Gå til innhold

En manns bekjennelse


Trudelutt

Anbefalte innlegg

Jeg simpelten elsker å se kona mi knulle andre menn.

Vi har hatt trekant noen ganger opp gjennom årene, og jeg har kost meg med synet av henne når hun ble knullet av elskeren sin.

Litt etterhvert så har også tanken på at hun skal få seg en for seg selv blitt sterkere. Vi har snakket sammen om dette lenge, og her forleden ble det muligheter.

Jeg skulle bort å reise i forbindelse med jobben i 4 dager. Før jeg dro så hadde vi avtalt at om hun hadde lyst, så kunne hun få knulle en annen mann i senga hjemme, mens jeg var borte.

Trodde vel egentlig ikke at dette skulle skje da, men håpet var der jo.

Dag 2 hjemmefra, ringte jeg hjem ved 18 tiden, for å høre hvordan det sto til. En anpusten Trudelutt svarer, og jeg spør henne hva som skjer.

Jeg har besøk av en fyr, kommer det fra andre enden.

Å, sier jeg, hva skjer da?

Akkurat nå knuller han rompa mi, på kjøkkenbordet, svarer hun.

Jeg blir helt stum, og desperat kåt, men langt hjemmefra og 2 dager til borte....

Jeg ringer deg når jeg er alene igjen, sier hun, og legger på.

 

3 timer senere ringer hun, og da hadde han så vidt kommet seg ut gjennom døren, han skulle på kveldsjobb, og skulle komme tilbake når han var ferdig på jobb.

 

Han forsvant 1 time før jeg kom hjem til min deilige nypulte kone, 2 dager senere.

 

Tro dere meg, det var 2 lange dager :-), men utrolig spennende, og masse deilig sex etter hjemkomsten, mens jeg fikk detaljene for de siste 2 dager :-)

 

Og snart skal jeg på reise igjen :-)

 

Og detter er faktisk ingen røverhistorie, men en sann historie :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...