iorna Skrevet 9. september 2013 Share Skrevet 9. september 2013 I helgen gjorde hun det. Hun traff en gammel eks som hun har hatt lyst på i lang tid. Hun visste at han hadde veldig lyst på henne og endelig klaffet det med lyst, tid og anledning. Jeg visste han skulle komme og da jeg var i utlandet kunne jeg ikke annet enn å vente på meldinger fra henne ble det en opphissende kveld. Han kom til henne tidlig på kvelden og de ble sittende og drikke litt vin et par timer først, så endel deilig kyssing som hun elsker før de gikk inn på soverommet. Der slikket han henne til hun ble helt gal og hun ble knullet og fingret og kom en masse ganger. Han også kom tre ganger i henne og var superfornøyd. Jeg fikk følgende sms 00:32 Elskede! har det helt kjempefint! vært litt for opptatt til å svare deg. Hatt beste sexen på veldig, veldig lenge. dette vil jeg gjenta ofte, veldig ofte. elsker deg!! hun ringte meg i 02 tida og fortalte alt, om hvordan hun hadde blitt knullet og hadde sprutet voldsomt. Noe hun bare gjør når hun har veldig, veldig god sex. Gjentok også at hun håpet dette kunne bli noe fast, at hun trengte det. Hun fortalte også at hun tennte veldig på tanken at han tok henne med på Viproom og passet på henne mens hun hadde deilig sex med en annen og at han så tar henne etterpå. evt at jeg også var der og bare så på. Hun tenner også tanken at vi binder henne og knuller henne sammen. Jeg håper hun får gjentatt dette så fort som mulig og at de kan utvikle dette til et deilig elskerforhold. Hils en kåt mann i utlendighet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonred Skrevet 9. september 2013 Share Skrevet 9. september 2013 Deilig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest tallpall Skrevet 9. september 2013 Share Skrevet 9. september 2013 (endret) .......... Endret 15. februar 2014 av tallpall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handymannen Skrevet 9. september 2013 Share Skrevet 9. september 2013 Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 9. september 2013 Share Skrevet 9. september 2013 Hun er bare superdeilig. Har hatt den store glede av å møte dette fantastiske paret. Fantastisk par. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 10. september 2013 Share Skrevet 10. september 2013 Herlig! Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jomoj Skrevet 15. september 2013 Share Skrevet 15. september 2013 Spennende. Takk for at du deler med oss, håper du fortsetter med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 21. september 2013 Forfatter Share Skrevet 21. september 2013 kan jo fortelle at hun i kveld er på fest med mange gamle venner deriblant ham. Fikk en melding for for en time siden siden: Klint masse, deilig, VELDIG kåt, vet ikke hva som skjer . . . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Betty Blue Skrevet 22. september 2013 Share Skrevet 22. september 2013 Deilig! Vet du noe mer om hva som hendte nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Share Skrevet 23. oktober 2013 I kveld skal hun møte en elsker herfra forumet. Hun har møtt ham før og hun gleder seg. Jeg skal få lov til å varme henne opp skikkelig på forehånd, men når han kommer må jeg pent holde meg unna. Jeg håper på å få slikke henne ren etterpå. Vi gleder oss begge voldsomt. Ja hun går rundt og klarer nesten ikke tenke på annet. Håper virkelig at dette skal bli en hun kan treffe ukentlig uten at jeg er der, men kommer hjem og gjør rent etterpå. slurp slurp ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckolden Skrevet 23. oktober 2013 Share Skrevet 23. oktober 2013 lykke til,håper det bli vellykket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Share Skrevet 23. oktober 2013 han har kommet i henne 2 ganger og jeg har måttet slike henne ren. Nå er de igang igjen for 3 gang :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 23. oktober 2013 Share Skrevet 23. oktober 2013 Jeg sier bare tusen takk for at jeg har fått lov til å møte dere, og bli kjent med dere. Hun er bare helt fantastisk, og du er en utrolig hyggelig mann. Gleder meg til neste gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Share Skrevet 25. oktober 2013 Du er velkommen når som helst ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 25. oktober 2013 Share Skrevet 25. oktober 2013 Da blir ikke det lenge til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.