Gå til innhold

iorna

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en drøm som ble til denne fantasien her forleden dag:

 

Vi hadde fått ny nabo over oss. Jeg hadde såvidt møtt ham i trappen og sagt hei. 30 år kanskje.

Slank, senete og med halvlangt litt rufsete hår og litt rocka klær. Tenkte umiddelbart at dette var en type kjæresten min ville like.

Hørte ofte stemmer fra en mann til ovenfra og regnet med at han delte med en kamerat.

Et par dager senere kom jeg hjem fra jobb og kjæresten min sa at hun hadde hilset på den nye naboen og blitt stående og prate med ham en stund. Tilslutt hadde han sagt at hun måtte komme innom og ta et glass vin etter jobben en dag.

Hun hadde et lite glimt i øye da hun sa det, og hun la også til: "Jeg kommer kanskje til å gjøre det en dag".

 

Jeg tente naturligvis på tanken med en gang, men sa ingenting da hun ikke alltid er så glad for at jeg maser.

Men det lå en spenning i lufta . . .

 

En tid senere kom jeg hjem fra jobb i 18 tida, og det var ingen hjemme! Uvanlig, jeg hadde ikke hørt noe om at hun skulle noe etter jobben.

På stuebordet lå det en lapp:

 

"Hei elskede, jeg er oppe en tur og tar et glass med Fredrik :-) legg deg på sengen, lytt, og gled deg til jeg kommer! ;-)"

 

Jeg løp ut i gangen og tittet på postkassene for å få bekreftet at han faktisk het Fredrik. OI puhh, Da var det ihvertfall tydelig at hun hadde hatt mer en et glass vin i tankene da gikk opp.

 

Jeg kledde av meg, la meg på sengen og lyttet. . . . . fra soverommet over hørte jeg stemmer, latter og lyder som tydet på at noen nøt sex. Jeg ble dødskåt og så dem for meg i alle tenkelige posisjoner.

Vi har har armlenker med velkrofester på sengen og jeg festet bena mine sprikende og klarte med litt fikling og spenne fast begge armene også. Måtte legge håndleddet i velkroen og rulle den mot madrassen og vips der satt jeg fast!

Hadde ingen mulighet til å komme løs og fikk et øyeblikk litt panikk for at noe skulle skje, som at noen skulle komme inn og finne med slik utenom Kjæresten min. Samtidig gjorde hjelpeløsheten min meg enda kåtere mens jeg hørte mye deilige lyder der ovenifra. Utfra hennes deilige nytelsesskrik og han brøl med påfølgende stillhet, skjønte jeg at de hadde kommet samtidig og nå lå og slappet av litt.

 

10 min. senere stod hun i døren og gliste, Oste av sex, krøp opp i sengen til meg og kom mot ansiktet mitt.

 

Jeg har hatt det så deilig sa hun, "han er sykepleier og tester seg i jobben stadig så jeg lot han sprute i meg. Vil du smake?"

 

Hun skled mot ansiktet mitt mens det dryppet fra henne og der med hendene på hyllen over sengen satte hun hun seg rett på ansiktet mitt. Jeg slikket henne og merket umiddelbart at hun nøt det. Gned seg hardere og hardere mot ansiktet og plutselig kom hun som en kule og sprutet så det fosset utover ansiktet mitt.

 

Deretter løsnet hun meg og fortalte at de hadde hadde tatt en flaske vin før det var blitt noe fart i det, men da hadde de vært helt ville og hun var blitt knullet på de fleste tenkelige måter.

Vi hadde deilig sex mens hun kom med små detaljer. Da hun tilslutt sier: "Jeg kommer til å gjøre dette igjen snart, veldig snart!" DA kom jeg som en eksplosjon også. . . .

 

Noen dager senere sa hun at hun var kåt og hadde lyst på Fredrik igjen . . . Og ganske bestemt bandt hun meg fast til sengen igjen smilte og sa: "kanskje kameraten hans er der også". mens hun pyntet seg med ørliten string og en tettsittende kort kjole rett foran meg. Jeg nøt hvert sekund, og hun nøt å pirre meg :-)

 

Hun kysset meg og sa at hun elsket meg.

 

Det gikk nok raskere denne gange, for det tok bare 5 min. før jeg hørte lyder fra rommet over meg.

Hun visste jeg hørte og det tenner henne ekstra.

Tror de holdt på i en time og så vidt jeg kunne tolke lydene kom hun en rekke ganger.

 

Så gikk det noen i døren der oppe og jeg trodde et øyeblikk at hun var på vei ned, men så skjønte jeg at kameraten var kommet hjem.

Fredelig snakking ispedd litt latter en stund, før det ble helt stille. . . .

Så hørte jeg klynkende lyder igjen, og to mannstemmer og skjønte at nå var de igang alle tre.

Pikken min verket og holdt på og eksplodere. Lydene der oppe økte i volum og jeg skjønte at dette var godt, veldig godt.

En time til holdt de på. Så endelig kom hun ned, sliten, lykkelig, og som sist, dryppende av sæd og safter.

Jeg fikk på ny det hele gnidd utover meg og jeg elsket det.

Hun var dog så sliten og sår at det ble med det. Hun sovnet straks og det ble ikke noe på meg neste morgen, med alle detaljer som tilbehør fikk jeg en kjempeorgasme.

Og på nytt la hun til:

" Dette vil jeg gjøre igjen snart, veldig snart!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...