Gå til innhold

Noe annerledes...


fotogal

Anbefalte innlegg

En kveld i høstferien lager mannen min deilig mat. Han hadde allerede bedt meg kle meg fint da vi får en gjest som skal spise med oss. Jeg dekker bordet iført en kort kjole, en liten hvit truse, en tynn hvit BH slikt som Tor liker og hvite selvsittende strømper. Ikke spesielt utfordrende, heller elegant, men fantasien min har allerede begynt å røre på seg. Han går så hemmelighetsfullt rundt på kjøkkenet og kikker på meg med et blikk jeg ikke kjenner igjen. Jeg hører en bil trille nedover bakken og inn på parkeringen, jeg kjenner spenningen dirre i kroppen da jeg ikke vet helt hva som venter oss. Når det ringer på døren går han ut og lukker opp. Så kommer han inn med HAM, det er nesten negeren min, han som jeg hadde pratet litt med og fått godt kontakt med på Cupido. Men er det er selvsagt ikke ham, det kom bare litt bardus på, for jeg forventet noen annet enn dette.

 

Men det gikk nå av i likeste laget og middagen gikk med til løst snakk om alt mellom himmel og jord – og selvfølgelig også noe som nærmer seg det intime. Herlig som litt vin kan få tabuene til å blekne. Jeg lager kaffe og te og sørger for å pusle litt rundt mens jeg lytter spent til samtalen deres. Mannen min uttrykker sin tilfredshet med meg overfor HAM. De smaker på cognacen og Tor forteller til min bestyrtelse at jeg kan bli ganske frimodig når jeg bare blir varmet godt opp og er i det rette humøret.

 

Mannen min tar en pause og betrakter HAM, Fred som han heter for å se om han har overskredet grensen. Jeg studerer også gjesten vår. Det gode ved dresser er at de sitter så løst at man ikke umiddelbart kan se om det er noen reaksjon. Jeg fantaserer om hva som foregår i hodet og buksen på HAM. Tenker han på om vi har gjort slikt som dette tidligere, eller prøver han å forestille seg meg naken? Jeg synes at øynene har blitt litt blanke – eller er det bare vinen og cognacens skyld? La oss sette oss bort i sofagruppen sier jeg for å bryte av mannen min. Jeg smilte litt for seg selv når jeg sa det, hun er i godlage nå tenkte han nok siden jeg foreslo sofaen.

 

Mannen min snur stolen mot salongbordet og setter seg. Han virker kjempekåt, kan visstnok ikke komme fort nok i gang. Han trekker frem noen bånd fra under sofaen som han må ha lagt der tidligere, surrer de rundt armlenene på stolen, og ber meg binde hendene hans slik at han blir pent nødt til å bli sittende som passiv tilskuer. Oi, er du så kåt du da? Få se, sier jeg og åpner buksa hans. Pikken spretter ut når jeg drar av ham slik at han sitter naken nedentil. Jeg suger ham lett før jeg snur meg mot negeren vår, som nå står rett opp og ned og ser ut til å være litt i villrede. Kjolen min glir enda lenger opp da jeg setter meg i sofaen, og vinker ham bort til meg. Han har tidligere i dag sagt at han liker å være den aktive, og jeg har også latt ham vite at det egentlig passer meg best. Han setter seg sakte ned foran meg, legger en hånd på hvert kne og presser forsiktig bena mine ut til siden, eller presser er vel ikke det rette ordet. Jeg skrever faktisk villig ut. Den tynne trusen min er våt. Jeg må erkjenne at hele scenen har opphisset meg, for jeg er ganske sikker på at mannen min aldri ville ha invitert negeren, om ikke han hadde tenkt å gi meg ekstra valuta i kveld. Jeg tar et siste blikk på ham, minner han på med blikket mitt at nå må han ikke bruke alt han har bare på meg.

