Gjest Dixie Skrevet 10. november 2013 Share Skrevet 10. november 2013 Er det bare jeg her inne som har ei jente som til tider er rimelig blond? Her om dagen diskuterer jeg og jenta mi analsex og jeg spør henne om når jeg skal få prøve ordentlig, og da smeller det fra henne: "Kuken din er altfor feit, så det blir etter du har fettsugd den!" Min eneste tanke etter dette var: "eeeeeeeeh....?" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 10. november 2013 Share Skrevet 10. november 2013 Hehehe.. Her kunne jeg fylt opp flere sider. Men holder klok av skade munn;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tøs1 Skrevet 10. november 2013 Share Skrevet 10. november 2013 Hehehe.. Her kunne jeg fylt opp flere sider. Men holder klok av skade munn;) Godt å høre at det ikke bare er jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eugene Skrevet 10. november 2013 Share Skrevet 10. november 2013 Slapp av, hun er ikke blond. Egentlig er hun svart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 11. november 2013 Share Skrevet 11. november 2013 Hehehe.. Her kunne jeg fylt opp flere sider. Men holder klok av skade munn;) Tror nok du skal det ja, goldielocks! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mars12 Skrevet 17. oktober 2020 Share Skrevet 17. oktober 2020 Hadde en kjæreste en gang som ofte ble så bråkåt "Nå er jeg kåt som et uvær" sa hun og begjynte å dra av seg buksene. Jeg måtte jo selvfølgelig følge opp med å gjøre det samme. Hun la seg raskt på ryggen i sofan og sprika rett ut med låra. Jeg ville finne noe å legge under for jeg visste jeg skulle grise til fitta hennes. Ikke tenk på det sa hun,for i denne sofan har jeg allrede knulla så mye allikevel 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cleanupman Skrevet 8. februar 2021 Share Skrevet 8. februar 2021 mars12 skrev (På 17.10.2020 den 23.56): Hadde en kjæreste en gang som ofte ble så bråkåt "Nå er jeg kåt som et uvær" sa hun og begjynte å dra av seg buksene. Jeg måtte jo selvfølgelig følge opp med å gjøre det samme. Hun la seg raskt på ryggen i sofan og sprika rett ut med låra. Jeg ville finne noe å legge under for jeg visste jeg skulle grise til fitta hennes. Ikke tenk på det sa hun,for i denne sofan har jeg allrede knulla så mye allikevel Sånne jenter liker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mars12 Skrevet 11. februar 2021 Share Skrevet 11. februar 2021 (endret) Cleanupman skrev (På 8.2.2021 den 16.18): Sånne jenter liker jeg Den gang når jeg var ca 30 syns jeg ikke det var så spennende. Nå derimot liker jeg det veldig bra. Har veldig lett for å få stiv kuk når jeg hører slikt nå. Hun dama der var veldig spesiell på den måten at når vi dro fra hverandre noen uker ble hun veldig lei seg og felte nen tårer mens hun sa: "jeg tviler på om jeg klarer å holde meg unna mannfolk særlig lenge når du drar" Endret 11. februar 2021 av mars12 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder.par Skrevet 12. juli 2022 Share Skrevet 12. juli 2022 Cleanupman skrev (På 8.2.2021 den 16.18): Sånne jenter liker jeg Beste jentan i verden mene æ.. dem e ærlig.. alt anna kan en bli enig om.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.