Gå til innhold

Julehandel med noe attåt


Easy

Anbefalte innlegg

Endelig fikk vi denne lenge planlagte hotellweekenden i Oslo. Etter juleshopping, teaterbesøk et godt måltid og noen glass på etpar puber, så nærmet tidspunktet for AVTALEN seg. Førjulsgaven til HENNE. Og ulikt så mange andre slike "dater" dukket han opp nøyaktig på tiden, med ryddig utseende, ordentlig kledd, høflig og ikke pågående. Til og med skoene var pusset skikkelig.

Vi hilste og presenterte oss.

Som på nettet fortrakk vi alle tre å bare bruke fornavn.

Så nå hadde vi endelig håndhilst på Bjørn.

Han var gjennomsnittlig bygget, så veltrent ut, hadde glimt i øyet og snakket godt for seg. Faktisk akkurat som vi hadde forestilt oss da vi ble kjent med han gjennom denne nettsiden, samt telefontesten dagen før.

Det var lett å merke at Cecilie tente på denne karen, øynene glitret, og det var ikke bare alkoholen som sto for dét. Hun lo høyt av noe han sa, og strøk hånden lett på låret hans.

Hun var tent, ja.

Jeg (Easy) kom også godt overens med fyren, samtalen gikk utvungent og lett om alt mulig.

Det var mange folk ute, det runget i fyllelatter fra julebordsglade gjester. Etter litt prat, ble vi enige om å gå det lille stykket bort til hotellet vårt, og sette oss i baren der og kanskje prate litt mer i roligere omgivelser. Forunderlig nok bodde han på samme hotellet, men i en annen etasje, det var ikke planlagt slik.

Etter en drink til (Cecilie valgte nok et glass hvitvin), så ble stemningen tett og intens. Vi er alle drevne, voksne mennesker som visste hvor vi skulle i dette spillet. Det gjelder bare å spille spillet riktig for alle deltagerne, så vinner alle 1.gevinst.

Så da jeg foreslo en nightcap på rommet vårt, varte det ikke lenge før vi var på vei til heisen. Jeg gikk bakerst, og så hvordan hånden hans lå på rumpa hennes da han meget symbolsk førte henne inn i heisen. Og jeg så tydelig hånden hennes strøk raskt på den nå tydelige bulen i buksa i det øyeblikket de snudde og skulle gi plass til meg i heisen. Heisen tok av til 6. etasje.

Han leide henne foran meg bortover den teppebelagte hotellgangen. Eller var det omvendt, leide hun ham fram til døren vår ?

Hun vrikket med rumpa mot meg, bevegelsen var svært utfordrende og sexy. Og ment bare for meg, for at jeg skulle vite hvor tent hun var, vite at hennes glattvåte kjønnslepper gled mothverandre i den sirkulære bevegelsen. Dette er en av våre små signaler og ment for at jeg skulle vite hvor hun gledet seg til det som kunne komme til å skje videre bak hotelldøren denne magiske kvelden.

De ventet ved døren, jeg gikk mellom dem, stakk inn kortet sakte og låste opp. Hun så på meg med våte lepper og halvåpen munn. Den rosa tungespissen ørlite fremme. Det var en slik perfekt replika av et vått og paringsklart kvinnekjønn. Bulen på buksen hans var tydelig, bydende og forventningsfull. Han gjorde intet for å skjule den.

Og hvorfor skulle han dét ?

Vel inne på rommet hang vi opp yttertøyet, og tok av sko. Jeg satt meg i stolen, hun i sengen, og jeg dro av henne støvlene. Han satt på tvers bak henne i sengen, og holdt henne spøkefullt fast, til støvlene var av. Og da støvlene slapp taket rullet hun liksom bakover, og liksom tilfeldig på det mest bulende stedet i buksen hans. Kontakten var oppnådd. Brystvortene hennes struttet klart gjennom bh og kjole, Og hun strålte. Ble liggende litt for lenge før hun rettet seg opp.

Litt full, litt beruset av stunden, men ikke mer borte enn at hun lot meg se en liten, våt truse under kjolen.

Blikket mitt fulgte brune, glatte ben som endte i himmelen.

Hun reiste seg og mumlet noe om å få på seg noe annet og forvant inn på badet.

Jeg skjenket i tre glass. Litt mer vin kunne vel ikke skade.

Etter en stund dukket hun opp, barbent, kun iført en stor og hvit frotté-morgenkåpe med hotell-logo.

Og satte seg på kanten av senga.

Drakk litt vin.

Øynene glitret mot meg. Fikk hun lov ?

Jeg nikket svakt.

Hun la bena i fanget mitt, og lot seg rulle bakover, ble liggende med Bjørn som en slags hodepute.

Han må ha vært forberedt, kanskje kneppet opp noen bukseknapper ute at jeg la merke til det for å få plass.

