Gå til innhold

Dama vil ha ung kuk :)


noordlig

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Ex'en min pulte en 17 åring for en god del år siden.... Det var sønnen til de som eide nabo camping vogna ved siden av oss. Han hadde "tyvelånt" camping vogna til sine foreldre en helg sammen med noen kompiser og var små full og fin i farta da han kom ranglende over til forteltet vårt ganske sent på lørdags natta og ble sittende å prate med oss og drikke litt til han i et anfall av "fylle ærlighet" plompet ut med at han hadde hatt lyst til å ha sex med ex kona mi over lengre tid, da han fant henne ubersexy til tross for at hun var 15 år eldre enn ham. Min ex kone klarte selvfølgelig ikke å holde hendene av "fatet" når hun hørte dette og måtte "kødde" litt med stakkaren og det ente med at fyren rundpulte ex kona mi til langt ut på søndagen!! Han var fryktelig uærfaren og min ex kone hadde såvidt begynte å suge ham da han kom som en foss i kjeften på henne, men etter det holdt ham på i timesvis og pulte ex kona i både hue og ræva, bokstavelig talt. Ex kona mi var med på det meste hun, men da han skulle stappe pikken opp i rasshullet hennes for tredje gang den morgenen var det nok selv for henne og jeg tror hun var vel forskynt med ung manns pikk på en lang stund.... Men absolutt å anbefale, da så unge menn faktisk klarer å pule videre selv om det nettopp har gått for dem....... Så det de mangler i erfaring tar de igjen på viljen... he he

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...