gbparstavanger Skrevet 7. september 2013 Share Skrevet 7. september 2013 Hei, vi er et par fra Stavanger. Vi har endel erfaring fra gangbangtreff som vi har laget selv. Nå ønsker vi å treffe en bull til treff med henne. Om treff blir med begge tilstede eller kun med henne får vi prøve oss frem til etterhvert. Hun er i slutten av 40årene, mørkt hår, kraftig men er trent. Hun har store pupper med store brystvorter, glattbarbert og våt. Hun liker å bli slikket og knullet hardt. Du har normal til kraftig kropp gjerne trent. Det er viktig at du har en stor, tykk og hard kuk da hun elsker dette. Lurer du på noe er det bare å spørre, vi forsøker å svare alle så raskt vi kan. På grunn av jobb og unger blir nok treff på helg mest aktuelt for oss. Vi ønsker nok å treffe deg på en kafé ol først til en prat, det er viktig at vi finner kjemien i sammen. I utganspunktet ønsker vi ikke engangstreff. Klem fra oss i Stavanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnneman Skrevet 2. november 2013 Share Skrevet 2. november 2013 Hei Kunne godt tenkt meg å treffe dere. Er en mann på 40 Meget utholdende og god kuk til låns her. Ta kontakt om det er av interesse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofusHansen Skrevet 3. november 2013 Share Skrevet 3. november 2013 Hei, kjekk og diskré mann med masse sprut som kan treffe dere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest raske Skrevet 3. november 2013 Share Skrevet 3. november 2013 Separert mann som ikke har vært på nytt beite enda, prøver å holde meg i form løper 3x7km i uken, skulle tro jeg skal klare å hamle opp med fruen, skulle hunn få lyst å treffe en utholdende mann så gi meg et vink, hun vil ikke angre :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallen Skrevet 12. november 2013 Share Skrevet 12. november 2013 Høres spennende ut dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
black Skrevet 28. november 2014 Share Skrevet 28. november 2014 Hei, har veldig lyst å bli kjent med dere... Hilsen fra en black bull i Stavanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.