appiooo Skrevet 1. juli 2014 Share Skrevet 1. juli 2014 Hei Glemte de å gi oss besked da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zak262 Skrevet 2. juli 2014 Share Skrevet 2. juli 2014 Hvor annonserer hun da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest HenryMiller Skrevet 3. juli 2014 Share Skrevet 3. juli 2014 Gi beskjed neste gang din venninne skal ut i naturen, da, Silje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HW-Silje Skrevet 4. juli 2014 Share Skrevet 4. juli 2014 Jeg vet du allerede kjenner henne Henry M. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest HenryMiller Skrevet 4. juli 2014 Share Skrevet 4. juli 2014 Da får jeg ta en prat med henne☺ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teaser Skrevet 7. juli 2014 Share Skrevet 7. juli 2014 Hallo. Og der sluttet det.....??? I februar.....???? Hva skjedde med våren og nå når sommeren har vist sitt blide varme ansikt....?? Noe dogging på gang - evt hvor skjer det...?? Føler det er mye snakk og lite action, eller så er det små hemmelige klikker som søker sammen. Am I right or am I wrong....???? :-) Hilsen teaser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lickadilly Skrevet 10. november 2014 Share Skrevet 10. november 2014 Var på tangen i forrige uke - vått på mange måter ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
appiooo Skrevet 11. november 2014 Share Skrevet 11. november 2014 Hei Fortell litt da ,-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lickadilly Skrevet 12. november 2014 Share Skrevet 12. november 2014 hva kan jeg si - det ble vått , vilt og vakkert .. Vi var ett par - og 5 menn som var relativt aktive .. Nå er vel Tangen ikke helt uproblematisk lengre - politiet er der relativt ofte Problemet er at det omsettes en del ting , som samfunnet ikke helt er tilfreds med .. Og det kan jo være både og ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.