 

Det var rart å sitte sånn med en fremmed mann. Tanken var både umoralsk og skremmende, men den var der og ville ikke forsvinne. Jeg visste jeg burde stoppe men jeg ville ikke nå. Forsiktig trakk han glidelåsen i kjolen litt ned. Nå vred jeg litt på hodet og kikket lystent på mannen min, det lille øyeblikket var nok til at jeg så glansen og spenningen i øynene hans. Han så på meg da hånden la seg diskret på brystet mitt. Hånden hans beveget seg nesten umerkelig. Nå følte nok Fred seg selv ganske sikker på at dette hadde ikke jeg noe imot, for da hadde jeg nok stoppet det for lenge siden. Tanken gjorde ham nok både kåt og dristigere.

 

Glidelåsen i kjolen ble trukket så langt ned som han fikk den. Fred smilte skjevt, han tok et godt tak i mitt lange lyse hår og løftet det opp og trakk det bakover. Hodet mitt fulgte automatisk med og han fikk fritt utsyn ned i den sterkt utringete kjolen, brystene formelig skrek om å bli sluppet fri. Nå var Freds hånd var allerede kommet innenfor det tynne kjolestoffet og funnet et fast bryst som nå lå mykt i hånden hans med en struttende brystvorte. Stroppene på kjolen ble trukket fremover og blottet den fine hvelvingen av brystene mine. Jeg ville vise mannen min brystene mine. Jeg vise ham når en fremmed mann kjælte med brystene mine, de hvite brystene lå og duvet i de svarte hendene. Forsiktig prøvde jeg selv å trekke kjolen nedover, trakk i kjolen nedover for så å lette litt på meg så vi fikk den av, dro glidelåsen ned den siste biten så kjolen gled av. Nå er jeg nesten naken og dere er fortsatt nesten helt påkledd poengterte jeg høylytt. Jeg merket det godt nå at jeg hadde lyst på ham, men gjorde ingen ting med det for å minske det erotiske med situasjonen. Da han slapp håret mitt reiste han litt på seg, la armene rundt halsen på meg og ga meg igjen et sugende kyss. Han reiser seg sakte, han har ikke sett meg helt naken enda, så han lar hendene gli oppover kroppen min mens han presser kroppen inntil meg De mørke smidige fingrene hans glir forsiktig nedover kroppen min, et lite nikk fra meg til Fred var nok til at han løsnet BH stroppen og brystene mine veltet deilig fremover, frie og franke pekte de stive brystvortene på ham. Jeg var sikkert synlig rød i kinnene nå for brystvortene struttet og jeg pustet heftig. Jeg reiste meg for å legge kjolen bort og ble stående litt i bare trusa. Fred var der straks og fikk hånden inn mellom lårene mine, jeg kastet på hodet og la det bakover. Uten å si noe viste jeg tydelig at jeg ville kysses, det forundret nok mannen min som så på at han la leppene over mine og kysset meg, lenge stod vi og kysset, koste med hverandre. Kåtheten hadde tatt min siste rest av fornuft, om jeg hadde hatt noen. Mens tungene våre lekte førte han hånden ned over magen. Jeg gjorde ikke tegn til å ville stoppe den eller vri meg unna, så hånden hans kom ned til den minimale trusen, gled innenfor og nedover til den våte fitta mi.

 

