Gå til innhold

Hjem fra Jobb. Del 1


Pinglekuk

Anbefalte innlegg

Dette er noe vi begge ønsker skal skje. Så det er en Fantasi som venter på å bli oppfyllt :p

 

 

Hun har jobbet forferdelig mye overtid i det siste, kommet sliten hjem annenhver kveld, jeg har syntes synd på henne og skjemmet henne bort med god mat og en betryggende armkrok isoffakroken foran TVn så hun får roet ned etter en "stresset" dag..

 

Fredagen kommer, jeg gleder meg til å komme hjem, på vei hjem prøver jeg å ringe kona, men ingen svar. Håper hun ikke må jobbe overtid i dag, har planer om å få lurt til meg litt sex :rolleyes:

Kommer inn døren hjemme, ser halsbåndet og kuklåsen ligge klart som vanlig på benken i gangen.. Får ikke gå inn uten å ta dette på..

Ser noen fremmede sko..?? Tenker ikke så mye over det!!

Lukker opp døren etter jeg har tatt på meg kuklås og halsbånd....Skal til å rope, Elskling, jeg er......****???

Jeg hører tydelige stønn og knulle lyder.... WTF?

Sniker meg opp trappen til stua å blir stående bak stuedøren, ser inn.... Der står kona mi godt bredbent i sine sorte lårhøye lakkstøvletter fremoverlent på spisebordet med en fremmed mann med et grovt utstyr pumpende i henne bakfra.

Jeg hikster stille, biter meg i hånden for ikke å avsløre meg... Kjenner sjalusien bre seg...Men kåtheten overtar fort!

 

ser han gi henne klask på rompa med hånda si mens han knuller henne med lange dype jokk... Jeg er sjokkert over str på kuken hans og at Min kone tar den lett..

Hører hun stønne i rå kåtskap og lyst.. Hører hun be han ta henne hardere..

"Kom igjen elskling, knull meg hardere..Fyll meg med sperm elskede".

Jeg kjenner hjertet hoppe i kaning fart..Elskling??? Elskede???

 

Han er ikke vanskelig å be..Ser han pumper kuken sin i et hardt tempo..holder godt rundt hoftene hennes og drar henne på kuken sin..han stønner navnet hennes..

Hører han brøle høyt..Skjønner han spruter i kona mi!!!

Hun smiler ømt til han.... Aaah deilig elskling!! hun går ned på kne foran han og slikker kuken hans ren... Ser kuken hans bli fort hard igjen..

Hun legger seg på rygg på spisebordet..Spriker villig for han...

 

Da ser hun meg............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...