Gå til innhold

Usikker dame.....


Gjest Par1990Bergen

Anbefalte innlegg

Gjest Par1990Bergen

Hei!:)

 

Jeg har vært her en stund nå og hatt det litt morsomt med min lille samboer. Alle bildene av kuken han har sendt til meg har blitt lagt ut i "ydmykelser" her inne på forumet. Tror nok avstemmingen taler for seg at han er alt annet en stor:D

 

Men, det neste steget har jeg ikke turt ta helt ut enda. Det å ligge med noen andre enn kjæresten min er så "feil og rart", men samtidig har jeg lyst. Jeg har bare vært sammen med en før nåværende samboer og jeg må innrømme at savnet i sengen er der men ikke på andre plan i forholdet. Noen som vil hjelpe meg med mitt problem? Var det sånn for andre i min situasjon også?

 

Har så lyst til å leve denne livsstilen fullt ut for jeg liker å ha makt over den lille samboeren min:D

Samtidig er det jo kjekt å se at huset blir vasket og maten blir laget av han, bare fordi han så gjerne vil gjøre meg glad slik at han får litt sex:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke jente, men jeg tror jeg kan sette meg delvis inn i din situasjon.

 

Eksen min ønsket at jeg skulle ha sex med andre jenter, og da gjerne uten henne tilstede. Det gjorde meg veldig usikker første gangen fordi jeg visste jo ikke hvordan hennes reaksjon kom til å være, jeg ville jo ikke miste henne.

 

Tror det er viktig å kjenne på magefølelsen i sånne tilfeller. Gjør det som føles rett, ikke fordi du vil please din mann, men fordi du tror dette kan tilføre noe positivt i deres sexliv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...