Gå til innhold

Gjest TheQueenAndSirDuke

Anbefalte innlegg

Gjest TheQueenAndSirDuke

Må bare dele med dere en fantasi som har fått pikken min til å stå som et spett i flere uker, som er det eneste som gjelder på soverommet vårt for tiden, og som vi håååper kanskje kan blir noe mer enn fantasi. Noe av fantasien kommer fra Stine (kona), resten fra meg, og det er ikke alt jeg har turt å dele med henne en gang (ennå...).

 

Det begynte i sommer (i virkeligheten!) når Stine fikk en afro-amerikansk kollega, vi kaller ham Chris. Stine og Chris fant veldig raskt en god tone, han er singel, kjekk og sjarmerende og en jævel til å flørte. Etter en firmafest i høst, hvor de danset mye sammen, men ikke noe uanstendig skjedde, begynte hun å "ta ham med i sengen" og fantaserte om ham når vi hadde sex. Dette gjorde meg sprengkåt, for som regel er det jeg som står for fantaseringen (mens hun leverer i virkeligheten!).

 

En ettermiddag for noen uker siden, da jeg hadde hjemmekontor, kom Stine litt tidligere hjem fra jobben. Jeg var opptatt og fulgte ikke med på hva hun drev med, før jeg merket at hun stod inne på kontoret. Jeg kikket opp, og der stod hun splitter naken og strøk seg over puppene og lekte med fitta si. Jeg så med en gang at hun var klissvåt. Det er ikke hver dag sånt skjer, så jeg spratt opp og kledde lynraskt av meg selv. I mellomtiden la hun seg på pulten min og sprikte, slik at jeg kunne slikke fitta hennes når jeg satt meg igjen. Jeg spurte hva denne deilige overraskelsen skyldtes, og mens jeg slikket videre kunne hun fortelle at hun hadde fantasert om Chris hele veien på vei hjem i bilen. De hadde tatt heisen ned i garasjehuset på jobben sammen, og han hadde flørtet enda friskere enn vanlig, håpet han snart skulle få danse tett med henne igjen, og kysset henne farvel på kinnet mens han holdt henne på hoften.

 

Jeg reiste meg opp og styrte pikken mot fitta hennes, den var så åpen og glatt at jeg sank til bunns så fort at jeg nesten mistet balansen. Mens jeg knullet henne langsomt, og hun lekte med klitorisen sin, fortalte hun at hun med en gang hadde begynt å fantasere om at Richard dro av henne klærne i garasjen. Så satte hun seg på huk foran ham og dro en diger negerpikk ut av buksesmekken hans og begynte å suge. Hun sugde og ronket ham til han sprutet, det kom så mye at hun ikke klarte å svelge alt (slik hun elsker!) og det rant sperm nedover puppene hennes. Da la han henne baklengs ned på panseret på en bil, spredte bena hennes og slikket henne til hun kom. "Da kom i jeg bilen mens jeg onanerte i køen!" fortalte hun. Så drømte hun videre at han var blitt hard igjen, og kjørte kukken i henne, der hun fortsatt lå og spriket på et bilpanser i et garasjehus, splitter naken, mens han fortsatt hadde dress og slips og pikken ut av buksesmekken. Når hun fortalte at han i fantasien hennes knullet henne til han fyllte fitta hennes også med sperm, fylte jeg fitta hennes i virkeligheten, på pulten min, mens hun kom så hun ristet.

interracial-car-sex.jpg

(Bildet er lånt fra nettet, men jeg håper dette er Stine og Chris en dag!

Må bare skyte inn at denne garasjehistorien er ekstra sterk for oss, fordi Stine en sommernatt da hun var 18 ble knullet halvnaken og edru på sitt eget bilpanser i det åpne parkeringshuset under konserthuset (i Oslo), av en godt voksen mann hun hadde møtt på et utested samme kveld, som hun ikke visste navnet på, og som hun aldri så igjen. Ei skikkelig sklie før hun møtte meg, altså!).

 

Dette har vi fantasert om sammen hele tiden siden, men jeg begynte også snart å fantasere mer - det skal jeg straks fortelle dere om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...