lillin Skrevet 20. desember 2013 Share Skrevet 20. desember 2013 ... en slik en, og jeg er ganske sikker på at jeg får den. Det blir min lille venn som jeg skal ha med meg i dusjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turckobull Skrevet 20. desember 2013 Share Skrevet 20. desember 2013 Jeg ønsker meg en deilig wake-up Blowjob =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 20. desember 2013 Share Skrevet 20. desember 2013 Tror du glemte å legge ved et bilde, frøken Men jeg og forloveden min ønsker oss en flott liten We-Wibe 4. Noe som kanskje blir kjøpt allerede i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillin Skrevet 20. desember 2013 Forfatter Share Skrevet 20. desember 2013 Tror du glemte å legge ved et bilde, frøken Men jeg og forloveden min ønsker oss en flott liten We-Wibe 4. Noe som kanskje blir kjøpt allerede i dag jeg har linka, i "en slik en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 20. desember 2013 Share Skrevet 20. desember 2013 Sorry, jeg så ikke linken med det første Vi har vært på kondomeriet i dag og kjøpt oss We-Wibe 4 med glid og rensemiddel. Det kosta skjorta men får håpe det smaker mer enn koster. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillin Skrevet 20. desember 2013 Forfatter Share Skrevet 20. desember 2013 Sorry, jeg så ikke linken med det første Vi har vært på kondomeriet i dag og kjøpt oss We-Wibe 4 med glid og rensemiddel. Det kosta skjorta men får håpe det smaker mer enn koster. oooh, vil gjerne høre hva dere synes. kanskje jeg må be nissen kjøpe en sånn til meg til over nyttår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogapar30 Skrevet 20. desember 2013 Share Skrevet 20. desember 2013 Vi har å lurt på en sånn. Får vi bilder av den i aksjon? Hvordan den sitter osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naughtygirl86 Skrevet 20. desember 2013 Share Skrevet 20. desember 2013 oooh, vil gjerne høre hva dere synes. kanskje jeg må be nissen kjøpe en sånn til meg til over nyttår Vi har we-vibe 3.. Ikke super imponert - ingen stormende orgasmer, men den pirrer jo litt da.. :-) Ønsker meg at den sitter fast i oppreist tilstand (som et egg), men den må nok bare brukes hjemme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Skrevet 20. desember 2013 Share Skrevet 20. desember 2013 Til jul ønsker jeg meg en god elsker til min kone! En som vet å gjøre det deilig for en dame. Ikke nødvendigvis så stort utstyr (hennes ønske), men bare en veldig god som elsker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 21. desember 2013 Share Skrevet 21. desember 2013 Vi har prøvd den noen ganger siden i går. Den måtte lades i 6 timer så da ble det litt venting og teasing mens den kosa seg i laderen. Frøkna er veldig fornøyd, for den sitter visstnok helt perfekt inni henne. Den sitter også veldig godt på plass når hun går rundt med den inni seg. og lydnivået når den er inni henne er lik null. Men jeg er misfornøyd med fjernkontrollen. Det står at den skal ha 3 meters rekkevidde men vi har ikke fått den til å fungere på mer enn ca 1 meter. (burde helst peke den direkte mot vibratoren med noen få cm avstand.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naughtygirl86 Skrevet 21. desember 2013 Share Skrevet 21. desember 2013 Vi har prøvd den noen ganger siden i går. Den måtte lades i 6 timer så da ble det litt venting og teasing mens den kosa seg i laderen. Frøkna er veldig fornøyd, for den sitter visstnok helt perfekt inni henne. Den sitter også veldig godt på plass når hun går rundt med den inni seg. og lydnivået når den er inni henne er lik null. Men jeg er misfornøyd med fjernkontrollen. Det står at den skal ha 3 meters rekkevidde men vi har ikke fått den til å fungere på mer enn ca 1 meter. (burde helst peke den direkte mot vibratoren med noen få cm avstand.) Kontrollen sliter vi med også.. Inni - hele på ett sted liksom..? :-) Prøvde det, men fikk liksom ikke helt til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 21. desember 2013 Share Skrevet 21. desember 2013 Hvis dere putter vaginal-delen inni og klitoris stimulatoren på utsiden skal den sitte som støpt. Spurte akkurat frøkna hvor godt den sitter på plass når hun går rundt og da fikk jeg en sterk 9'er til svar. Hvis det var dette du lurte på da. Klarte ikke helt å tyde hva du egentlig mener Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.