Turcko Skrevet 8. oktober 2013 Share Skrevet 8. oktober 2013 Hva skal man gjøre med situasjonen!? Er for mange kåte griser her inne som setter oss gentleman i skyggen/ødelegger for de som søker boe hyggelig og ikke noe grisebinge? Noen tips eller råd for å skille oss snille mot de "onde"? Setter pris på svar! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 8. oktober 2013 Share Skrevet 8. oktober 2013 Jeg tror jentene og parene her inne selv ser svært raskt hvem som er gentlemen og hvem som bare er "kåte griser". Jeg vil vel selv heller kalt dem "uhøflige, og menn med et usedvanlig overvurdert selvbilde", men vi snakker nok om om de samme. De ødelegger nok mest for seg selv vil jeg tro. ha en strålende kåt kveld. Iorna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pinglekuk Skrevet 9. oktober 2013 Share Skrevet 9. oktober 2013 Enig med iorna der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillin Skrevet 9. oktober 2013 Share Skrevet 9. oktober 2013 hear hear Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruks Skrevet 10. oktober 2013 Share Skrevet 10. oktober 2013 Jeg velger å se motsatt på det. De kåte ubehøvlede grisene fremhever heller de som har litt folkeskikk og er opptatt av at ikke bare de selv skal ha en fin opplevelse. Det krever faktisk ikke så veldig mye kommunikasjon for å avsløre de fleste av dem. På den andre siden så er det jo de parene som ønsker å skape seg en "grisebinge" eller ha treff med de uhøflige - som du så elegant kaller det Og hvem er egentlig vi til å fortelle andre hvordan sex de skal ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
par78 Skrevet 11. oktober 2013 Share Skrevet 11. oktober 2013 nå søker ikke vi noen nye bekjentskaper - men har da snakket med opptil flere på chatten. Vårt inntrykk er nå at de fleste er oppegående og OK. Hovedgrunnen til at vi ikke ønsker videre kontakt er som nevnt at vi ikke ønsker videre kontakt, og skulle vi det så ødelegger avstanden for mange bekjentskaper. Men utover det ville vi potensielt kunne blitt kjent med flere av mennene her inne vi ;-) Som det sies, det tar ikke altfor lang tid å skjønne hvor i landet folk ligger. Og de som oppfører seg som løkruller fremhever egentlig bare de andre vettuge ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest roligkar Skrevet 11. oktober 2013 Share Skrevet 11. oktober 2013 Stort sett kjekke folk de jeg har snakket med. En må vel regne med litt "fælinger" desverre. En bør vel kansje ikke være for prippen på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest LottieGirl Skrevet 14. oktober 2013 Share Skrevet 14. oktober 2013 Har også greie erfaringer så langt. En eller annen litt "desperat" melding innimellom, men ser ikke på det som noe problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HIM616 Skrevet 14. oktober 2013 Share Skrevet 14. oktober 2013 I likhet med mange andre her så må jeg si at jeg bare har mange fine erfaringer.. Nå er det jo klart, det er vel den gruppen jeg kommer fra som kanskje har de mest utprega "grisene", but then again man kan vel ikke forvente noe annet på sider som dette? Selv prøver jeg ihvertfall å være så hyggelig og imøtekommende mot de jeg prater med som mulig, men det er klart det er vel en del skepsis ute å rår grunnet de som kanskje ikke har samme approach som meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roar.h Skrevet 14. oktober 2013 Share Skrevet 14. oktober 2013 Grisete og useriøse mannfolk, jaja det finnes flere av dem, men det jeg synes er trist er at det er enslige menn her inne som utgir seg for å være par. Fatter bare ikke hvorfor man skal utgi seg for å være noe annet enn hva man er ? Hvor langt kommer man med det da ? Men har hatt mange hyggelige sammtaler med meget oppegående mennesker her inne også. Dessuten har jeg erfart at det som virker ALT for godt til å være sant, faktisk ved ett par anledinger har vist seg å væte sant :-) Så takk til alle dere seriøse der ute, dere vet selv hvem jeg mener ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HIM616 Skrevet 14. oktober 2013 Share Skrevet 14. oktober 2013 Enig med roar.h om disse "stusselige" som utgir seg for å være et par. Har ingenting mot de som fantaserer om at kona kanskje skal bli med i denne typen fantasier og de er ofte flinke til å presisere akkurat dette. Er verre med disse som utgir seg, de har jeg nok ikke noe særlig igjen for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.