Gå til innhold

Mission Impossible

19scroll70

Anbefalte innlegg

Det kan i alle fall føles som et umulig oppdrag å finne det jeg leter etter. Det å finne en kjæreste er alt annet enn lett. Det er mye som skal klaffe før de rette følelsene oppstår. Når man i tillegg skal ha med enda en "dimensjon" inn i det hele så kan det virke nesten umulig. Men det vinner folk i Lotto hver eneste uke, så det kan jo hende at jeg stikker av med en gevinst med denne annonsen.

Jeg er altså en mann på 42 år, som det står i profilen min så har jeg en lang utdannelse og en hektisk jobb, men det er et par ting som mangler i livet mitt. Det ene er en kjæreste og det andre er en bestemt kvinne med sansen for cuckold. Det som gjør det så utrolig vanskelig er at dette skal være en og samme person. Jeg stiller ikke uendelige krav til henne jeg søker, men hun må ønske seg en kjæreste av det underdanige slaget. Hun trenger heller ikke ha årevis med erfaring, for veien blir til mens vi går og jeg går den gjerne sammen med deg

Det som er helt sikkert er at jeg for den rette kvinnen vil strekke meg langt og at hun vil få en ydmyk, pliktoppfyllende og ærlig subkjæreste.

Si gjerne hei eller send en melding hvis det er noe du skulle lure på.

Ha en fin dag/kveld/natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...