mb_oslo Skrevet 3. november 2013 Share Skrevet 3. november 2013 Ung mann på 24 fra Oslo søker en kvinne eller et par for deilig sex. Jeg søker primært en kvinne eldre enn meg selv da jeg tenner mest på dette, men alder er ellers ingen hindring så lenge vi finner hverandre tiltrekkende. Jeg liker å ta kontrollen og ha røff sex og søker derfor en kvinne som liker det samme som meg. Jeg har erfaring med eldre kvinner og trekanter hvor kvinnen er i sentrum fra før og ønsker derfor å oppleve dette igjen. Jeg har et bilde på profilen min, men kan selvsagt sende flere bilder til de som er interessert. Hvis en kvinne eller et par i Oslo er interessert i å møte en hyggelig og oppegående ung mann håper jeg dere sender meg en PM:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mb_oslo Skrevet 5. november 2013 Forfatter Share Skrevet 5. november 2013 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse Brostad Skrevet 5. november 2013 Share Skrevet 5. november 2013 Hei, ja vi er både eldre og også fixsert på litt røffe tak, så ta kontakt på chat´n så kan vi utveksle litt mere rundt fanasier og ønsker Lasse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.