Gå til innhold

Diskresjon.


Manandwife

Anbefalte innlegg

Jeg mottok følgende personlig melding fre en "Bull" her inne.

Er dette akseptabelt?

Jeg sender ballen over til parene her inne, og lurer på om slik info er greit å dele?

For min del ville jeg aldri funnet på å kontakte noen som helst for å dele mine opplevelser med par, eller HW's.

Her er meldingen:

 

Hi. I just wanted to say hello. Seems we have a few common friends. I saw that you are meeting......... She is a really good fuck, very nice body and the guy is quite ok ad well. She callednherself .......when i met them. She is danish and is very vocal in bed. You will have a great time with her. Are they still living aroung ........l?

 

Also have met.......... They are a really nice couple as well. She is a very sexy woman. C is in a class by herself and J is a real nice guy as well.

Endret av Nanox
Fjernet brukernavn | Les reglene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mitt svar etter at jeg spurte han om han forstår norsk:

"Da skal jeg fortelle deg et par ting.

Dette er den mest useriøse meldingen jeg noengang har mottatt her inne. Jeg har lurer overhodet ikke på noe ang. andre par, eller damer her inne.

Om du da ikke har avtalt med disse parene at det er greit for dem at du deler slik informasjon.

Diskresjon er alfa og omega for meg, og dette er ikke noe interessant for meg overhodet.

Jeg har såpass med stil og klasse at dette er altfor dumt.

Sender en melding til disse parene og forteller hva du deler.

Tenk deg om neste gang."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...