Gå til innhold

Nye muligheter.


Manandwife

Anbefalte innlegg

Da har jeg en uke med fri, ønsker å treffe en moden HW, eller et par for erotisk nytelse.

Jeg er veltrent, velutdannet, og velutrustet både oppe og nede.

Om du/dere ønsker en bull/elsker for en dag, eller mer fast, er kanskje jeg noe for deg/dere.

Jeg har god erfaring i flere erotiske settinger. Kan være både hard og myk alt etter hva dere ønsker.

Møter deg/dere gjerne for en kaffe og kjemisjekk, og har ingen problemer om det skulle vise seg at vi ikke var den rette kombinasjonen.

Par uten erfaring må også gjerne ta kontak, da jeg er en meget tålmodig person, slik at det ikke skal oppstå noe form for stress ifb. med settingen, men at ting skjer i deres takt.

Håper på hyggelige og seriøse henvendelser fra oppegående mennesker som setter pris på erotikk og spenning.

Er ingen skype eller msn-person, men setter pris på en diskré telefonsamtale, og møte IRL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, "jeppe", her inne kan man lure på mye rart. Blandet annet på hvorfor 90 prosent av de besøkende på mannlige profiler er menn.

Og om du lurer på min profil, har jeg en meget sensuell venninne/elskerinne som liker settingen to menn og en dame. Da er vi, som du kanskje forstår par. Men ellers er jeg en mann som søker par og modne kvinner for erotisk lek.

Hvorfor du leker "mister detektiv" og "avslører" min profil vet jeg ikke.

Men her har du grunnen.

Kanskje du har drukket litt for mye "jeppe"

Ha en strålende helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...