by herself and J is a real nice guy as well. Endret 30. januar 2014 av Nanox Fjernet brukernavn | Les reglene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillin Skrevet 30. januar 2014 Share Skrevet 30. januar 2014 eh, dette ville jeg ikke synes noe særlig om... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 30. januar 2014 Share Skrevet 30. januar 2014 Jeg vil kalle det dårlig folkeskikk. Ikke bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Betty Blue Skrevet 30. januar 2014 Share Skrevet 30. januar 2014 Dette er vel brudd på normene inne swingers ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 30. januar 2014 Forfatter Share Skrevet 30. januar 2014 Her er mitt svar etter at jeg spurte han om han forstår norsk: "Da skal jeg fortelle deg et par ting. Dette er den mest useriøse meldingen jeg noengang har mottatt her inne. Jeg har lurer overhodet ikke på noe ang. andre par, eller damer her inne. Om du da ikke har avtalt med disse parene at det er greit for dem at du deler slik informasjon. Diskresjon er alfa og omega for meg, og dette er ikke noe interessant for meg overhodet. Jeg har såpass med stil og klasse at dette er altfor dumt. Sender en melding til disse parene og forteller hva du deler. Tenk deg om neste gang." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 30. januar 2014 Forfatter Share Skrevet 30. januar 2014 Ser at det har sneket seg inn noen skrivefeil her (IPhone), men håper det går bra. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jomoj Skrevet 5. februar 2014 Share Skrevet 5. februar 2014 Må bare si at jeg er helt enig i hva du gjorde, det er helt uhørt å bryte diskresjonen på den måten. Fint at du får belyst det her også, og advarer om det faktisk er mange forskjellige mennesker der ute. Godt gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 5. februar 2014 Share Skrevet 5. februar 2014 Bra jobba Manandwife Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.