Gjest Hansanne Skrevet 11. januar 2010 Share Skrevet 11. januar 2010 Her er noen bilder som illustrerer hva en varm sommerdag gjør med min kone.. Sikkert også noen som har sett disse tidligere ett annet sted da jeg tenner på at andre liker slike bilder av min kone. Og gutter! legg ut bilder av dere dere også. Hvertfall dere som gjerne vil fylle min kone :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oslobull Skrevet 11. januar 2010 Share Skrevet 11. januar 2010 Denne hadde likt seg mellom de våte sommer leppene hennes Det kan jeg garantere:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CuckySlut Skrevet 12. januar 2010 Share Skrevet 12. januar 2010 Her er noen bilder som illustrerer hva en varm sommerdag gjør med min kone.. Sikkert også noen som har sett disse tidligere ett annet sted da jeg tenner på at andre liker slike bilder av min kone. Og gutter! legg ut bilder av dere dere også. Hvertfall dere som gjerne vil fylle min kone :) Den som bare var en bull... Nå sprutet nettopp tissen min, etter å ha runket til bildet av din kone! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hansanne Skrevet 13. januar 2010 Share Skrevet 13. januar 2010 Blir yr av taken på at en annen spruter i henne.. Kom igjen med bilder av dere da gutter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cabman Skrevet 4. mars 2010 Share Skrevet 4. mars 2010 (endret) Hei! vil dere ha kontakt med en erfaren cuckold mann? Har mange kreative ideèr :-) Er 45 år og veletablert og meget "ordentlig" i det offentlige rom :-) Edit: fjernet e-post adresse. - Norwegianhubby - moderator Endret 5. mars 2010 av Norwegianhubby Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenji123 Skrevet 10. april 2010 Share Skrevet 10. april 2010 helt nydelig elsker eldre damer med litt hår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grey Skrevet 18. april 2010 Share Skrevet 18. april 2010 Aldeles herlige bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norwBull Skrevet 4. juni 2010 Share Skrevet 4. juni 2010 Ser veldig spiselig ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OsloParet77/78 Skrevet 6. juni 2010 Share Skrevet 6. juni 2010 Utrolig deilig kone du har, deilig våt og hoven fitte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LuckyLuke Skrevet 7. juni 2010 Share Skrevet 7. juni 2010 Her er noen bilder som illustrerer hva en varm sommerdag gjør med min kone.. Sikkert også noen som har sett disse tidligere ett annet sted da jeg tenner på at andre liker slike bilder av min kone. Og gutter! legg ut bilder av dere dere også. Hvertfall dere som gjerne vil fylle min kone :) ... lovely ... ... come and ride ... ... glede meg ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LuckyLuke Skrevet 7. juni 2010 Share Skrevet 7. juni 2010 ... ville elske å slikke og suk at fitte til hun kommer for første gang ... ... deretter å ta henne for en fin tur ... Kom og ta ... gleder meg ... J Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panda Skrevet 13. oktober 2010 Share Skrevet 13. oktober 2010 deilige bilder ,tåler flere sånne flotte bilde mmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eroen Skrevet 16. oktober 2010 Share Skrevet 16. oktober 2010 Deilig fitte liker at den er litt hårete, skulle likt å kjørt annacondaen opp der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trucker43 Skrevet 6. desember 2010 Share Skrevet 6. desember 2010 tenk å fyllt henne for deg... t Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.