Gå til innhold

Min deilige kjærste


iorna

Anbefalte innlegg

I helgen gjorde hun det.

Hun traff en gammel eks som hun har hatt lyst på i lang tid.

Hun visste at han hadde veldig lyst på henne og endelig klaffet det med lyst, tid og anledning.

Jeg visste han skulle komme og da jeg var i utlandet kunne jeg ikke annet enn å vente på meldinger fra henne ble det en opphissende kveld.

Han kom til henne tidlig på kvelden og de ble sittende og drikke litt vin et par timer først, så endel deilig kyssing som hun elsker før de gikk inn på soverommet.

Der slikket han henne til hun ble helt gal og hun ble knullet og fingret og kom en masse ganger.

Han også kom tre ganger i henne og var superfornøyd.

 

Jeg fikk følgende sms

00:32

Elskede! har det helt kjempefint! vært litt for opptatt til å svare deg.

Hatt beste sexen på veldig, veldig lenge.

dette vil jeg gjenta ofte, veldig ofte.

elsker deg!!

 

hun ringte meg i 02 tida og fortalte alt, om hvordan hun hadde blitt knullet og hadde sprutet voldsomt. Noe hun bare gjør når hun har veldig, veldig god sex.

Gjentok også at hun håpet dette kunne bli noe fast, at hun trengte det.

Hun fortalte også at hun tennte veldig på tanken at han tok henne med på Viproom og passet på henne mens hun hadde deilig sex med en annen og at han så tar henne etterpå. evt at jeg også var der og bare så på.

 

Hun tenner også tanken at vi binder henne og knuller henne sammen.

 

Jeg håper hun får gjentatt dette så fort som mulig og at de kan utvikle dette til et deilig elskerforhold.

 

Hils en kåt mann i utlendighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

I kveld skal hun møte en elsker herfra forumet. Hun har møtt ham før og hun gleder seg.

Jeg skal få lov til å varme henne opp skikkelig på forehånd, men når han kommer må jeg pent holde meg unna.

Jeg håper på å få slikke henne ren etterpå. Vi gleder oss begge voldsomt. Ja hun går rundt og klarer nesten ikke tenke på annet.

Håper virkelig at dette skal bli en hun kan treffe ukentlig uten at jeg er der, men kommer hjem og gjør rent etterpå.

slurp slurp ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...