Med noen få fingerbevegelser fra henne var buksen helt åpen og hun kjærtegnet en struttende og flott ståpikk som stakk bydende ut av tøyet. Hun tok den resolutt i munnen, lukket øynene og koste seg med den voldsomme ereksjonen han presenterte. Jeg kunne se tungen hennes leke rundt og under kukkhodet, og han gispet av opphisselse.

Han trakk buksen litt ned for å få mer plass slik at hun kunne håndtere hele staken. Jeg la merke til at han hadde barbert ballene og rundt pikken, akkurat som han hadde nevnt i chatten.

Pikken min vokste med føttene hennes i fanget og utsikten til Cecilies våte og åpne fitte og hennes kosesutting på denne bristeferdige pikken.

- Få av dere klærne, sa hun med dyp, skurrende stemme.

Cecilie var kåt.

Da er det er bare å adlyde slikt, det tok ikke mange sekundene før hun hadde to nakne mannekropper, med hver sine struttende pikker pekende mot seg.

Det var bare å legge seg ned, og som alltid, med henne i midten. Og som alltid tar hun styring i sånne situasjoner. og tar for seg av alt på fatet...

forts følger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hun lå på ryggen mellom oss, med en stiv pikk i hver hånd, kjælte sakte med begge. Jeg lå litt på siden, kikket på Bjørns pikk som hånden hennes kjælte med. Den var ikke så enormt stor, men god lengde og tykkelse og litt krum oppover der den struttet mot henne, med forhuden trukket tilbake. Cecilie liker når de er formet slik, fordi friksjonen mot clitoris er der hele tiden, når hun har de inne i seg.

Og riktig nok, så trakk hun raskt Bjørn over seg, lot pikken hans finne fram og la bena bak ham og trakk han inn i seg. Hun kikket meg dypt inn i øynene idét

han trengte inn til bunnen i henne. Vi holdt blikket til hverandre mens han knullet henne ganske sakte. Han hadde gof erfaring og forsto ingenting hastet.

Han visste at det var henne som var sentrum for denne førjulsnattens begivenheter, og at det var Cecilie som skulle eie denne opplevelsen videre.

Jeg kunne se at Cecilie ble uklar i blikket, og jeg visste at den første orgasmen nærmet seg raskt. Hun begynte å stønne og puste tyngre, musklene strammet seg og hun ristet da dn første orgasmen herjet henne i gjen og igjen.

Så slappet hun av.

Av erfaring vet jeg at da blir hun veldig stor og åpen. Og at hun som oftest er velig våt i orgasmens harde tak. Dette merket nok elskeren hennes som etter bare noen få tak ikke klarte å holde seg, men sprutet inne i henne med lange, dype støt.

Han ség sammen over henne og pustet ut, så trakk han seg ut og la seg på ryggen ved siden av henne. Pikken hans lå stor, halvslapp og glinsende våt oppover

magen hans. Hun spriket fremdeles med bena, våt, glatt og vid åpen. Det var en stor våt flekk på lakenet under rumpa hennes.

Jeg tok fram kameraet og tok en serie bilder. Cecilie holdt kjønnsleppene godt fra hverandre. Blitzen avslørte en sjø av sæd dypt inne i henne. Dette er

motiv jeg har knipset mange ganger etter at hun er knullet av forskjellige elskere, og vi har en bra samling slike bilder.

Hun lente seg over han og tok den sædvåte, halvstive pikken hans i munnen. Hun liker virkelig smaken av sæd, er veldig glad i oralsex og tenner veldig på

å suge og kjenne at hun får en slapp eller halvslapp pikk opp og stå igjen. Jeg knipset endel nærbilder av tungen som lekte rundt kukkhodet og av munnen som

omsluttet hele den lubne pikken, som snart begynte å stivne igjen.

Cecilie begynte atter å bli kåt.

"Slikk meg", sa hun.

Jeg la fra meg fotoapparatet og la meg på ryggen på senga. Hun skrevet over meg og lot hennes kjønnslepper forsiktig møte mine lepper. Så fortsatte hun å suge den nå stadig stivere pikken til Bjørn. Jeg lot tungen gli oppover i sprekken, lot tungespissen rulle med hennes allered hovne clitoris, og hun fikk noen "ufrivillige" sammentrekninger. En varm, våt strøm fylte munnen min, jeg stakk tungen opp inn i henne og kjente denne strømmen av sæd som bare rant inn i munnen min. Det var bare å svelge unna for ikke å "drukne". Jeg fortsatte å slikke henne, og når tungespissen lekte rundt de indre kjønnsleppene sprutet hun små stråler rett ned i munnen min. Hun begynte å bevege underlivet kraftigere og kraftigere mot munnen og tunga mi, og jeg visste at nå ville hun nå toppen nok en gang, enda kraftigere denne gangen. Så da orgasmen skyllet gjennom henne var det om å gjøre å fortsette å kile henne med tungespissen på clitoris, da dette forlenger orgasmen så lenge hun orker. Og slik ble det..i harde rykk kom sammentrekningene om og om igjen. Hun bare fortsatte og fortsatte å sprute i ren nytelse, til hun falt utmattet sammen.

