Gå til innhold

Oftere orgasmer for kvinner som prøver anal sex?


Gjest Norwegianhubby

Anbefalte innlegg

Gjest Norwegianhubby

Vi har prøvd analsex et par ganger, men som Nanox, uten hell.. Men man må jo bare prøve :) Men regner med at mange kvinner må stimuleres på en annen måte i tillegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med at mange kvinner må stimuleres på en annen måte i tillegg :)

 

Ja, det tror nok jeg også, som en slags distraksjon. Men så er kanskje analsex som vaginalsex - en tilvenningsak? De fleste jenter syns jo ikke det var så veldig digg de første gangene de ble penetrert, så jeg tror mye av "problemet" ligger i at man må venne jenta til det. Prøve med tynne saker før man kjører på med en julepølse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme erfaring her.

Vi har prøvd et par ganger, men kona sier det gjør vondt så det ble ikke noe mer. Det er nok ikke alle som er skapt for denslags..

 

Men har hatt en finger inne i henne noen ganger...

Også når elskeren har knullet henne....

Det er kjempedeilig å kjenne at han kommer inne i henne, men skulle jo gjerne hatt kuken i henne da...

Men det blir nok ikke noe av... hun orker ikke prøve mer.

 

Heller ikke fingeren gir henne noe spesielt, så det blir ikke så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kone liker å bli stimulert i fitta når jeg tar henne analt, enten med en finger, (noe som ikke alltid er like lett), eller med dildo eller en annen kuk. Hun elsker å dobbelt penetreres, da kommer hun som regel som en foss og som det sies i en av postene over her, det er fantastisk deilig å kjenne at det går for en fyr inne i henne, det får ihvertfall med til å komme som en foss samtidig. Det er utrolig deilig å kjenne gå rykkene i penisen som spruter spermen inn i fitta eller rumpa hennes mens hun kommer så det synger på kukene våre. Hun elsker å kjenne at det går for en mann inne i seg og jeg kan faktisk ikke huske at det ikke har gjort det...

 

Men bare analsex alene er det ikke så ofte vi gjennomfører, da det ikke gir henne stort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...