Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heisann!

For noen månder siden var et cuckoldpar så snille og lånte meg et soverom i Bergen noen lørdager så jeg kunne ta gitartimer. Jeg fikk et soverom som var vegg-i-vegg med soverommet til paret, og fikk alltid besøk av fruen i huset om kvelden etter at alle i huset hadde lagt seg. Mannen må nok ha vridd seg i sengen menst han måtte ligge å høre på knirkingen og dunkingen som kom fra gjesterommet når fruen "gikk på do". Hun fortalte meg neste dag om hvordan hun fikk mannen sin til å gjøre henne ren etter at jeg hadde vært der og sølt henne til ^^

Jeg er en kjekk mann på 26 år som søker et cuckold par med et ledig rom i Bergen én kveld i helgen, noen helger fremover i tid. Jeg er en seriøs person, men liker å holde meg diskret så derfor bruker jeg ikke et profilbilde på denne siden. Tar dere kontakt med meg skal dere få vite alt dere ønsker å vite om meg, og jeg gir selvsagt fra meg bilder av det dere måtte trenge. Møter dere gjerne om kjemien stemmer for en prat over en kopp kaffe.

Mvh

Neme 87