Gå til innhold

Søker cuckoldpar i Bergen


Neme

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

For noen månder siden var et cuckoldpar så snille og lånte meg et soverom i Bergen noen lørdager så jeg kunne ta gitartimer. Jeg fikk et soverom som var vegg-i-vegg med soverommet til paret, og fikk alltid besøk av fruen i huset om kvelden etter at alle i huset hadde lagt seg. Mannen må nok ha vridd seg i sengen menst han måtte ligge å høre på knirkingen og dunkingen som kom fra gjesterommet når fruen "gikk på do". Hun fortalte meg neste dag om hvordan hun fikk mannen sin til å gjøre henne ren etter at jeg hadde vært der og sølt henne til ^^

 

Jeg er en kjekk mann på 26 år som søker et cuckold par med et ledig rom i Bergen én kveld i helgen, noen helger fremover i tid. Jeg er en seriøs person, men liker å holde meg diskret så derfor bruker jeg ikke et profilbilde på denne siden. Tar dere kontakt med meg skal dere få vite alt dere ønsker å vite om meg, og jeg gir selvsagt fra meg bilder av det dere måtte trenge. Møter dere gjerne om kjemien stemmer for en prat over en kopp kaffe.

 

Mvh

 

Neme 87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...