Gå til innhold

Hva ønsker har dere til jul? Jeg ønsker meg....


lillin

Anbefalte innlegg

Tror du glemte å legge ved et bilde, frøken :)

 

Men jeg og forloveden min ønsker oss en flott liten We-Wibe 4. Noe som kanskje blir kjøpt allerede i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, jeg så ikke linken med det første :)

 

Vi har vært på kondomeriet i dag og kjøpt oss We-Wibe 4 med glid og rensemiddel. Det kosta skjorta men får håpe det smaker mer enn koster. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, jeg så ikke linken med det første :)

 

Vi har vært på kondomeriet i dag og kjøpt oss We-Wibe 4 med glid og rensemiddel. Det kosta skjorta men får håpe det smaker mer enn koster. :)

 

oooh, vil gjerne høre hva dere synes. kanskje jeg må be nissen kjøpe en sånn til meg til over nyttår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd den noen ganger siden i går. Den måtte lades i 6 timer så da ble det litt venting og teasing mens den kosa seg i laderen.

 

Frøkna er veldig fornøyd, for den sitter visstnok helt perfekt inni henne. Den sitter også veldig godt på plass når hun går rundt med den inni seg. og lydnivået når den er inni henne er lik null.

 

Men jeg er misfornøyd med fjernkontrollen. Det står at den skal ha 3 meters rekkevidde men vi har ikke fått den til å fungere på mer enn ca 1 meter. (burde helst peke den direkte mot vibratoren med noen få cm avstand.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd den noen ganger siden i går. Den måtte lades i 6 timer så da ble det litt venting og teasing mens den kosa seg i laderen.

 

Frøkna er veldig fornøyd, for den sitter visstnok helt perfekt inni henne. Den sitter også veldig godt på plass når hun går rundt med den inni seg. og lydnivået når den er inni henne er lik null.

 

Men jeg er misfornøyd med fjernkontrollen. Det står at den skal ha 3 meters rekkevidde men vi har ikke fått den til å fungere på mer enn ca 1 meter. (burde helst peke den direkte mot vibratoren med noen få cm avstand.)

 

Kontrollen sliter vi med også..

Inni - hele på ett sted liksom..? :-)

Prøvde det, men fikk liksom ikke helt til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere putter vaginal-delen inni og klitoris stimulatoren på utsiden skal den sitte som støpt.

Spurte akkurat frøkna hvor godt den sitter på plass når hun går rundt og da fikk jeg en sterk 9'er til svar.

 

Hvis det var dette du lurte på da. Klarte ikke helt å tyde hva du egentlig mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...