Han gled inn i mellom leppene og knullet meg med tommeltotten, slik at jeg stønnet høyt inn i munnen hans mens vi fortsatte å kysse. Han satte seg på kne foran meg mens han rullet trusa nedover, lot tungen gli inn i toppen på sprekken min, løftet opp den ene foten slik at når den la seg på skulderen hans så åpnet jeg meg slik at tungen fikk lepje i seg saftene mine. Jeg klarte ikke holde meg klar og ba ham om å reise seg samtidig som jeg ség ned på kne foran ham. Nå hadde ikke jeg på plan å være helt passiv jeg heller. Jeg finner kjapt frem til beltepennen hans, åpner den sakte og drar ned glidelåsen, jeg løfter meg opp litt og lar nesen presse seg inn i åpningen og gnir bulen inni der. Lar så buksen gli nedover de mørke og kraftige lårene mens jeg drar trusen ned og ut vipper ett halvstivt stor nydelig sort pikk. Jeg lener meg frem og kysser det kneisende hodet forsiktig, lar tungen gli langsetter mens jeg kjenner han stivner og blir hardere underveis, jeg legger en hånd rundt det varme skaftet og drar rolig litt frem og tilbake. Jeg snur meg mot mannen min. Han puster tungt der han sitter. Pikken står stiv inntil magen hans, og jeg leser i øynene at han så inderlig gjerne skulle sett oss knulle nå, sett at jeg åpnet fitta og sakte ble utvidet mens jeg gled nedover stanga. Negeren og jeg setter oss på kne foran stolen hans og jeg griper om pikken hans. Før jeg vet ordet av det har negeren bøyd seg over meg og slikker pikken hans. Jeg bøyer meg fram og vil være med. Tungene våre møter hverandre i lek over Tor’s pikk. Det er en fryd og kjenne ham rykke til i stolen når negeren åpner munnen og lar ham gli inn i munnen sin. Samtidig som jeg har en plan om at min mann skal gjøre ham klar for meg. Jeg vil se ham suge dette monsteret av en pikk, smøre ham med spyttet sitt, gjøre det lettere for meg å ta imot ham. Negeren setter seg over armlenet på stolen. Jeg griper pikken hans og fører den opp til min manns munn. Jeg vet han er god til å suge, og det varer heller ikke lenge før negeren begynner med knullebevegelser mot han. Spyttet renner fra min manns munn, og jeg er blitt så avsindig kåt av å se på.

 

Jeg kikker ned på mannen min, og spør. Skal jeg knulle ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nei, hører jeg negeren si, her er det jeg som knuller. Jeg setter meg på kne over mannen min i stolen, bøyer meg nedover ham og slikker leppene hans idet negerens hender glir inn i en våte fitta, lar dem gli frem og tilbake før han bakfra sakte sklir innover i meg med den digre pikken sin. Jeg klarer ikke å holde et stønn tilbake, et halvveis nei, unnslipper munnen min, åh, Tor han kommer i meg nå, han er så stor at han sprenger meg. Langsomt trer han meg lenger og lenger inn på meg, tilslutt er han helt til bunns, kjenner han presser seg inntil meg, jeg griper ansiktet ditt og suger på leppene dine samtidig som jeg kjenner hendene hans på hoftene mine og han begynner å knulle meg, dypt og rytmisk. Deilig å han ham dypt inni meg bakfra, inntil meg, hendene hans om fremover nå når han gled lett i min kåte tunnel, nå gled han uten motstand og lot hendene omfavne brystene mine mens vi knullet oppå Tor som satt fast, dette dreide seg kun om oss to nå. Jeg lot pikken hans svuppe ut, la meg bakover og skubbet lett til han som straks flyttet seg for å gi meg plass. Jeg la seg ned med vidt sprikende ben og strakte hendene mine etter ham, inviterte ham inn i igjen, trakk han ned over meg. Hodet mitt lå på sofaputen. Jeg trakk opp knærne og åpnet meg villig for å lette adkomsten for Fred. Pikken hans gled opp og ned noen ganger mellom de nå våte glatte kjønnsleppene.

 

