OsloAdam Skrevet 26. november 2010 Share Skrevet 26. november 2010 Jeg er mann på 32 som har egen leilighet sentralt i Oslo sentrum. Jeg er sosial, har godt humør og humor, jeg er velutstyrt, og med bra utseende. Jeg er på utkikk etter et cuckoldpar der mannen gjerne vil se fruen i het elskov med en annen mann, eller en dame som ønsker en diskret elsker med egen leilighet, dit hun kan dra for en frikveld fra gubben hjemme av og til. Jeg er veltrent, diskret, ryddig, seriøs og renslig. Om det er jenter/damer som tilbringer en kveld eller tre i Oslo sentrum på jentetur, seminar med jobben eller andre ting og som ønsker selskap, enten ute på byen, på deres hotellrom eller hjemme hos meg, så er jeg åpen for kontakt. Om dette høres interessant ut så ta gjerne kontakt via en melding her, en privat melding eller på chatten. Jeg ser fram til å høre fra dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.