Guest Hansanne Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 Her er noen bilder som illustrerer hva en varm sommerdag gjør med min kone.. Sikkert også noen som har sett disse tidligere ett annet sted da jeg tenner på at andre liker slike bilder av min kone. Og gutter! legg ut bilder av dere dere også. Hvertfall dere som gjerne vil fylle min kone :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oslobull Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 Denne hadde likt seg mellom de våte sommer leppene hennes Det kan jeg garantere:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CuckySlut Posted January 12, 2010 Share Posted January 12, 2010 Her er noen bilder som illustrerer hva en varm sommerdag gjør med min kone.. Sikkert også noen som har sett disse tidligere ett annet sted da jeg tenner på at andre liker slike bilder av min kone. Og gutter! legg ut bilder av dere dere også. Hvertfall dere som gjerne vil fylle min kone :) Den som bare var en bull... Nå sprutet nettopp tissen min, etter å ha runket til bildet av din kone! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hansanne Posted January 13, 2010 Share Posted January 13, 2010 Blir yr av taken på at en annen spruter i henne.. Kom igjen med bilder av dere da gutter! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cabman Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 (edited) Hei! vil dere ha kontakt med en erfaren cuckold mann? Har mange kreative ideèr :-) Er 45 år og veletablert og meget "ordentlig" i det offentlige rom :-) Edit: fjernet e-post adresse. - Norwegianhubby - moderator Edited March 5, 2010 by Norwegianhubby Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenji123 Posted April 10, 2010 Share Posted April 10, 2010 helt nydelig elsker eldre damer med litt hår. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grey Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 Aldeles herlige bilder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
norwBull Posted June 4, 2010 Share Posted June 4, 2010 Ser veldig spiselig ut! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OsloParet77/78 Posted June 6, 2010 Share Posted June 6, 2010 Utrolig deilig kone du har, deilig våt og hoven fitte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuckyLuke Posted June 7, 2010 Share Posted June 7, 2010 Her er noen bilder som illustrerer hva en varm sommerdag gjør med min kone.. Sikkert også noen som har sett disse tidligere ett annet sted da jeg tenner på at andre liker slike bilder av min kone. Og gutter! legg ut bilder av dere dere også. Hvertfall dere som gjerne vil fylle min kone :) ... lovely ... ... come and ride ... ... glede meg ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuckyLuke Posted June 7, 2010 Share Posted June 7, 2010 ... ville elske å slikke og suk at fitte til hun kommer for første gang ... ... deretter å ta henne for en fin tur ... Kom og ta ... gleder meg ... J Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panda Posted October 13, 2010 Share Posted October 13, 2010 deilige bilder ,tåler flere sånne flotte bilde mmm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eroen Posted October 16, 2010 Share Posted October 16, 2010 Deilig fitte liker at den er litt hårete, skulle likt å kjørt annacondaen opp der... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trucker43 Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 tenk å fyllt henne for deg... t Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts