Gå til innhold

Fotograf


HotwifeNorway

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en mann på 45 som driver med bilder av ulike slag både profesjonelt og i mer privat sammenheng. Jeg har tatt bilder av single, par og grupper tidligere, så jeg vet å forholde meg i disse settingene:-)

 

Jeg har det som behøves av utstyr både hva kamera og lyssetting angår, så det er bare å ta kontakt.

 

Bor i Vestfold, men er mobil.

 

Mvh

Kazan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 måneder senere...

Hei!

 

Så artikkelen deres nå siden vi nettopp har blitt medlem. Han jobber som filmfotograf og regissør og er åpen for å ta bilder av dere. Ta kontakt om det er interessant. Er mye i østfoldområdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten er fotograf.. med både bilde/film muligheter, ikke minst jobber innen film/foto bransjen med mulighet for ordentlig oppsett samt, døds bra etterarbeid altså redigert av bilder. Bare å sende oss en inbox! Han er extremt kreativ om du er ute etter ''tenke utenfor boksen'' photoshoot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...