HotwifeNorway Skrevet 8. januar 2014 Share Skrevet 8. januar 2014 Er det en bra fotograf her inne, da snakker vi ikke om en mann på 45 som har lommekamera.. Håper noen kunne tenke seg å ta litt bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazan Skrevet 8. januar 2014 Share Skrevet 8. januar 2014 Hei! Jeg er en mann på 45 som driver med bilder av ulike slag både profesjonelt og i mer privat sammenheng. Jeg har tatt bilder av single, par og grupper tidligere, så jeg vet å forholde meg i disse settingene:-) Jeg har det som behøves av utstyr både hva kamera og lyssetting angår, så det er bare å ta kontakt. Bor i Vestfold, men er mobil. Mvh Kazan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoody Skrevet 17. januar 2014 Share Skrevet 17. januar 2014 Har både kamera ,video kamera..og gopro kamera..for eventuelle undervanns bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazan Skrevet 17. januar 2014 Share Skrevet 17. januar 2014 Hei! Har ved en kurie skrevet alderen min til 45... Vet ikke om det betyr all verden, men jeg er nå "bare" 41:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo Skrevet 19. januar 2014 Share Skrevet 19. januar 2014 Mann 30, fotograf på heltid. Trondheim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riom Skrevet 7. mai 2014 Share Skrevet 7. mai 2014 Hei! Så artikkelen deres nå siden vi nettopp har blitt medlem. Han jobber som filmfotograf og regissør og er åpen for å ta bilder av dere. Ta kontakt om det er interessant. Er mye i østfoldområdet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslopar9 Skrevet 8. mai 2014 Share Skrevet 8. mai 2014 Kjæresten er fotograf.. med både bilde/film muligheter, ikke minst jobber innen film/foto bransjen med mulighet for ordentlig oppsett samt, døds bra etterarbeid altså redigert av bilder. Bare å sende oss en inbox! Han er extremt kreativ om du er ute etter ''tenke utenfor boksen'' photoshoot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.