Jeg ventet på ham, åpen og klar. Han plasserte pikken mot åpningen og lot den gli inn, åh, for ett herlig syn se pikken gli innover, jeg klarte ikke holde tilbake ett lite grynt. Så var hele pikken hans inne. Den kom ut igjen, glinsende våt og gled inn igjen, jeg la leggene mine over skinkene Fred. Noe som sikkert lignet et smil gikk over ansiktet mitt før jeg åpnet munnen og satte trut munn mot Tor. Vi kysset begjærlig. Tor så på oss, bare få centimeter fra. Nå var det han som tok tak i haken min og snudde hodet litt mer mot seg og kysset meg dypt, tungene våre lekte heftig, mens Fred fortsatte å kysse meg og han dro meg med. Jeg fikk løftet den ene foten, ble liggende litt mer på siden fikk armene fri slik at jeg fikk løsnet båndene til Tor og han kom seg fri. Jeg vil dere skal komme i meg. Fred kom til meg, la meg få deg mer, presset jeg frem. Jeg vendte meg mot Fred og trakk han mot meg. Han var ikke sen å komme seg på plass. Jeg løftet beina, sprikte og lot han komme helt inn. Bare kom hvisket jeg til. Tor hadde trukket seg tilbake til sin posisjon på gulvet og så rett opp mellom de sprikende lårene mine. Han lå og nøt pikken som gikk inn og ut av fitta mi. Jeg kjente at Fred kom med hånden sin inn under oss og fant frem til en glinsende brune muskelen min. Heftig gned han fingertuppene mot den, jeg kjente en finger gled innover i rumpen. Jeg måtte se ansiktet han var andpusten og halspulsåren viste tydelig. Jeg holdt ham og presset ivrig kjønnet mitt imot hans kuk og ivrige støt. Utrolig, jeg ble så kåt at jeg holdt på å komme bare av synet av kuken hans som tok meg. Han hadde sikkert to fingre inne i den lille muskelen min nå. Jeg gikk nesten i bro med den svære mannen opp på meg. Akkurat da han presset seg inn i meg igjen så bad jeg ham om å sette seg så i stolen så jeg kunne sette meg på ham.

 

Jeg var raskt over ham, skrevet ut over ham med fronten mot Tor som lå og runket mens han så på han som holdt meg på hoftene mens jeg tredde fitta si ned på digre svarte kuken hans. Tor stønnet svakt mens vi begynte å bevege på oss. Jeg klarte heller ikke å holde tilbake noen stønn, jeg nøt hvert støt. Tor måtte bare la tunga komme på fitta mi og han kjente nok pikken hans også tenker jeg. Plutselig glapp han ut av fitta mi og Tor fikk pikken hans mellom leppene sine. Varm og hard var den, holdt allerede på å eksplodere da han begynte å suge ham. Men jeg tok godt tak rundt skaftet og styrte pikken hans inn igjen og fortsatte å ri ham. Han knadde brystene mine og kløp i vortene, og da kom en lang sammenhengende orgasme som jeg ikke ville skulle slutte med en gang. Jeg løftet meg svett av ham og stilte meg på kne, han fulgte etter og tredde seg inn bakfra. Pikken hans gikk taktfast ut og inn, tilslutt greide han ikke å holde seg lenger og han tømte seg i meg, jeg kjente den varme spruten fylle meg opp. Han trakk seg ut og det rant sæd av meg.

 

Vi lå litt og nøt de varme bølgene som gled over oss og etter å ha hentet oss litt inn igjen la han seg ned og tok meg i hånda og dro meg mykt over seg, jeg satte meg villig oppå ham, pikken hans stod der, stor og hard og jeg gled nedover mot den til den stod opp i mellom rumpeballene mine. Jeg lettet litt på meg og han skled igjen mykt inn i mellom de glatte leppene mine. Jeg nøt ham og red ham taktfast mens han sugde på brystvortene mine. Da så jeg Tor ligge der, så jeg la meg ned med fronten mot ham og han la seg til bak meg, jeg tok godt tak i pikken hans og styrte den inn igjen. Så la jeg den ene foten oppe på hoften hans og den andre ut på kanten til Tor. Han slikket foten min mens jeg knullet ham og stønnet. Han trakk seg ut av meg og sprutet, presset pikken i meg igjen og tømte seg helt denne gangen. Jeg fikk ladningen til en annen mann, deilig var det. Tor var så kåt at han visste ikke hva han skulle gjøre. I alle fall så skubbet jeg Fred bort så snart de løsnet litt på grepet. Jeg akte seg ned til Tor og ba ham om å slikke fitta mi ren for fitte safter og sæd før han fikk knulle meg, pikken hans gled lett inn meg nå som jeg var full av hans væsker, måtte bare komme. Fy faen du er våt, nypult, jeg kommer stønnet han og jeg svarte ham, Ja elskede, bare kom i meg du også. Han klarte ikke å vente et sekund lengre, bare lot det stå til og sendte satsen sin i meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...