Gå til innhold

Noen for meg?


Gjest sunnmørscuck

Anbefalte innlegg

Gjest sunnmørscuck

Hei, og velkommen til meg sjøl :D

 

Etter masse forhold som har vært lite seksuelt utfordrende, har jeg kommet til at et cuckoldforhold må være tingen for meg. Har forsøkt å få med de tidligere damene mine, men gitt meg tidlig i leken uten å prøve å overtale de noe mer.

 

Jeg elsker tanken på at dama mi har seg andre steder med menn som er bedre utstyrt enn meg selv.

Det er ikke noe mål for meg å bli ydmyket i seg selv, jeg blir mest tent av at dama mi er ei tøs som knuller eldre velutstyrte menn, svarte menn og mye annet...og jeg får se film og bilder. Det er noe med dynamikken i det å aldri kunne være en av disse hingstene som tenner meg.

De politisk korrekte sier jo at str ikke betyr noe, men vi vet vel de fleste av oss at dette ikke stemmer...?

 

Håper de finnes ei kjekk dame der ute for meg, som vil ha et slikt forhold. Ellers kan jeg nevne at jeg er en kjekk og høyst oppgående person på 33 somre som holder til på Vestlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...