Gå til innhold

Ung mann søker seriøst par, hotwife eller single jenter


OsloAdam

Anbefalte innlegg

Jeg er mann på 32 som har egen leilighet sentralt i Oslo sentrum. Jeg er sosial, har godt humør og humor, jeg er velutstyrt, og med bra utseende. Jeg er på utkikk etter et cuckoldpar der mannen gjerne vil se fruen i het elskov med en annen mann, eller en dame som ønsker en diskret elsker med egen leilighet, dit hun kan dra for en frikveld fra gubben hjemme av og til. Jeg er veltrent, diskret, ryddig, seriøs og renslig.

 

Om det er jenter/damer som tilbringer en kveld eller tre i Oslo sentrum på jentetur, seminar med jobben eller andre ting og som ønsker selskap, enten ute på byen, på deres hotellrom eller hjemme hos meg, så er jeg åpen for kontakt. :)

 

Om dette høres interessant ut så ta gjerne kontakt via en melding her, en privat melding eller på chatten. Jeg ser fram til å høre fra dere.

461d1ddeaf7904958186317a63caa5a6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...