Gå til innhold

Par søkes - Troms/Finnmark


nordlig

Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg er en mann på 47 som søker et par i Troms eller Finnmark for vennskap og treff. Jeg har møtt par før, og har stor sans for tenningen det gir å være to menn om å tilfredsstille en varm kvinne.

Ut fra erfaring, er de fineste opplevelsene sammen med mennesker man har lært å kjenne også utenfor sengen. Derfor vil jeg gjerne bli kjent med noen der det å ta en middag sammen, dele en flaske vin og føre en god samtale med også er en del av pakken.

Mitt tenningsområde ligger vel helst innenfor det man kaller "vanlig myk sex". Trekant MKM er min favoritt. Utlån der jeg tar med partneren/kona og hun kommer hjem "brukt" tenner også.

Selv er jeg slank og formen er brukbar. Utseendet er i normalområdet. Synlig alder er lavere enn den virkelige.

Alder er i utgangspunktet kun et tall, men jeg tror de jeg søker er i alderen 30 - 52 (pluss/minus). Dere er slank/normalt bygget. Med formene jevnt fordelt, kan damene kan gjerne ha litt å ta i.

Jeg lever i et parforhold, men går ikke bak noens rygg, noe som kan bekreftes hvis ønskelig.

 

Venter i spenning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...