Gå til innhold

Turen til tannlegen


Gjest agderbull

HAr du fantasert eller lekt med legen/tannlegen?  

9 stemmer

  1. 1. HAr du fantasert eller lekt med legen/tannlegen?

    • Ja
      8
    • Nei
      4


Anbefalte innlegg

Gjest agderbull

Det var tid for den årlige sjekken av tenner men travel som man er med jobb og sitt var det ikke lett å finne et tidspunkt som passet bra. Jeg endte opp med en time på slutten av dagen noe jeg angret bittert på der jeg satt på venterommet med en tannlege som var nesten en time forsinket. Men den søte sekretæren var da i allefall noe deilig å hvile øynene på. Å sitte på et venterom i en time på slutten av en varm sommerdag er ikke akkurat det jeg hadde mest lyst til men da jeg ble ropt opp og det var min tur var det for sent å angre.

 

Tannlegen min er en flott dame på ca 45 år med et sexy smil og sexy øyne som ser rett inn i dine. Jeg har aldri vært veldig komfortabel med tannleger men der og da merket jeg at jeg slappet av og tankene begynte umiddelbart å streife innom denne flotte tannlegen. hun var da ikke noe å være redd for? Jeg la meg i tannlegestolen og og ble kjørt ned så jeg følte jeg rant ut av stolen. Etter at bildene var unnagjort begynte hun selve undersøkelsen. Brystene hennes presset mot ansiktet mitt der jeg lå i fanget og jeg merket umiddelbart at dette kom til å bli hardt. Jo mer jeg tenkte på det jo mer oppmerksom ble jeg på de myke puppene som gned seg inntil kinn og panne. Jeg kunne skimte kløfta hennes. Hjertesmykket som dinglet ned fra halsen gjorde det hele bare mye verre. Til både min store nytelse og forskrekkelse måtte jeg innse at jeg hadde mistet kontroll over kuken totalt. Den levde nå sitt eget liv der den sakte men sikkert sprengte seg plass i boxeren. Dette må ikke skje. Jeg forsøkte diskret å legge hendene så de skulle dekke over litt. Men som alle kan tenke seg så er det vanskelig å dekke en bankende hard ereksjon med hendene uten å se ut som man faktisk forsøker å ta på seg selv. Tannlege min gjorde en grundig jobb og jeg ble etterhvert bare liggende å nyte deilig varm myk pupp som koste med hodet mitt. Kuken stod som et spett og plutselig klarte jeg ikke å holde tilbake et lite stønn. Ikke et stønn fordi det gjorde vondt, men et stønn fordi jeg nå var så ufattelig kåt og hard at jeg bare ikke klarte å holde det tilbake. Hun stoppet opp. Spurte om det gjorde vondt. Flau ristet jeg på hodet.

 

Da hun var ferdig og det var tid for skylling, hadde jeg ingen anelse om hvordan jeg skulle klare å gå ut derfra uten at hun la merke til noe. Hun trillet bort til meg. La handa på låret mitt. "Håper ikke jeg var for slem med deg i dag?" Jeg ristet på hodet og sa at det var ikke tilfelle. Hun smilte lurt. "Jeg har lagt merke til at du ikke synes det" Handa gled opp mot kuken min. "Pleier du å bli så hard av å være hos tannlegen?" Jeg så forskrekket bort på henne. "Vi er helt alene nå. De andre har gått for dagen" Hun lot handa gli over den harde bulen i buksa mi. Jeg stønnet igjen. "Likte du å kjenne puppene mine gni mot hodet ditt? Det var bare så vidt jeg klarte å fullføre jobben"Hun kneppet opp en knapp til i skjorta si. Så dro hun den over hodet. Brystene hennes satt perfekt i en svart sexy bh. for en kropp hun hadde. Jeg ble helt satt ut. Hun satte seg over fanget mitt i tannlegestolen. "Håper det er greit at vi gjør opp på denne måten i dag" Kuken presset mot henne og all selvkontroll jeg måtte ha forsvant. Leppene mine møtte hennes og tungene våre gled sammen i et deilig vått tungekyss. Hun presset meg ned i stolen og fortsatte råkliningen. Handa mi gled bak på ryggen hennes for å åpne bhen. Hun rett seg opp og presset brystet mot munnen min. "Mmm sug på den" Jeg lukket leppene rundt den harde brystvorten og sugde forsiktig. Så hardere og hardere. Lot tennene gli over den. Hun tok tak i hodet mitt presset seg mot meg mens hoftene hennes gned fitta hennes mot kuken min.

 

Så gled hun ned. Dro ned shortsen og kastet seg over kukhodet som et rovdyr. Hardt dypt og vått sugde hun meg. Jeg kikket ned og ble møtt med et lurt smil og de deilige sexy øynene. Jeg stønnet høyt. Holdet håret hennes godt fast og førte an tempo. Denne dama kunne suge. Kukhodet svulmet opp i munnen hennes mens og jeg måtte avbryte for å ikke komme med en gang. hun reiste seg opp og lot meg rive av henne klærne. Uten å si et ord snudde hun seg mot arbeidsbenken med rumpa mot meg. Jeg dasket den. "Spre beina!" Jeg kommanderte henne og hun adlød villig. Fitta var dryppende våt. Jeg la kuken mellom rumpeballene og gled frem og tilbake. Dyppet den i den våte fittesaften og smurte inn hele rumpa hennes. SÅ gled jeg sakte inn med kukhodet og holdt det der. Hun forsøkte å presse bakover men jeg holdt henne fast. Så i et langt dypt og sakte støt presset jeg kuken helt til bunns. Hun stønnet høyt og i det jeg begynte å pumpe den harde kuken inn og ut av henne var hun så skjelven at jeg nesten måtte holde henne oppe. Jeg knullet henne fortere og hardere. Dypt. Dasket henne litt og holdt henne bakover. Bet litt i nakken og knadde puppene mens jeg knullet henne. Som et villdyr. Hardt, dypt og fort. "Jeg kommer" stønnet hun men jeg stopper ikke. Fortsetter å knulle henne mens orgasmen raser gjennom henne. Holder henne oppe og tar henne bare hardere. Holder henne fast. Akkurat da var jeg så kåt at jeg måtte komme. Hun kjenner at hun er i min makt og det tenner henne enda mer. At jeg holder henne fast mens jeg melker kuken i fitta hennes med et formål. Fylle henne opp med varm tykk sperm. Jeg kjenner det bygger seg opp og så eksploderer det. Jeg presser henne hardt mot benken mens jeg pumper inn stråle på stråle med den varme sæden min. Når jeg er ferdig snur hun seg og suger meg tom. Slikker opp restene.

"Vil du ha ny time om et år?" Hva med ny time om en uke sier jeg og smiler lurt. "Da sier vi det" sier hun og ler. "Det er ingenting som er så deilig som å få en skikkelig sats å ta med seg hjem..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...