Gjest Lynx Skrevet 16. desember 2010 Share Skrevet 16. desember 2010 En liten gal tanke falt ned i hodet mitt, de gjør ofte det...:-) En fantasi på en måte. Hva om noen av oss hadde møttes et hemmelig sted i skogen. Med telt og det hele, en passe gruppe med buller og cuckolder, hot wifes osv. For å ha det hyggelig, for å ha de gøy, for å ha det deilig... Dette kunne jo bli en slager tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trucker43 Skrevet 16. desember 2010 Share Skrevet 16. desember 2010 Spennende Spennende Mvh T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 16. desember 2010 Share Skrevet 16. desember 2010 Ideen høres bra ut! hehe. Hadde definitivt vært kult, men jeg er litt mer for hotell enn skog Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 16. desember 2010 Share Skrevet 16. desember 2010 Ideen høres bra ut! hehe. Hadde definitivt vært kult, men jeg er litt mer for hotell enn skog Er du redd for å få bark i ræva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lynx Skrevet 16. desember 2010 Share Skrevet 16. desember 2010 He he he... Ler og koser meg :-) Veldig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spacwolf Skrevet 16. desember 2010 Share Skrevet 16. desember 2010 herlig forslag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mh01 Skrevet 16. desember 2010 Share Skrevet 16. desember 2010 peis på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jomfmorten Skrevet 17. desember 2010 Share Skrevet 17. desember 2010 Flott idè Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drammen68 Skrevet 17. desember 2010 Share Skrevet 17. desember 2010 Høres spennende ut. Heller innendørs enn skog.... Det som man må passe på med et slikt event, er at det ikke blir en gedigen "pølsefest"..... Flere gutter enn par bør det vel være, men man bør tenke på det.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lynx Skrevet 17. desember 2010 Share Skrevet 17. desember 2010 Helt enig at det bør være flere gutter til hver dame. Jeg har i hvertfall lyst til å dele Lynxette med 5 karer på en gang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OsloParet77/78 Skrevet 17. desember 2010 Share Skrevet 17. desember 2010 "Sommer leir" høres spennende ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
telempar Skrevet 17. desember 2010 Share Skrevet 17. desember 2010 Høres jo utrolig spennende ut da, sommer sol og sex*S* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lynx Skrevet 17. desember 2010 Share Skrevet 17. desember 2010 Lynxette har allerede blinket ut han (dere) veit jeg. Kan bli hyggelig det her ;-) ---------- Post added at 21:12 ---------- Previous post was at 21:10 ---------- Yepp, ikke sant...! Noe av det som gjør livet så veeeldig deilig :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phil Mycock Skrevet 17. desember 2010 Share Skrevet 17. desember 2010 Jeg stiller værtfall med en teltstang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 18. desember 2010 Share Skrevet 18. desember 2010 Er du redd for å få bark i ræva? Hahah, neida men er vel kanskje ikke akkurat så godt kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 18. desember 2010 Share Skrevet 18. desember 2010 Hahah, neida men er vel kanskje ikke akkurat så godt kanskje? Vel, fordelen med å være i naturen er at alle har en bra unnskyldning for å oppføre seg litt mer dyriske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda_Be Skrevet 18. desember 2010 Share Skrevet 18. desember 2010 Det er vel mest de søte jentene våre som får bark i rompa, ikke oss cucks Har veldig lyst å være med, men har ikke tenkt å presse meg på nedi lyngen når bullen ligger og knuller kona mi:) By the way: vi er et gift par nordfra, 28 og 29 år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 18. desember 2010 Share Skrevet 18. desember 2010 Vel, fordelen med å være i naturen er at alle har en bra unnskyldning for å oppføre seg litt mer dyriske sant nok Men skogen er jo ikke så lydtett som et lydtett hotellrom. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest UnknownAngel Skrevet 18. desember 2010 Share Skrevet 18. desember 2010 Synes det høres ut som en intresant ide. Men hva med oss hotwifes som ikke deler mannen vår da ? Blir de bare nødt å stå å se på ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lynxette Skrevet 18. desember 2010 Share Skrevet 18. desember 2010 Hei Unknownangel. Skjønner problematikken. Det var akkurat det samme spørsmålet han fikk av meg også, når han kom på dette... hehe. Nanox må holde seg til deg, og Lynx til meg... Og ikke virre rundt! Hihihi. Det får være fritt fram for de som synes det er greit og grenser for de som trenger det. Lynxette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobiasX Skrevet 18. desember 2010 Share Skrevet 18. desember 2010 Og etterpå kan jo LynexCita fortelle oss hvem som har: - Best kuk - Lengst kuk - Mest utholdende kuk - Best sæd (smaken) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest UnknownAngel Skrevet 18. desember 2010 Share Skrevet 18. desember 2010 Haha. Men jeg er med jeg hvertfall ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drammen68 Skrevet 18. desember 2010 Share Skrevet 18. desember 2010 Det viktigte med et sånn treff, må vel være å bli kjent og treffe andre i "miljøet". Og skulle det skje at det skjer noe spennende, må jo det bare være bonus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 18. desember 2010 Share Skrevet 18. desember 2010 Det er jeg også med på...et casual treff med nye mennesker med muligheter for mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drammen68 Skrevet 18. desember 2010 Share Skrevet 18. desember 2010 Vi har vært med på en "fest" hvor vi samles fra et nettsted..... Vi hadde det hyggelig, på et sted ute i ødemarka. Noe skjedde vel i krokene, men noe mølje ble det aldri. Noe forøvrig vi ikke hadde ventet heller. Vi knyttet mye vennskap etter dette treffet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.