Gå til innhold

Hvor dyp er skjeden til kona/dama di?


TobiasX

Anbefalte innlegg

Det begynner å bli en stund siden vi har hatt besøk av elskeren og kona og jeg kom til å sankke litt om han, slik vi ofte gjør...

Jeg forsøkte å få henne til å fortelle hvorfor kuken hans gjør det så godt inne i henne.

 

Hun har ikke noe konkret svar på det, annet enn at:

"Den kuken gjør det så sinnsykt godt inne i meg";... "Inne fitta mi", la hun til.

 

Når han kjører kuken inn i henne har jeg lagt merke til at hun sier: "Dytte på."... "Kjør den helt inn i meg.. ".

De to tre siste centimeterene av kukskaftet er det liksom ikke plass til.... men etter litt knulling, og når saftene begynner å flyte, da får han hele kuken inn i henne, og hun grynter noen fornøyde "ja ja, der... pul meg der.."

 

Jeg mener det må ha noe med lengden på kuken å gjøre, og vi er enige om at kuken hans er omtrent 20 cm og litt tykk men ikke mye.

Vi (hun) har aldri målt kuken hans, det er liksom ikke noe man gør, men hun har på en måte fått han til å bekrefte at den er omtrent 20cm.

 

Vi forsøkte å måle dypden på skjeden hennes med en dildo av omtrent samme tykkelse. Uten å trykke særlig hart kom vi til ca 17-18 cm.

Det er litt vanskelig å måle nøyaktig, og hun sier det gjør vondt når vi trykker dildoen hardere inn.

Vi forsøkte en stund, men den kom aldri lengre inn.

 

Men elskeren hennes klarer altså å få plass til alle sine 20 cm etter noen minutters knulling, da blir det liksom mer plass inne i henne....

 

Så spørsmålet er:

Hvor dyp er fitta til kona/dama di? Og legg gjerne til, hvor stor kuk har hun hatt helt inne i fitta si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har akkurat samme erfaring med min dame, får ikke mere en 18cm med dildo inn.Men har ikke fått prøvet storkuk i seg enda,har kontakt med en på nettet som har en på 23cm, så det skal bli spennende å se vist det blir noe møte med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 måned senere...

Ikke så rart da livmoren blir dyttet innover av kuken. Gjennomsnits lengden er ikke mer enn 10 12 centimeter på en vanlig norsk kvinne, så livmoren må nok trykkes opp for å få plass ja... Hender nå og da at jeg eller elskeren til min kone bunner henne ufrivillig og da gjør det vondt for henne. Det skjer stort sett med en gang vi trenger inn i henne eller rett etterpå, det skjer aldri når vi har pult henne en stund. Nå vet heller ikke jeg størreslen på kuken til elskeren hennes (det har liksom ikke vært natulig å spørre om det....) , men i følge min kone har han litt større enn min og min er 19 centimeter og det får hun ihvertfall inn uten problemer ... Jeg har med egne øyne sett elskeren trenge helt inn i min kone bakfra og da var det ihvertfall ikke mer enn en millimeter av kuken hans som ikke var inne i henne, så tyve centimeter klarer hun glatt etter en stund.... men som sagt, tror fitta utvider seg etter forholdene jeg... he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...