Jeg flyttet meg, lirket meg ut av lårenes våte favntak. Våt i ansiktet, våt i håret.

Pikken min sto som et bankende spett. Pikken til Bjørn sto krum og fin i været. Han smårunket, og var litt overrasket over det han hadde opplevd.

Cecilie lå som et dissende slakt og bare pustet lykkelig utladet.

Men nå var ikke tiden for hvil, når hun hadde kommet seg litt ba jeg henne sette seg over Bjørn, for nå var det vår tur. Hun skrevet over og lot pikken hans forsvinne i hennes nå så romslige indre. Hun visste hva som kom, og gledet seg til det. Bøyde seg frem, gjorde seg klar for å ta meg imot bakfra samtidig.

Det er en spesielt deilig følelse å fylle en kvinne med to pikker. Ikke alle liker det, ikke alle klarer det, men det kan anbefales på det sterkeste. Følelsen er sterk for alle tre, og er hun avslappet og åpen er det ikke vanskelig eller vondt for noen. Nettopp det faktum at det da nødvendigvis blir ganske trangt inne i henne, og at bevegelser føles ganske sterkt, gjør at det ofte ikke er så mye bevegelse som skal til før klimaks nåes. Og om man er heldig når man det samtidig alle tre, noe vi klarte denne gangen ! Jeg kjente Bjørn begynne å pumpe i henne og at det ble glidende vått, og da sprutet jeg det jeg hadde i en nesten smertefull orgasme. Vi falt etterhvert sammen i en haug, viklet oss ut av hverandre. Slappet av litt. Så tok jeg igjen noen bilder av denne deilige kvinnen med den vidåpne sædfylte skjeden.

Jeg sjenket i noen glass, og vi slappet av sammen og nøt stunden og roen. Etter kort tid sovnet vi alle tre.

Jeg våknet tidlig morgenen etter, der lå tre kropper filtret inni hverandre. Bjørn hadde som meg ståpikk i søvne. Jeg listet med på do og slo lens, måtte sitte o bøye meg helt ned for å få det til.

Så satte jeg meg ved skrivebbordet, skrudde på pc´n og postet en melding på forumet her om at vi hadde fått til et vellykket treff, og at det nok ble mer sex den morgenen.

Da jeg snudde meg lå Cecilie og smilte til meg mens hun runket sakte den morgenstive pikken til Bjørn. Han stønnet i søvne, der han lå litt på siden mot henne. En blank dråpe kom til syne ytterst på kukkhodet hans. Hun gned den ut med en finger. Så snudde hun seg, la rumpa mot han og plasserte den stive pikken i sprekken. Hun beveget seg sakte frem og tilbake, og han stønnet enda mer der han nok hadde sin "våteste drøm" oppfylt. Hun vinket meg til seg, jeg fikk et kyss før jeg ble skjøvet ned for å slikke henne igjen. Hun skrevet opp og jeg styrte den stive pikken hans inn i henne, og hun fortsatte de dovne bevegelsene. Jeg snudde meg slik at vi lå anføttes og på den måten var det mye lettere og bedre å slikke henne og følge med på hva som skjedde der nede. han hadde våknet nå og begynte selv å knulle henne. Det er en flott opplevelse å få lov til å slikke sin kvinne samtidig med at hun blir knullet godt. Etter kort tid nærmet hun seg klimaks, og han begynte også å stønne temmelig høylydt, og i en plutselig og brå orgasme kom de begge to. Jeg fortsatte å slikke forsiktig og etterhvert som han trakk seg sammen og litt ut smakte jeg på saftene fra de begge. Vi var alle ganske utladet. Slik lå vi å slappet av litt til utover morgenen, småpratet, dusjet og fikk på oss klær. Etter frokosten på hotellet dro vi hver til vårt, med minnet om at det endelig ble et riktig vellykket ønsketreff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig historie

 

Hun lå på ryggen mellom oss, med en stiv pikk i hver hånd

 

Minner meg om første gangen jeg fikk være tilstede å se kona når hun knullet med elskeren;

Hun lå slik en stund, med en kuk i hver hånd og runket oss begge.

Husker så godt hun sa: "To kuker bare for meg", hun gjentok dette noen ganger mens hun runket oss, .... mye mer å fortelle her.

 

Skal se om jeg kan få til å skrive ned noe mer om dette nå som jeg ble minnet så grundig på den gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter i spenning ;-)

Deilig historie

 

 

 

Minner meg om første gangen jeg fikk være tilstede å se kona når hun knullet med elskeren;

Hun lå slik en stund, med en kuk i hver hånd og runket oss begge.

Husker så godt hun sa: "To kuker bare for meg", hun gjentok dette noen ganger mens hun runket oss, .... mye mer å fortelle her.

 

Skal se om jeg kan få til å skrive ned noe mer om dette nå som jeg ble minnet så grundig på den gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...