sissyhgsd Skrevet 6. januar 2014 Share Skrevet 6. januar 2014 Liker å vere underdanige men tror selv jeg har noe.. så...hvor hører jeg til? Lurte på å bure den inn... .på bilde er xkonas minste leketøy... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mumrikk Skrevet 6. januar 2014 Share Skrevet 6. januar 2014 Jeg synes du kler de trusene best, så bur den inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sissyhgsd Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Share Skrevet 6. januar 2014 Hvilke truser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
damaged Skrevet 11. januar 2014 Share Skrevet 11. januar 2014 Det ville isåfall vært første gang jeg hørte om en "sissy bull", så du er nok en cuckold. Men fin pikk, det har du absolutt. Og den ville nok sett enda bedre ut i den type undertøy om du hadde glattbarbert deg nedentil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuckold2009 Skrevet 14. januar 2014 Share Skrevet 14. januar 2014 definitivt en cuckold med bra kuk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.