drammen68 Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 Jeg savner at forumet du er inne og leser på, skal markeres som lest etter at man har lest en gruppe. Vet at man kan klikke på knappen "vis forum som lest" men føler at det blir tungvint i lengden Det var vel sånn før, at forumet automatisk ble markert som lest ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nanox Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 Hei drammen68, Dette kommer helt ann på hvilken netteleser du bruker. Personlig bruker jeg firefox og jeg har nok samme problem som deg. Dette er da ikke vedvarende hos meg, men heller at det virker som den "glemmer" hvilke tråder jeg har lest og ikke. Forsøk med andre nettlesere hvis du syns dette er brysomt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drammen68 Posted December 14, 2010 Author Share Posted December 14, 2010 Veksler litt mellom IE og firefox......men like galt..... men klikker bare forumet som lest hver gang.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lkk Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Hvordan tråder markeres som lest kan du sette i admin-innstillingene til forumet. Hvis jeg ikke tar helt feil er dette vbulletin og da skal du finner du innstillingene her: Admin CP -> vBulletin Options -> General Settings -> Thread/Forum Read Marking Type Her burde du finne en innstilling som virker litt bedre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts